SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 29-01-2019 18:46:39 ]
Dat dus?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag OUD-modjes. Wellicht dat geen mens er meer een moer om geeft (want lang geleden), maar onze Franse vakantie'kinderen' komen dit jaar op eigen gelegenheid per vliegtuig weer bij ons logeren. Ik kan wel een laatste deel vinden van de reeks, maar zie geen 'open nieuw deel' of dergelijke bij de knoppen staan.![]()
Weet ook niet of dat na zo'n tijd gewenst is wat jullie betreft. Er waren altijd wel mensen die de meisjes graag volgden en dan kan ik hen bijpraten in elk geval. Het kan ook gerust zijn dat die users inmiddels al niet meer op FOK! zitten.
De Draken maken een zelf geregisseerde comeback in Nederland, komende zomer. Kan zijn dat sommige users het leuk vinden dat avontuur te volgen. Ik vind het ook prima als het nu gewoon niet meer zo interessant is allemaal. Ik hoor het graag even.
Goede OPquote:
Nou, behoorlijk intens opeens, want de madammen hebben dus helemaal bekokstoofd dat ze komende zomer naar ons toe komen.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Oooh ze komen zelf en samen? Natuurlijk willen wij dat volgen!
Hoe is het contact nu?
Dag of tien. Wat ons betreft gaan ze maar lekker op tienertoer door het land samen.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:31 schreef AnneX het volgende:
Hóe lang? Waarheen? Wat gaan jullie doen? Genoeg logeerplek?
Dank roomsnoes!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 02:11 schreef Roomsnoes het volgende:
Ja hoi, Duderinnetje kon geen «open nieuw deel»-knop vinden, en in plaats van een linkje sturen heb ik m geopend. Verwarring alom :’) Geen nickwijziging en geen andere narigheden dus
En een nostalgisch rondje boodschappen bij de Pluúuuuus...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat ga je nu in hun welkomstpakketjes doen? Setje lege 100 ml flacons, paspoorthouders, nekkussen?
ja, je komt nu niet meer weg met een knutselpakket van de Action.quote:
“Et voila le paquet á bricoler de la voisine.”quote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, je komt nu niet meer weg met een knutselpakket van de Action.
Roomsnoes, zie de post van Burdie. Die heeft de hele reeks compleet. Wil je de laatste editie ook in het lijstje in de OP zetten?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 02:11 schreef Roomsnoes het volgende:
Ja hoi, Duderinnetje kon geen «open nieuw deel»-knop vinden, en in plaats van een linkje sturen heb ik m geopend. Verwarring alom :’) Geen nickwijziging en geen andere narigheden dus
Zou zo maar kunnen!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
En een nostalgisch rondje boodschappen bij de Pluúuuuus...![]()
Ow, en komen ze dan net in de ruimeweek dat jullie trouwdag valt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |