abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 januari 2019 @ 23:18:12 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184584379
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184586400
Nog even aanhaken op het vorige deel:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1262767/#!po=49.5902

Er is geen bewijs dat hoge eiwitintake bij gezonde mensen leidt tot nierschade of nierstenen.
pi_184607468
goedemorgen :)

gister:
o: twee dubbele espresso met twee koekjes in de koffiezaak bij de dierenarts om de hoek. Daarvoor geen ruimte voor ontbijt door zenuwen
t: een grote salade met o.a. tomaat, komkommer, ingelegde pepers, kaas en een gerookt zalmhaasje
t: een paar dropjes
d: een herhaling van de avond ervoor. Zuurkoolovenschotel met ananans en worst
t: Twee glaasjes wijn

ik heb mijn ontbijt in etappes gegeten want haast
o: vijgen/paranoten
tweede o: proteineyoghurt
l: Twee boterhammen met oude kaas en mosterd
t: koffie met een koekje
d: tortilla's met vegakip, sla en salsa
t: lovechock almond fig reepje - ik heb een hele stapel gehad

mijn gewicht blijft een beetje hangen rond hetzelfde en die schuld ligt weer een beetje bij mijn weekenden. Dit weekend word helemaal een feestweekend. Ik denk er over om me in te schrijven in een crossfitbox. Maar dat kan pas vanaf maart.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 08:54:35 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184607509
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:50 schreef DrSauvignon het volgende:
Maar dat kan pas vanaf maart.
Hoe dat zo dan?
  vrijdag 25 januari 2019 @ 08:55:05 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184607513
Ik stond vanmorgen oook weer eens op de weegschaal en werd er niet vrolijker van.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 09:00:56 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_184607572
Stabiel blijven is prima toch? Wat was er bij de dierenarts?
disclaimer
pi_184608059
hier al twee weken vrij stabiel. Wat op zich prima is, aangezien ik vorige week grieperig was en maar 1 keer heb getraind ipv de 5 a 6 keer, en deze week blijf ik als ik vanavond ga, op 4x hangen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184608105
stabiel is prima maar ik wil de laatste tien kilo ook kwijt!

Mijn hond werd geopereerd. Hij had een tumor maar is nog geen drie. zorgelijk dus.

En vanaf Maart omdat ik dan een ander rooster heb :) nu sport ik al wel maar dat is toch andere koek
  vrijdag 25 januari 2019 @ 09:46:32 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_184608181
Ai, sterkte voor het hundje :*

En soms heb je even een plateau nodig om daarna weer te gaan knallen. Zo werkt dat bij mij iig wel. Vergeet niet dat deze maanden biologisch gezien niet ideaal zijn voor afvallen. Het is koud, je bent vaak moe, en je lichaam is in wintermodus. Naarmate de dagen langer worden en de temperaturen hoger gaat het vaak wel beter :Y
disclaimer
  vrijdag 25 januari 2019 @ 09:47:49 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184608204
ik sta nu ook al een weekje stil. op zich niet erg.. zolang het niet meer wordt is het prima..

vandaag taart dus morgen weer dik :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184608268
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 09:40 schreef DrSauvignon het volgende:
stabiel is prima maar ik wil de laatste tien kilo ook kwijt!

Mijn hond werd geopereerd. Hij had een tumor maar is nog geen drie. zorgelijk dus.

En vanaf Maart omdat ik dan een ander rooster heb :) nu sport ik al wel maar dat is toch andere koek
Arm beestje ;( Hopelijk blijft het daarbij. :*

Stilstaan, check. Niet wonderlijk, m'n energielevels zijn momenteel zodanig laag dat ik zelfs m'n favoriete sportuurtje overgeslagen heb ten faveure van slapen. Toch ergens een ziektekiempje opgepikt geloof ik. :') Sinds gisteren is dat gelukkig weer aardig normaal, dus volgende week hopelijk weer terug naar de gebruikelijke planning. :+

En ik had een mooie illustratie van weegschalen-over-de-zeik vanmorgen. Ik trapte het ding eerst de badkamer door, waarna de meting 75,6 gaf. Dat vond ik wel heel veel, dus even netjes op z'n plek gezet, uit laten springen en opnieuw proberen. Dat gaf een geloofwaardigere 74,4 (zit ik de hele week al op/rond). _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184608284
Deze video van mijn PT kreeg ik gister in mijn tijdlijn te zien; voor mensen wie écht vastzitten op een plateau en eigenlijk niet meer weten wat ze moeten doen omdat ze zich al het schompes sporten én laag zitten qua calorieën, is het misschien de moeite waard om eens te bekijken.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184658774
Hoe gaat het met jullie? Lukt het iedereen nog om een beetje gezond te doen en een beetje te bewegen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 28 januari 2019 @ 11:52:27 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_184670268
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe gaat het met jullie? Lukt het iedereen nog om een beetje gezond te doen en een beetje te bewegen?
ja hoor, alleen snoep ik nog steeds structureel véél te veel in de avond :') dus afvallen gebeurt niet echt.
En toch vind ik het mentaal wel belangrijk om onder die 70 te geraken, dus ik blijf daar gewoon op mikken ;) (zonder mezelf af te straffen als ik toch weer die reep chocolade naar binnen tik)
Sinds ik op mijn nieuwe locatie werk maak ik gemiddeld 15k stappen per werkdag en da's zonder eventueel hardlopen, dus qua beweging zit ik in elk geval wel goed!
En hoe gaat het met jou?
disclaimer
pi_184670725
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja hoor, alleen snoep ik nog steeds structureel véél te veel in de avond :') dus afvallen gebeurt niet echt.
En toch vind ik het mentaal wel belangrijk om onder die 70 te geraken, dus ik blijf daar gewoon op mikken ;) (zonder mezelf af te straffen als ik toch weer die reep chocolade naar binnen tik)
Sinds ik op mijn nieuwe locatie werk maak ik gemiddeld 15k stappen per werkdag en da's zonder eventueel hardlopen, dus qua beweging zit ik in elk geval wel goed!
En hoe gaat het met jou?
Ik snap dat je onder die zeventig wil worden, toch zo'n mentale brug. Als ik het zo lees ben je toch goed bezig, je beweegt veel en als je stabiel bent, is er toch geen man overboord?
Hoe bevalt de nieuwe werklocatie?
(stiekem ben je best wel een voorbeeld voor me. Ik heb veel respect voor je)

Hier gaat het weer goed. Ik had even een max 500-kcal terugval, maar ik eet weer gewoon zoals de diëtist zegt (oorzaak terugval bekend). Afvallen gaat extreem traag hier (alleen ik merk dat ik bij een steeds lager gewicht het als standaard ga zien. Wat eerst mijn "lichte dag" was, is nu mijn "zware dag"), zelfacceptatie steeds beter (ik weet dat het niet aan mij ligt, maar aan mijn hormonen en medicatie. En dat is iets dat professionals zeggen en niet mijn excuus, want ik knok er wel voor). Dus het gaat goed hier :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184670790
Ik heb het wel een beetje zwaar. Snoep echt te veel maar beweeg wel.

Cots het gaat de goede kant op zo te lezen. Fijn dat de zelfacceptatie steeds beter gaat
pi_184670879
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 12:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het wel een beetje zwaar. Snoep echt te veel maar beweeg wel.

Cots het gaat de goede kant op zo te lezen. Fijn dat de zelfacceptatie steeds beter gaat
Dat is heel vervelend... weet je waardoor het komt? Dikke knuffel

Dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184677951
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is heel vervelend... weet je waardoor het komt? Dikke knuffel

Dank je wel :*
Ik heb vooral last van mezelf
pi_184678338
dit weekend:
1 pizza - een halve fles wijn - friet met een kroket en heel veel mayo - autodrop

laten we zeggen dat ik betere keuzes had kunnen maken maar dat het op het moment zelf heel veel voldoening gaf.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 09:36:20 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_184688128
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:32 schreef DrSauvignon het volgende:
dit weekend:
1 pizza - een halve fles wijn - friet met een kroket en heel veel mayo - autodrop

laten we zeggen dat ik betere keuzes had kunnen maken maar dat het op het moment zelf heel veel voldoening gaf.
ik had ook friet met kroket en mayo zaterdag O+ lekker! En nog 4 speciaalbiertjes :9
Gaf me wel weer een mooie +1,9 in 1 dag maar och, worth it ;)
Vandaag weer -1,5 :')
disclaimer
pi_184688181
Vastgeplakt op 75, maar ik zit al een ruime week op m'n reet (eerst ziek en zondag zodanig hard met m'n enkel tegen de tafel geknald dat hardlopen me een serieus slecht idee leek gisteren) en vreet wel onzin, dus het kon erger. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184688319
Ik heb na de minimale eetlust van begin deze maand echt enorme bunkerbehoefte deze dagen.

Gewicht was vanmorgen 98,1.
Aids.
pi_184688335
Wat nou iedereen afvallen in januari. _O-

Of is het gewoon een tegenreactie omdat we er de rest van het jaar best goed mee bezig zijn, gecombineerd met ineens winter?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184688412
Onverwacht een weekje weg helpt hier ook niet :D
  dinsdag 29 januari 2019 @ 10:02:24 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_184688477
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat nou iedereen afvallen in januari. _O-

Of is het gewoon een tegenreactie omdat we er de rest van het jaar best goed mee bezig zijn, gecombineerd met ineens winter?
ik was vanmorgen toch nog steeds wel 2,1 kilo lichter dan op 2 januari :Y
Het hadden er alleen makkelijk 3+ kunnen zijn :')
Gisteren wél een keurig nette dag met 1700 kcal gehad:

O: volle yoghurt met banaan en muesli, koffie met suiker
T: 150 gram wortels, appel
L: sla, spinazie, komkommer en 2 eieren
T: 2 mandarijnen en een cappuccino
D: indiase kip curry met sperziebonen en rijst
T: 5 paaseitjes

Volgens fitbit zit ik nog steeds op een mooi gemiddelde van rond de 2500 kcal verbranding, nou neem ik dát wel met een korrel zout maar per saldo sta ik vast wel in de min :)
disclaimer
pi_184688644
Was vooral een observatie dat het hier erg stil is voor een "ZOMG goede voornemens"-maand. :Y

Eigenlijk vind ik het alleen maar mooi, er niet superactief mee bezig zijn, maar gewoon "gewoon", geen al te gekke fratsen, niet direct weer omhoog op de weegschaal ondanks minder nette momenten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 29 januari 2019 @ 10:23:58 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_184688733
Oh ja zo, dat zeker wel ja!

Wat mezelf betreft, het wordt ook wat latenter allemaal, ik heb een redelijk goede balans gevonden qua eten en activiteit en de "nood" om daar dagelijks over te praten is niet meer zo hoog. Ik denk dat dat voor veel vaste cliënten hier inmiddels wel geldt, voor jou volgens mij ook. En da's fijn, want daar was het doel ook O+
disclaimer
pi_184688850
Dat van die nood om erover te praten herken ik wel. Inmiddels heb ik de bizarre les geleerd dat normaal doen voor mij nog wel het beste is. Hoe harder ik mijn best doe, hoe minder effect lijkt het wel. Soms vind ik dat wel lastig, maar het is wel gezonder
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184688888
Het is inderdaad enorm fijn om er veel minder mee bezig te móeten zijn. Laat weer ruimte om andere aspecten meer aandacht te geven. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184690262
Moeite met aanhaaks hier; maar ik hou het wel steeds bij in mijn lifesum (behalve mijn weekends; dan ben ik wat losser en ga ik het niet strikt invullen).

T.o.v. 4 januari: -2.7kg nu; dus op zich prima. Zou het wel wat sneller willen hebben, maar dan ga ik weer in een niet-eet-modus en dat moeten we niet hebben :')
Verder ook weer 1x in de week flink aan het sporten; dat helpt ook wel (sowieso om mijn spieren weer sterker te maken want ik heb 0.0 buikspieren meer en dat merk ik _O- )

Mijn smartwatch helpt wel enorm. Als ik zie dat ik mijn doel niet heb bereikt; ga ik even wat extra stappen maken. Of op kantoor een extra rondje koffie halen e.d. :D Ik ben erg gevoelig hiervoor dus op zich motiveert het wel :Y

Maar ik lees hier dus nog steeds af en toe mee; voornamelijk voor lijstjes-inspiratie O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184690340
Gisteren wel braaf gaan trainen :) ookal moest ik er in totaal 2 uur voor reizen
pi_184690452
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:08 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren wel braaf gaan trainen :) ookal moest ik er in totaal 2 uur voor reizen
Toewijding, jij hebt het *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184690542
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toewijding, jij hebt het *O*
Het helpt als anderen op je rekenen
pi_184691012
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 12:22 schreef Sarabi het volgende:

Het helpt als anderen op je rekenen
Ja, dat helpt ook mee natuurlijk :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184691163
ik heb een lijstje!

o: 80 gram gedroogde vijgen/20 gram paranoten / 250 gram franse kwark
l: een buddha bowl (omdat ik allemaal losse dingen heb die met elkaar niet werken maar los vet lekker zijn en we nu eindelijk een naam hebben om dat onder te scharen.)
t: koffie met een koekje
d: geen idee - ik eet bij mijn moeder dus ik gok op pasta ofzo.
t:een stukje chocola
pi_184691389
Oh goeie ! Lijstje :D

Mijne:

O: banaan (want mijn kwark thuis vergeten :'( )
L: 3 crackers met philadelphia light en avocado
t: kiwi en peer
d: (volkoren; jaja... i know :+ ) penne met kip broccoli paprika, witte wijnsaus en cheddar kaas (want kaas :9 )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184691640
Ik plateau weer :P verdorie

Heb wel een nieuw lifting schema opgesteld, die voel ik wel *O*
pi_184694205
Wat is er mis met volkoren penne?
Aids.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 16:15:10 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_184694734
Niets, behalve misschien dat het minder lekker is dan niet-volkoren penne O-)
disclaimer
pi_184694752
Dat ja. :Y

Niks tegen volkoren, maar penne zijn me daar te grote stukken voor. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184694807
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat ja. :Y

Niks tegen volkoren, maar penne zijn me daar te grote stukken voor. _O-
Die kun je anders ook heeeeeeeeeuuul klein snijden :D :D :+

Maar idd dat 'velen' het niet lekker vinden ;) I'm not one of them :+ #teamvreetalles
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184695013
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:19 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Die kun je anders ook heeeeeeeeeuuul klein snijden :D :D :+

Maar idd dat 'velen' het niet lekker vinden ;) I'm not one of them :+ #teamvreetalles
#teameetallepastameteenlepel

8-)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 29 januari 2019 @ 16:30:51 #43
236264 crew  capricia
pi_184695038
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat ja. :Y

Niks tegen volkoren, maar penne zijn me daar te grote stukken voor. _O-
Je hebt er ook kleintjes van. :)
Definitely not CIA
pi_184695087
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Je hebt er ook kleintjes van. :)
Dan heb ik net zo lief elleboogjes. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 29 januari 2019 @ 16:34:28 #45
236264 crew  capricia
pi_184695125
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dan heb ik net zo lief elleboogjes. :D
Volkoren is volkoren. Altijd een goede keuze.
Definitely not CIA
pi_184695267
#teamtagliatella

Hier gaat t shiiiiit.
Nog steeds 5 kilo zwaarder tov mijn laagste gewicht in juli.
Gezond eten is hier gewoon verrekte moeilijk. Verse groente is gewoon vaak op.
En ook al eet ik netjes, die weegschaal gaat niet om laag.
Gisteren wel twee uur lang op een surfplank gestaan!
Ik ga maar gewoon door en probeer de moed erin te houden.
pi_184696370
Mijn lijstje nog steeds niet zo goed. Maar nog steeds hoop dat ik januari af kan sluiten onder de 76 kg. Afgelopen weekend was het 76.5, dus met een extra beetje vochtverlies kan het haalbaar zijn :P
pi_184696736
Ik had half volkoren rijst
  dinsdag 29 januari 2019 @ 18:33:06 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_184697173
Half volkoren ken ik wel in het brood, maar half volkoren rijst?

Ik eet mijn rijst overigens ook zo wit mogelijk :')

Balen mlb, maar zo'n eiland is vast heel afhankelijk van import als het om dingen als groenten gaat lijkt mij?
disclaimer
pi_184697199
Volkoren en wit door elkaar van lassie
pi_184697270
Volkoren rijst is toch gewoon zilvervlies?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184698661
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volkoren rijst is toch gewoon zilvervlies?
:Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 29 januari 2019 @ 19:53:33 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_184698840
Net weer eens op de blog van fatsecret gespiekt, maar ik blijf me er gewoon aan ergeren hoor. Zoveel mensen die echt op een ongezonde manier met afvallen bezig zijn, en elkaar daar ook nog eens flink in aanmoedigen... ;(
disclaimer
  dinsdag 29 januari 2019 @ 19:54:40 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_184698863
Ik heb trouwens de ideale oplossing voor mijn zoete cravings. Napoleon heeft nu ook extreme zure ballen. Als je daar 3 van hebt gehad ligt je hele bek open en wil je niet eens meer snoepen :')
disclaimer
pi_184698873
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens de ideale oplossing voor mijn zoete cravings. Napoleon heeft nu ook extreme zure ballen. Als je daar 3 van hebt gehad ligt je hele bek open en wil je niet eens meer snoepen :')
:D klinkt als een plan. Ben dol op zuur,.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184698981
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens de ideale oplossing voor mijn zoete cravings. Napoleon heeft nu ook extreme zure ballen. Als je daar 3 van hebt gehad ligt je hele bek open en wil je niet eens meer snoepen :')
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 29 januari 2019 @ 20:00:31 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_184699007
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 19:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D klinkt als een plan. Ben dol op zuur,.
ik ook! Maar deze rakkers zijn intens!
disclaimer
pi_184699123
Ik heb de ontdekking van de eeuw gedaan. Als je mosterd in de stamp zuurkool doet, wordt het nog lekkerder :9
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184704399
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 18:33 schreef Stormqueen het volgende:


Balen mlb, maar zo'n eiland is vast heel afhankelijk van import als het om dingen als groenten gaat lijkt mij?
Klopt! Het komt uit Venezuela en Miami.
Je kunt hier niet van tevoren bedenken wat je gaat eten en daar dan alle spullen voor kopen.
T gaat hier andersom. Je kijkt waf er in de schappen ligt, en dan bedenk je een maaltijd.
We leven hier veel meer buitenshuis. Dus qua lunch en diner ben ik vaak afhankelijk van wat er op de kaart staat.

Dat in combi met t feit dat ik nieuwsgierig ben naar het lokale eten hier, maakt het best lastig om op de calorieën te letten. Ik ga gewoon sneller de fout in.

Vandaag een best oke lijstje:
O: yoghurt met muesli
L: flatbread met ham en wat geraspte mozarella
D: koude rijstsalade met paprika garnalen mango en bosui. Dressing ervoor van magere yoghurt met mayo en kruiden.

Morgen dit op de planning:
O: yoghurt met fruit.
L: restje D van vandaag.
D: uit eten.
  woensdag 30 januari 2019 @ 06:33:04 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184705051
Hier ook wat minder te vertellen want op wintersport..
Dus grotere inname, maar ook grotere verbranding . :+

Lijstje van gister:
O: havermout met amandel melk +2 gebakken eieren
T: stukje Tony
L: half gegrild kippetje + frites + warme choco ++ O-)
T: stukje milka + glühwein
T: après ski :+
D: knakworst , oven aardappels, sugarsnaps.

B: snowboarden: 8 afdalingen..

Als ik nuchter zou blijven zou het een redelijk goede lijst zijn..

Ben wel benieuwd naar de weegschaal van het weekend..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184706044
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 01:30 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Klopt! Het komt uit Venezuela en Miami.
Je kunt hier niet van tevoren bedenken wat je gaat eten en daar dan alle spullen voor kopen.
T gaat hier andersom. Je kijkt waf er in de schappen ligt, en dan bedenk je een maaltijd.
We leven hier veel meer buitenshuis. Dus qua lunch en diner ben ik vaak afhankelijk van wat er op de kaart staat.

Dat in combi met t feit dat ik nieuwsgierig ben naar het lokale eten hier, maakt het best lastig om op de calorieën te letten. Ik ga gewoon sneller de fout in.

Vandaag een best oke lijstje:
O: yoghurt met muesli
L: flatbread met ham en wat geraspte mozarella
D: koude rijstsalade met paprika garnalen mango en bosui. Dressing ervoor van magere yoghurt met mayo en kruiden.

Morgen dit op de planning:
O: yoghurt met fruit.
L: restje D van vandaag.
D: uit eten.
Oh idd dat is al helemaal moeilijk qua planning e.d. Anders kun je er gewoon rekening mee houden en al wat in gedachten hebben qua eten; maar hier zou ik ook erg veel moeite mee hebben. Tis natuurlijk een hele omschakeling qua eten (en leefwijze ook natuurlijk).
Hopelijk kun je gauw wennen aan het nieuwe ritme :) Verder bevalt het wel prima zo op bonaire??

Hier -100gr.. Zit nu op 71.2kg
O: Kwark met perzik
t: banaan
l: crackers met philadelphia avocado
t: mandarijntje
d: óf: zelfde als gisteren: pasta kip met witte wijnsaus en vast een wit wijntje 'on the side' :P
óf: AVG als vriend tijd heeft om boodschappen te doen
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184707034
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:01 schreef DrSauvignon het volgende:
ik heb een lijstje!

o: 80 gram gedroogde vijgen/20 gram paranoten / 250 gram franse kwark
l: een buddha bowl (omdat ik allemaal losse dingen heb die met elkaar niet werken maar los vet lekker zijn en we nu eindelijk een naam hebben om dat onder te scharen.)
t: koffie met een [/s twee lebkuchen
d: dit werd stoofperen met stoof"vlees" onder aardappelpuree met een knoflookkorst O+ en zoute bonen O+ O+
t:een stuk[s]je
chocola
even aangepast

vanmorgen weer 73,9 dus niet alles is verloren. Ik heb nu ook echt weer zin om aan de slag te gaan. Geen idee waar dat vandaag komt. Vind het ook best een fijn idee.

vandaag:
o: 200 gram kwark/ 80 gram gedroogde vijgen/25 gram paranoten
t: een grote (volle buik!) meloensalade die ik via too good to go heb gekregen een bakje kokosstukjes
l: twee boterhammen - 1 met eiersalade en 1 met pindakaas
d: tortilla's met salade (weer too good to go) en iets van een vegaschnitzel ofzo. Simpel. Ik heb nog salsa over dus dat gaat er ook in.
t; Stukje pure chocolade

en - de vorige voor na foto was al wat ouder dus bij deze een update. Rechts uit de kleedkamer van vrijdag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 januari 2019 @ 10:02:39 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184707046
Ziet er goed uit :)
pi_184707064
ja he, ik ben niet ontevreden O+
ik lag vanmorgen in bed mijn polsen te bewonderen, haha. Soms valt iets zo op.
pi_184707890
Ziet er zeker goed uit :Y Heel groot verschil !

App ook gedownload :D Benieuwd of het iets is, maar wij zijn ook altijd wel van restjes opmaken en goeikope dealtjes :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184708421
Wauw _O_
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:06:12 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_184708874
Mooie voortgang Sauvignon, maar die dikke jassen verhullen eigenlijk te veel :P heb je geen jasloze foto? O-)
disclaimer
pi_184709785
daalijk in de lente vast wel weer :P
  woensdag 30 januari 2019 @ 13:24:20 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_184710275
Omdat de yoghurt vanmorgen op was heb ik ontbeten met brood. 1 boterham zeer dun besmeerd met pindakaas en 2 boterhammen extra belegen kaas (1 zo'n voorgesneden plak over 2 boterhammen verdeeld). 2 koffie met suiker en een kwart peer erbij. 560 kcal! En nou niet het gevoel dat ik echt zo veel heb gegeten :') ik blijf me verkijken op broodmaaltijden :N
Dus ja, vandaag maar easy on the snacks.

O: dat dus
L: 3 gebakken eieren en 3 plakjes achterham
D: gestoomde spruitjes, aardappelpuree en een gehaktstaaf.
S: hopelijk hardlopen
disclaimer
pi_184714993
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 crackers met rauwe ham
T: appel
T: 250 gr magere kwark
L: volkoren wrap met 100 gram kipfilet, sla en beetje knoflooksaus
T: 250 gr magere kwark
D: lasagne :9
S: 2 uur volleybaltraining
pi_184715349
ik heb nog een salade (too good to go :P) erbij gekwakt en twee glazen witte wijn.

En bizar SQ! ik eet ook wel een 500kcal ontbijt maar daar teer ik heel lang op.
pi_184715822
Brood gaat hard ja. :X

D'n vent is een klojo, chocolade (van het goede soort ;( ) mee naar huis krijgen, het midden op tafel leggen en vervolgens twee dagen afwezig zijn. :')

Dat ligt nu ergens bovenop de kast waar ik niet zonder krukje bijkom. :+ Ik kan echt prima zonder, maar het moet niet onder mijn neus liggen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184715844
Misschien dom, maar ik eet elke ochtend twee boterhammen met 20+ smeerkaas en dan valt het echt wel mee... maar misschien ben ik verwend, want yoghurt in de ochtend is niet echt aan mij besteedt... (als lunch vind ik het dan wel weer lekker)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 januari 2019 @ 19:00:55 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_184715995
Hoezo nou weer "dom"? Als je 2 boterhammen eet met extra mager beleg dan ja, natuurlijk valt dat lager uit :P waar het mij om ging is dat een broodmaaltijd erg snel kan oplopen, zonder dat je echt het idee hebt dat je veel eet.
disclaimer
pi_184716151
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
Hoezo nou weer "dom"? Als je 2 boterhammen eet met extra mager beleg dan ja, natuurlijk valt dat lager uit :P waar het mij om ging is dat een broodmaaltijd erg snel kan oplopen, zonder dat je echt het idee hebt dat je veel eet.
Uhm... goede vraag... volgens mij voornamelijk omdat ik een licht ontbijt met brood heb. En even verbaasd was, maar je hebt gelijk, het kan gemakkelijk een stevig ontbijt worden.
En ik ben nogal van het magere beleg; smeerkaas, sandwichspread...

Maar jouw gewaarwording heb ik met yoghurt. Als ik die zo aangekleed heb dat die voldoende vult zit ik zo tegen de 500kcal aan _O- (en dan vind ik het niet eens erg lekker). als het niet meer is.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184716162
Ik eet in de ochtend daarom bewust brood, andere dingen eten bevalt me niet en niet eten bevalt me nog minder. :Y

Maar voor 's middags is het altijd maar goed dat ik een beperkte hoeveelheid heb. En in het weekend gaat het ook vaak hard qua hoeveelheid. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184716382
Naja... stel ik beleg mijn brood dik, doe ik niet, maar stel. Dan heb ik voor ontbijt 200kcal (volgens de eetmeter van voedingscentrum), voor de lunch ook 200kcal. En dan nog rond een uur of vier een boterham, dus zo'n 100kcal. Uur of acht warm eten, zeg 500~700 kcal en twee stuk fruit. Dus zo'n 1300kcal, waarbij ik nog 200kcal overhoud voor het geval ik trek krijg. (maar ik heb geen honger. Sport ook niet). En dan twee keer per week wat ongezonds en op zaterdag een drankje. En dat werkt goed voor mij :) Diëtisten zijn het hiermee eens.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 januari 2019 @ 19:24:18 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_184716447
Waarom ga je je nou uitgebreid zitten verantwoorden?
disclaimer
pi_184716525
Ik zal het wel verkeerd lezen denk ik.
Maar je lijstje komt op 1300kcal uit als je dik beleg doet, maar dat doe je niet.
Dus kom je eigenlijk elke dag op een stuk minder uit?
  woensdag 30 januari 2019 @ 19:29:04 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_184716562
Nah dat zal wel meevallen dat verschil, 2 boterhammen zonder beleg zijn zo'n 175 kcal dus heel veel marge zit er niet in dat supermagere beleg ;)
disclaimer
pi_184716615
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom ga je je nou uitgebreid zitten verantwoorden?
Uhm... je bent wel van de goede vragen ;)
Gewoon onzekerheid en vooral slechte gewoonte, want ik weet dat ik het goed doe :)

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik zal het wel verkeerd lezen denk ik.
Maar je lijstje komt op 1300kcal uit als je dik beleg doet, maar dat doe je niet.
Dus kom je eigenlijk elke dag op een stuk minder uit?
Dan zou het hooguit 50kcal schelen in totaal denk ik. Smeerkaas en dergelijke doet niet zoveel.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184716632
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
Nah dat zal wel meevallen dat verschil, 2 boterhammen zonder beleg zijn zo'n 175 kcal dus heel veel marge zit er niet in dat supermagere beleg ;)
Ah zo.
Had ik moeten weten.
Dik beleg kost bij mij al zo'n 120 per boterham (dik plak oude kaas :9).
pi_184716650
https://www.voedingscentr(...)eerkaas-20-plus.aspx

Dus dat valt wel mee ;) en sandwichspread zal ook wel meevallen ;)

Van de diëtist had ik een lijstje met verantwoord beleg gekregen, daar stonden die twee dingen op. Ze hadden verder alleen mager vlees. Maar soms neem ik humus of eiersalada oid. Maar niet vaak
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184716669
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
https://www.voedingscentr(...)eerkaas-20-plus.aspx

Dus dat valt wel mee ;) en sandwichspread zal ook wel meevallen ;)
Ja was ook niet mijn slimste moment ;)
Van die dingen kan je gewoon een bakje leeg eten en dan is het nog niets.
pi_184716678
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 19:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja was ook niet mijn slimste moment ;)
Van die dingen kan je gewoon een bakje leeg eten en dan is het nog niets.
Behalve dat mijn maag zes rondjes omdraait ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 januari 2019 @ 19:34:23 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_184716687
15 gram is toch niet dik beleggen, dat krijg ik met moeite over het oppervlak van de boterham uitgesmeerd :P
disclaimer
pi_184716726
Hahahhaa ik ben blij dat ik het zoete beleg heb afgeleerd, want ik beleg dat wel dik :9 Eerst een paar dagen hoofdpijn gehad van het gebrek aan suiker (en cafeïne) maar het scheelt duizend in suikerdipjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 januari 2019 @ 21:19:04 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_184719665
Zo, ik heb soort van "hardgelopen", bijzonder matig rondje maar goed, het is beter dan bankhangen uiteindelijk.
En nu synct mijn fitbit niet in de challenge :(
disclaimer
pi_184719828
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik heb soort van "hardgelopen", bijzonder matig rondje maar goed, het is beter dan bankhangen uiteindelijk.
En nu synct mijn fitbit niet in de challenge :(
In de natte sneeuw? Dan is het gewoon stoer, hoe matig het rondje ook was ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 januari 2019 @ 21:27:38 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_184719903
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

In de natte sneeuw? Dan is het gewoon stoer, hoe matig het rondje ook was ;)
nah, het was hier al opgehouden, anders was ik thuis gebleven denk ik :')
disclaimer
pi_184720043
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nah, het was hier al opgehouden, anders was ik thuis gebleven denk ik :')
Hahahaha oké :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 januari 2019 @ 22:21:15 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184721266
Update vanaf mijn kant
Eten gaat nog altijd ruk, gewoon geen zin om gezond te eten.
Heb wel weer het sporten opgepakt. Dus dat is mooi

Dinsdag sollicitatie gesprek, wel weer spannend.
  donderdag 31 januari 2019 @ 07:59:38 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_184725161
Oh leuk cue! Wat voor iets?

Hier al voor de vierde dag op rij (flink) omlaag op de weegschaal. Dat is leuk, maar je weet dan ook dat er zeer binnenkort weer een dag aankomt dat ie weer flink omhoog schiet en da's dan altijd minder :')
disclaimer
  donderdag 31 januari 2019 @ 08:13:54 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184725264
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
Oh leuk cue! Wat voor iets?

Hier al voor de vierde dag op rij (flink) omlaag op de weegschaal. Dat is leuk, maar je weet dan ook dat er zeer binnenkort weer een dag aankomt dat ie weer flink omhoog schiet en da's dan altijd minder :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184725337
Hier gaat het ook ruk :7
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 31 januari 2019 @ 09:21:46 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_184726086
quote:
2s.gif Op donderdag 31 januari 2019 08:21 schreef Lonaa het volgende:
Hier gaat het ook ruk :7
ja maar verhuizen is altijd slecht voor je eten. De keren dat ik verhuisde of flink verbouwde leefde ik eigenlijk continu op worstenbroodjes, blikjes cola of bier en afhaalpizzas :')
En dan beweeg je wel veel, maar dat compenseert helaas niet genoeg _O-
disclaimer
pi_184726276
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar verhuizen is altijd slecht voor je eten. De keren dat ik verhuisde of flink verbouwde leefde ik eigenlijk continu op worstenbroodjes, blikjes cola of bier en afhaalpizzas :')
En dan beweeg je wel veel, maar dat compenseert helaas niet genoeg _O-
En nu ben ik klaar met verhuizen en heb ik dingen verdiend. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184726958
quote:
2s.gif Op woensdag 30 januari 2019 09:01 schreef PriemGirl het volgende:


Hier -100gr.. Zit nu op 71.2kg
O: Kwark met perzik
t: banaan
l: crackers met philadelphia avocado
t: mandarijntje
d: óf: zelfde als gisteren: pasta kip met witte wijnsaus en vast een wit wijntje 'on the side' :P
óf: AVG als vriend tijd heeft om boodschappen te doen
Dat werd vissticks uit de oven met aardappelgratin en boontjes :+

Ja mijn boterhammen smorgens heb ik weer afgeleerd want ik kan ook gewoon niet 'normaal' beleggen :') Lees: Tijdens mijn zwangerschap kwam daar mega veel duo penotti of hagelslag op; liefst met nog keer mes extra in de chocopasta en zo aflikken :') :')
En dan smiddags liefst ook weer boterhammen met krabsalade oid.. in ieder gevall alles wat niet bepaald verantwoord was.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik heb soort van "hardgelopen", bijzonder matig rondje maar goed, het is beter dan bankhangen uiteindelijk.
En nu synct mijn fitbit niet in de challenge :(
Nou alsnog knap want ik vond het gisterenavond zo viezig grauwig weer brrrr... :X Dan zoek ik het nog niet eens om even een klein rondje te gaan wandelen met de hond tbh :')

En oja verhuizen is echt een drama qua eten _O- En daarna moet je alles nog wat in huis op orde brengen waardoor het weer een drama is qua eten :') Dus nope slechte combi :X

Vandaag; -100gr
O: Perzik kwark
t: koffie en een koekje :+ (even langs schoonmoeder op de koffie straks)
l: Omelet met ui minitomaatjes paprika en wat kaas
d: pasta kip met wittewijnsaus en vnvd wel even een wijntje er bij dan :+ (want de fles moet op mehehehe goed excuus :7 )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184726987
Lijst:
O: boterham smeerkaas
T: banaan
S: nare WOD
T: Shake
L: falafel met geitenkaas en sla
D: iets van HelloFresh.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 31 januari 2019 @ 10:29:13 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_184727021
Boterhammen met pindakaas en nutella...
Of met twee plakken kaas en twee plakken ham, boter er omheen en in de contactgrill... Ja nee oke. :')
Vandaag!

W: 71,9 (-0,4)
O: Yoghurt met banaan en muesli, koffie met suiker
T: Bakje wortels, koffie met suiker
L: Spinazie, ei, komkommer, rode paprika
T: Ik wilde eigenlijk mijn 4 mandarijntjes typen, maar ik lees net dat mijn collega trakteert in het teamoverleg, dus dat wordt appeltaart :9
D: Opgebakken nasi uit de diepvries
De uitdaging: Vanavond quizzen met oud-collega's. Hopelijk kan ik de nootjes, bitterballen en kaasblokken negeren en het gewoon houden bij thee. :')

En nog wat januari stats:
Startgewicht 2 januari: 75,0
Eindgewicht 31 januari: 71,9
Nog te gaan tot wensgewicht: 4,9 kilo

[ Bericht 4% gewijzigd door SQ op 31-01-2019 10:35:09 ]
disclaimer
pi_184727867
quote:
En nog wat januari stats:
Startgewicht 2 januari: 75,0
Eindgewicht 31 januari: 71,9
Nog te gaan tot wensgewicht: 4,9 kilo
zo dan. van 75 naar 71,9 is echt een boel! Mijn streefgewicht licht iets onder het jouwe - op 65.


oe ook even hier een werkupdate want ik had vorige keer gezeurd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Workout: Auto schoonmaken om hond naar oppas te brengen, ruiten krabben, deuren openwrikken, via de achterbak de auto inklimmen, de weg op glibberen, bedenken dat het levensgevaarlijk is, terugglibberen via de eerste rotonde, auto parkeren, hond aanlijnen, naar werk glibberen met aangelijnde reus, op werk 30 keer hond achter bureau terugroepen.

o: 200 gram franse kwark/ 83 gram gedroogde vijgen/ 25 gram paranoten
l: 2 boterhammen. 1 met kaas, 1 met eiersalade
t: twee sinaasappels
d: iets met pesto en zongedroogde tomaten. Lasagne ofzo.
t: stukje chocolade
pi_184728014
Gezellig zo'n hond op het werk ;)

en dat vinden ze daar oke? :D
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 31 januari 2019 @ 11:47:46 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_184728190
Wil je alleen een huis kopen of met een partner? Want ik zat vorig jaar ook op payroll en hebben toen in het hypotheekaanvraagtraject gezeten, en dat was geen enkel probleem omdat mijn man wel een directe aanstelling had :)

Oh, en mijn weight loss lijkt enorm, maar vergeet niet dat ik begin december nog op 70,6 zat een ik dus eigenlijk vooral ranzig hard was aangekomen in december, :')
disclaimer
pi_184728327
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:38 schreef LuNaTiC het volgende:
Gezellig zo'n hond op het werk ;)

en dat vinden ze daar oke? :D
niet echt maar ik had gewoon echt geen keus en daar hebben ze zich bij neergelegd.
het was dat of vrij nemen en dat kwam niet uit :P

De weg was echt onbegaanbaar en hij is vorige week geopereerd en ik kan hem niet alleen laten zonder dat hij zijn hechtingen er uit plukt. Ook met kap om.

En ik heb bijna de hele dag een kantoor alleen, dus op zich is het geen grote ramp. Een beetje onhandig :P

quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
Wil je alleen een huis kopen of met een partner? Want ik zat vorig jaar ook op payroll en hebben toen in het hypotheekaanvraagtraject gezeten, en dat was geen enkel probleem omdat mijn man wel een directe aanstelling had :)

Oh, en mijn weight loss lijkt enorm, maar vergeet niet dat ik begin december nog op 70,6 zat een ik dus eigenlijk vooral ranzig hard was aangekomen in december, :')
met partner. Ik zal het eens neerleggen bij de hypotheker, dat geeft hoop :D
We hebben een huis op het oog, de eigenaren moeten eerst nog een ander huis vinden en wij ons huis verkopen dus het is een beetje een rare constructie.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 10:58:39 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_184748732
Als iedereen eerst moet verkopen dan ga je ergens in de knel komen. Heb je een moeilijk verkoopbaar huis? Kun je de verkoop van je eigen woning eventueel als ontbindende voorwaarde meenemen?

Gisteren ging best goed, heb op de quiz uiteindelijk 2 frituurhapjes en wat pinda's op, verder thee en cola zero. Totaalsaldo zo'n 2000 kcal.

Vandaag maar even kijken, heb een rare dag omdat ik maar een halve dag werk. Mijn dochter zeurt al dagen om "noodles met spekjes" (spaghetti carbonara :')) dus wellicht dat ik dat maak en dan voor mezelf een side salad zodat ik me niet dood eet aan de carbonara :')

Planning:
O: yoghurt met banaan en muesli, 2 koffie suiker
T: 2 koffie suiker, 1 hardgekookt ei, 200gr wortels
L: 2 boterhammen met ham, 1 ei, 1 paprika
D: carbonara en een salade met spinazie, tomaat en komkommer
disclaimer
  vrijdag 1 februari 2019 @ 11:07:39 #107
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184748858
Dat klinkt inderdaad netjes SQ. :Y

De 'vreet alles'-drang lijkt hier weer even over. De afgelopen dagen warempel braaf volgens mijn planning gegeten en dus mooie hoeveelheden, ondanks alleen eten en het voor één persoon moeten koken.

Vanmiddag eens kijken hoe de enkel zich gedraagt met sporten, hopelijk is 'ie braaf en kan ik m'n gewenste sportritme weer oppakken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 1 februari 2019 @ 11:55:23 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_184749838
Ghello! Hier gaat 'ie ook wel prima, had mezelf gisteravond nog van de bank afgeschopt om te gaan sporten ook al had ik eigenlijk al besloten te skippen :7

Verder heb ik per ongeluk ander brood meegekregen van de winkel dan ik normaal heb en dat vindt mijn buik fantastisch :') :+ </liefdagboek>

Carbonara :9 Lust vriendlief helaas niet, dus eet het vrijwel nooit!

Succes met sporten, IJs w/ Hopelijk valt het mee met de enkel! Wat voor sport ga je doen?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 1 februari 2019 @ 11:56:00 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_184749858
Oeps :') Dat was een quote ipv een edit!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:15:28 #110
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184750405
Niet het goede brood klinkt bekend ja. :') Al was het hier mijn eigen schuld, matig kijken dit dat. :+

Voor vandaag staat een rondje fitness op het programma, dus in ieder geval genoeg opties om te bewegen als het toch nog niet lekker gaat. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:39:34 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_184752086
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet het goede brood klinkt bekend ja. :') Al was het hier mijn eigen schuld, matig kijken dit dat. :+

Voor vandaag staat een rondje fitness op het programma, dus in ieder geval genoeg opties om te bewegen als het toch nog niet lekker gaat. :Y
Noice, smort! :Y Dan kun je iig sowieso van alles doen, het is ook zo prut als je onvoldaan weer naar huis moet.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:58:57 #112
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184752439
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Noice, smort! :Y Dan kun je iig sowieso van alles doen, het is ook zo prut als je onvoldaan weer naar huis moet.
Daarom. :Y De andere opties zijn hardlopen (in een groepje, dus extra kudt als het gewoon niet gaat) en een stuiterlesje (die is wel makkelijker, want da's gewoon in de sportschool), maar die durfde ik nog niet aan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184752739
Ijsdraakje hopelijk gaat het sporten goed met je enkel.

Ik ben nu heel erg de m&m’s aan het negeren.
pi_184752850
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ijsdraakje hopelijk gaat het sporten goed met je enkel.

Ik ben nu heel erg de m&m’s aan het negeren.
ik de drop niet - ik word wel gestraft met zwarte drab tussen tanden die hardnekkig op zijn plek blijft.
o: 200 gram kwark/85 gram vijgen/25 gram paranoten
t: een glas sinaasappelsap
l: 2.5 boterham met eiersalade
t: een stuk of 15 dropjes. Meerendeel honingdrop, een paar kruisdropjes, 2 jujubes en 2 van die groene dingen die zo fris zijn.
d: weet ik nog niet
t: een plakje zelfgemaakte cake O+ en een glaasje wijn en ik vrees dat als er chips is ik er ook wel van eet vanavond.
pi_184753757
Groentjes :9 kan ik zo een half kilo van op :') dus die haal ik nooit meer
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_184753846
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 15:13 schreef V1z0R het volgende:
Groentjes :9 kan ik zo een half kilo van op :') dus die haal ik nooit meer
Drop of m&m's
pi_184754649
Ik sta weer stil, hoewel ik netjes binnen de lijntjes eet, echt frustrerend...
Gewicht nu 66,5 tegenover 65,1 net voor de kerst.

Lijstje van vandaag
O sneetje bruin brood met kaas
T appel, peer
L 2 sneetjes bruin brood met kaas en komkommer
T appel
D spaghetti met prei, kip, champignons en een saus op basis van Boursin light
  vrijdag 1 februari 2019 @ 16:50:05 #118
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184755545
Enkel is geen groot fan van belasten nog. Voor komende week mijn sportplannen maar anders invullen dan, dus wel dezelfde momenten, maar dan maar de fitness in. Is even niet anders. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 1 februari 2019 @ 17:55:56 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_184756839
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:05 schreef coucou het volgende:
Ik sta weer stil, hoewel ik netjes binnen de lijntjes eet, echt frustrerend...
Gewicht nu 66,5 tegenover 65,1 net voor de kerst.

Lijstje van vandaag
O sneetje bruin brood met kaas
T appel, peer
L 2 sneetjes bruin brood met kaas en komkommer
T appel
D spaghetti met prei, kip, champignons en een saus op basis van Boursin light
hoe lang ben je? Want je gewicht klinkt me zo niet ongezond. Hoe dieper in de groene zone, hoe langzamer het gaat.
disclaimer
  vrijdag 1 februari 2019 @ 17:58:36 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_184756885
Heb het zojuist bij 200 gram carbonara kunnen houden. Kostte wel wat moeite maar ik ben fier.

Wat geven jullie fitbits trouwens aan qua calorieverbruik? Momenteel zit ik zo tussen de 2500 en 2800 per dag volgens dat ding. Áls daar waar is dan zou ik met mijn huidige inname een kilo per week moeten afvallen maar dat lijkt me nogal veel :') ik ga over 2-3 weken eens de balans opmaken :P

[ Bericht 39% gewijzigd door SQ op 01-02-2019 18:04:29 ]
disclaimer
  vrijdag 1 februari 2019 @ 18:44:05 #121
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184757723
De afgelopen week zo rond de 1900-2000 volgens Fitbit, maar da's met weinig activiteit. Dus op zich best redelijk, volgens mij.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184757763
Het was deze week juist weer in het nieuws (nu.nl?) dat Fitbits veel te hoge aantallen calorieën tellen bij bijv wandelen. En iets te weinig bij hardlopen.
pi_184757875
Rond de 2500 als ik alleen 10k stappen zet en rond de 3000 als ik 1,5 uur danstraining heb.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 18:55:39 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_184757929
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 18:46 schreef Hupje het volgende:
Het was deze week juist weer in het nieuws (nu.nl?) dat Fitbits veel te hoge aantallen calorieën tellen bij bijv wandelen. En iets te weinig bij hardlopen.
hmm, maar volgens de wetenschap klopt het bij mij over het algemeen aardig. Hij telt in elk geval geen extreme hoeveelheden voor wandelen. Ik meen zo 350-400 kcal per uur. En dan ben ik niet aan het sjokken, ik loop echt stevig door.
disclaimer
pi_184757962
2200 als ik mijn stappendoel haal. Lukt niet altijd.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 18:58:33 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_184757992
Even voor de vergelijk wat ik ongeveer moet bewegen om aan die 2800 te komen:
15k stappen, waarvan minimaal 45 minuten stevig doorwandelen
17 kilometer fietsen
30-40 verdiepingen omhoog.
Het kan ook wel met minder, maar dan moet ik gaan hardlopen.
disclaimer
pi_184758030
Ja ik ben een stuk minder actief. Heb daar echt geen tijd en puf voor geloof ik :D
  vrijdag 1 februari 2019 @ 19:03:00 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_184758080
Nou ja, die tijd. Ik fiets gewoon dagelijks naar werk, dus die tijd ben ik tóch al kwijt. Wandelen doe ik in mijn pauze en de rest van de stappen maak ik met het migreren tussen vergaderruimtes, kantoorgebouwen en de koffiebar. Ik investeer er niet bewust veel tijd in ofzo, maar mijn leven helpt in dat opzicht wel mee natuurlijk ;)
Sowieso doe ik bijna alles lopend, het scheelt voor mij qua tijd weinig met andere vervoersopties :)
disclaimer
pi_184758111
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja, die tijd. Ik fiets gewoon dagelijks naar werk, dus die tijd ben ik tóch al kwijt. Wandelen doe ik in mijn pauze en de rest van de stappen maak ik met het migreren tussen vergaderruimtes, kantoorgebouwen en de koffiebar. Ik investeer er niet bewust veel tijd in ofzo, maar mijn leven helpt in dat opzicht wel mee natuurlijk ;)
Nja dankzij woon-werkverkeer loop ik minimaal 5km per doordeweekse dag en ter plekke ook nog het een en ander meestal. Maar om tot zo veel kcal te komen moet ik echt buiten die tijd om nog iets doen.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 19:06:38 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_184758160
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja dankzij woon-werkverkeer loop ik minimaal 5km per doordeweekse dag en ter plekke ook nog het een en ander meestal. Maar om tot zo veel kcal te komen moet ik echt buiten die tijd om nog iets doen.
dan heb je gewoon een bijzonder goede conditie denk ik :Y mijn hoge scores komen voort uit het feit dat mijn hartslag bij de minste inspanning al omhoog schiet :')
Maar dan beweeg jij ook hartstikke veel!
disclaimer
pi_184758228
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan heb je gewoon een bijzonder goede conditie denk ik :Y mijn hoge scores komen voort uit het feit dat mijn hartslag bij de minste inspanning al omhoog schiet :')
Maar dan beweeg jij ook hartstikke veel!
Ja klopt wel dat mijn conditie niet zo snel aangesproken wordt. Ook met fietsen moet ik echt mijn best doen om een beetje te zweten zeg maar..
Neem ook altijd de trap en zo op mijn werk. Lekker ff het gebouw op en neer op een drafje. Dan ben ik wel enigszins buiten adem ;)
pi_184758275
Ik loop echt beduidend minder zonder hond ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184758398
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik loop echt beduidend minder zonder hond ;(
;( :*

Ik loop beduidend minder met de hond nu ik werk -O-
pi_184758421
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

;( :*

Ik loop beduidend minder met de hond nu ik werk -O-
Maar morgen kan je lekker wandelen *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184758441
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar morgen kan je lekker wandelen *O*
ja O+ Geen thesistoestanden meer O+
Als je een keer met mijn hond wilt wandelen moet je het zeggen trouwens ;)
pi_184758444
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ja O+ Geen thesistoestanden meer O+
Als je een keer met mijn hond wilt wandelen moet je het zeggen trouwens ;)
Dat is lief O+ Potentieel. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184758458
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is lief O+ Potentieel. :Y
Nja vind het wel gezellig.. net als toen met Isa bij Oldenzaal.. beetje weer wat meer er op uit
pi_184758471
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja vind het wel gezellig.. net als toen met Isa bij Oldenzaal.. beetje weer wat meer er op uit
Ja, herkenbaar wel. :Y

Ik ben voor, kom ik ook nog eens buiten. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184758492
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar wel. :Y

Ik ben voor, kom ik ook nog eens buiten. :7
^O^ we appen wel ff ;)
pi_184758513
In de categorie, maar Lonaa doe eens ontopic en wat at je vandaag:
O: tosti rauwe ham geitenkaas
S: massieve WOD. :r
T: skyr drinkyoghurt, cracker met gerookte zalm
L: falafel :9
T: cracker met gekookte worst
D: orzo, broccoli, kip
T: bier. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184758531
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 18:46 schreef Hupje het volgende:
Het was deze week juist weer in het nieuws (nu.nl?) dat Fitbits veel te hoge aantallen calorieën tellen bij bijv wandelen. En iets te weinig bij hardlopen.
Ik merk t ook bij lifesum.

Vandaag ook weer weinig gelopen nog. Moet nog wel ontbijt halen voor morgen, dat scheelt weer wat.
pi_184767144
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoe lang ben je? Want je gewicht klinkt me zo niet ongezond. Hoe dieper in de groene zone, hoe langzamer het gaat.
Ik ben 1.67m, ik weet dat ik in principe goed zit qua gewicht. Ik denk ook wel dat het richting voorjaar/zomer wel weer goed gaat komen als ik weer meer ga bewegen door met de fiets naar het werk te gaan (33 km heen en terug).
Toch had ik gedacht dat ik die decemberkilo's sneller kwijt zou zijn en als je dan ziet dat je in gewicht juist toeneemt in januari dan is dat even balen. Maar ik blijf doorgaan op deze manier, zal heus wel weer een keertje de goede kant op gaan.
pi_184767195
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Heb het zojuist bij 200 gram carbonara kunnen houden. Kostte wel wat moeite maar ik ben fier.

Wat geven jullie fitbits trouwens aan qua calorieverbruik? Momenteel zit ik zo tussen de 2500 en 2800 per dag volgens dat ding. Áls daar waar is dan zou ik met mijn huidige inname een kilo per week moeten afvallen maar dat lijkt me nogal veel :') ik ga over 2-3 weken eens de balans opmaken :P
https://www.vogue.nl/beau(...)ng-calorieen-fitbit/

Het calorieverbruik dus maar met een hele grote korrel zout nemen...
  zaterdag 2 februari 2019 @ 08:39:55 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_184767287
Ja, als je het er graag af wil en het komt er bij dan frustreert dat, begrijpelijk. Wat is je streven?

En met een korrel zout nemen deed ik sowieso al ;) maar het artikel chargeert ook wel flink. Nu lijkt het net alsof ze áltijd 50% overschatten, en de waarheid is volgens mij genuanceerder, dat ze tót 50% overschatten.

Ik ben vannacht ineens ongesteld geworden dus ik ga vandaag lekker niet op de weegschaal :')
disclaimer
pi_184768422
Mijn streven is tussen om tussen de 64 en 65 uit te komen. Vorig jaar zomer een paar keer hoog in de 63 gezeten, maar dat hoeft niet persé voor mij.
Ik probeer verder iedere dag in ieder geval 10000 stappen te zetten en wil ook gaan beginnen met hardlopen dit voorjaar (nu wandel ik alleen maar) en dus het fietsen naar het werk.
pi_184795911
Vanaf deze week ga ik op zondag een soort weekmenu samenstellen. Momenteel ga ik vaak iedere dag of om de dag naar de supermarkt om (avond) eten te halen. Echter merk ik dat ik vaak, vooral als ik lang gewerkt heb en honger heb, dan voor minder gezonde keuzes ga en daarnaast ook meer geld uitgeef. Dus ik heb nu een weekmenu samengesteld wat ik morgen gewoon allemaal in eens ga halen :)
pi_184796002
Er is een goedkope zwemvereniging voor vrouwen bij mij in de buurt. Elke week een uur... (plus een uur heen en een uur terug fietsen). Ik zit er serieus over te twijfelen... alleen het concept zwemkleding staat me nogal tegen. Even dubben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184796823
Gewoon doen! Ik zwem ook 2x per week. Maar er lopen daar een hoop (extreem) dikke mensen rond. Dus je hoef je echt niet te schamen :P Daarnaast zit je toch zowat de hele tijd in het water dus dan valt het toch niet op.
pi_184797040
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 17:31 schreef Pinuts het volgende:
Gewoon doen! Ik zwem ook 2x per week. Maar er lopen daar een hoop (extreem) dikke mensen rond. Dus je hoef je echt niet te schamen :P Daarnaast zit je toch zowat de hele tijd in het water dus dan valt het toch niet op.
Daar heb je gelijk in. En het lijkt me wel een goede sport voor me. Plus dat ik drie uur bewegen in een keer pak... Ik ga er achterheen bellen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184810130
Lijstje:

O: Mexicaanse salade
L: 2 volkoren boterhammen en gebakken eieren
T: 3x sultana
D: vega curry
S: 1,5 uur danstraining
T: restje salade
B: 10k stappen

[ Bericht 5% gewijzigd door Sarabi op 04-02-2019 09:26:53 ]
pi_184810237
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 19:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik merk t ook bij lifesum.

Vandaag ook weer weinig gelopen nog. Moet nog wel ontbijt halen voor morgen, dat scheelt weer wat.
Lifesum blijft bij mij maar roepen "Je eet te weinig, eet wat meer".
Doe ik dat, kom ik aan. Dag app. :(
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 4 februari 2019 @ 09:33:17 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_184810310
Klinkt goed Cots, maar eh, 1 uur fietsen, een uur zwemmen en dan weer een uur fietsen is verdomd heftig he. Zeker op krap 1300 calorieën ;)

Ik werd ongesteld dit weekend dus ik vrat weer alles dus was ik weer 2,3 kilo zwaarder vanmorgen :') hahaha, zo blijf ik ook wel in een cirkel hangen :P ik ben wel weer een paar leuke jurken rijker, mede dankzij de buurvrouw die een marie kondootje deed O+
disclaimer
pi_184810762
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt goed Cots, maar eh, 1 uur fietsen, een uur zwemmen en dan weer een uur fietsen is verdomd heftig he. Zeker op krap 1300 calorieën ;)

Ik werd ongesteld dit weekend dus ik vrat weer alles dus was ik weer 2,3 kilo zwaarder vanmorgen :') hahaha, zo blijf ik ook wel in een cirkel hangen :P ik ben wel weer een paar leuke jurken rijker, mede dankzij de buurvrouw die een marie kondootje deed O+
haha hier op 1 op 1 hetzelfde. Ongesteld - veel gegeten - bijna drie kilo zwaarder

Ik wil ook zwemmen O+ maar waar ik woon is er 1 zwembad en de keren dat ik ging moest ik de hele tijd wachten op pratende bejaarden in de baan.

ik moet van mezelf ook weer gaan hardlopen. Alle excuses voor het niet gaan zijn een beetje op.
  maandag 4 februari 2019 @ 10:23:29 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_184810928
Ja, ik zou vaak gaan zwemmen als het niet zo druk was. In de avonduren zijn er veel zwemverenigingen actief waardoor er maar een klein gedeelte open is voor baantjes (en dit is het grootste zwembad van Nederland, zelfs daar is het dringen). En overdag red ik het niet op mijn huidige werkplek.

Vroegah toen ik nog geen kinderen had en nog vlakbij het zwembad werkte ging ik vaak tussen 12 en 1. Dat uur compenseerde ik dan door extra vroeg te beginnen op kantoor. Maar dat is allemaal geen optie meer.
disclaimer
pi_184811163
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt goed Cots, maar eh, 1 uur fietsen, een uur zwemmen en dan weer een uur fietsen is verdomd heftig he. Zeker op krap 1300 calorieën ;)

Ik werd ongesteld dit weekend dus ik vrat weer alles dus was ik weer 2,3 kilo zwaarder vanmorgen :') hahaha, zo blijf ik ook wel in een cirkel hangen :P ik ben wel weer een paar leuke jurken rijker, mede dankzij de buurvrouw die een marie kondootje deed O+
Doe mij zo’n buurvrouw :P .
Aids.
  maandag 4 februari 2019 @ 10:48:21 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_184811269
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 10:41 schreef Mss het volgende:

[..]

Doe mij zo’n buurvrouw :P .
mn huis komt binnenkort in de verkoop?
disclaimer
pi_184811604
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 10:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mn huis komt binnenkort in de verkoop?
Denk dat je buurvrouw een kleinere maat heeft dan ik :P .
Aids.
  maandag 4 februari 2019 @ 11:17:46 #158
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184811660
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 11:13 schreef Mss het volgende:

[..]

Denk dat je buurvrouw een kleinere maat heeft dan ik :P .
Ziepoesnetnietjurkjes O+

Tenminste, dat gok ik dat het worden bij jou. _O-

Ineens een kilo zwaarder, hoofdpijn, het klinkt alsof ik binnenkort weer magisch heel snel een kilo "kwijt" ben ook. :') Stom cyclusgezeik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184811828
Ik wil ook wel zo'n buuf. Aan de ene kant geen buuf aan de andere kant wel. Maar daar pas ik 1,5 keer in gok ik.
pi_184811957
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ziepoesnetnietjurkjes O+

Tenminste, dat gok ik dat het worden bij jou. _O-

Ineens een kilo zwaarder, hoofdpijn, het klinkt alsof ik binnenkort weer magisch heel snel een kilo "kwijt" ben ook. :') Stom cyclusgezeik.
Altijd handig in de Bijlmer zo’n jurk.
Aids.
pi_184812092
pffft... hier wordt er iemand hooguit twee keer per jaar ongesteld en nu is het weer eens raak. Ik ben heul zielig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 4 februari 2019 @ 11:52:19 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184812288
zo.. zaterdag had ik er nog een vlieg kilo aan zitten, gister dipte ik noga. nu toch 3 ons lager dan voor de wintersport *O* dat het KAN! :o

en zwemmen O+
als ik terug benvan offshore ga ik het ook weer inplannen.. 1 keer 's avonds en 1 keer 's ochtends.
SQ. bij ons is het vooral het laatste half uurtje vlak voor het zwembad sluit heeerlijk rustig.. is dat bij jullie nog een optie?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 4 februari 2019 @ 11:57:15 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_184812386
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 11:13 schreef Mss het volgende:

[..]

Denk dat je buurvrouw een kleinere maat heeft dan ik :P .
soberso, ze is 1.62 ofzo :')
disclaimer
pi_184812548
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik zou vaak gaan zwemmen als het niet zo druk was. In de avonduren zijn er veel zwemverenigingen actief waardoor er maar een klein gedeelte open is voor baantjes (en dit is het grootste zwembad van Nederland, zelfs daar is het dringen). En overdag red ik het niet op mijn huidige werkplek.

Vroegah toen ik nog geen kinderen had en nog vlakbij het zwembad werkte ging ik vaak tussen 12 en 1. Dat uur compenseerde ik dan door extra vroeg te beginnen op kantoor. Maar dat is allemaal geen optie meer.
Het andere zwembad een optie? Is wellicht rustiger. Of bij ons maar dat is wat verder
  maandag 4 februari 2019 @ 12:09:24 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_184812682
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:03 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Het andere zwembad een optie? Is wellicht rustiger. Of bij ons maar dat is wat verder
dan ben ik dus ook weer een uur aan het fietsen :+ en daar krijg ik geen korting :')

Ottenbad is alleen in de ochtend baantjes zwemmen zie ik, geen optie. Maar dat maakt niet uit, ik had ook helemaal niet de ambitie om te gaan zwemmen. Past gewoon niet in het leven nu ;)
disclaimer
pi_184812855
Hoi! Ik ben er nog en heb het volgende gaatje in mijn riem bereikt *O* Ik probeer aan te haken maar had het de afgelopen weken hartstikke druk (en de batterij van de weegschaal was leeg) dus nieuwe maand, nieuwe start.
pi_184812888
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 11:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

soberso, ze is 1.62 ofzo :')
Small people bashing. :(
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 4 februari 2019 @ 12:31:36 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_184813066
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Small people bashing. :(
absoluut niet, maar ik weet dat Mss daar een kop bovenuit steekt dus kleding exchange wordt m dan niet :P
Ik ben zelf ook benedengemiddeld hoor ;)
disclaimer
pi_184813079
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

absoluut niet, maar ik weet dat Mss daar een kop bovenuit steekt dus kleding exchange wordt m dan niet :P
Ik ben zelf ook benedengemiddeld hoor ;)
Was ook grapje. En hey, ik ben toch 1,65-ish.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 4 februari 2019 @ 12:37:36 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_184813147
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Was ook grapje. En hey, ik ben toch 1,65-ish.
Da's al bijna medium!
disclaimer
  maandag 4 februari 2019 @ 12:39:54 #171
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184813192
Ukjes. O+

/weltienhelecentimeterslanger
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184813236
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's al bijna medium!
Ja!

Mijn gewicht niet.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 4 februari 2019 @ 12:44:44 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_184813286
Nee nou ja, het begin is er :+
#omdenken: hoe kleiner je bent, hoe minder je hoeft af te vallen voor een BMI punt!

(Ja, dat je ook sneller BMI punten bij krijgt negeer ik opzettelijk)
disclaimer
  maandag 4 februari 2019 @ 12:49:11 #174
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184813386
3.5kg voor een BMIpunt. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 februari 2019 @ 13:37:02 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_184814487
Ik ga eens kijken of ik mijn nieuwe floorbadge kan halen bij fitbit vandaag. Zit al op 38 trappen :')
disclaimer
pi_184815042
O: tosti
L: kopje soep, falafel
D: bietenrisotto.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 4 februari 2019 @ 15:06:07 #177
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184816192
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:05 schreef Lonaa het volgende:
O: tosti
L: kopje soep, falafel
D: bietenrisotto.
ik las bierrisotto :o

lijstje:
O: pompoensoep met spekjes
t: -
L: saucijzenbroodje, salade met blauwe kaas, rundersoep
t: handje nootjjes
D: Kimchi broodjes van MS :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184816212
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik las bierrisotto :o

lijstje:
O: pompoensoep met spekjes
t: -
L: saucijzenbroodje, salade met blauwe kaas, rundersoep
t: handje nootjjes
D: Kimchi broodjes van MS :Y)
would eat.

Oh, die kimchi broodjes eet ik van de week! Was heel benieuwd. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 4 februari 2019 @ 15:10:11 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_184816271
Ik voel me echt zó dik vandaag :') almachtig.
disclaimer
pi_184816402
Hier heeft iemand veel buik om pijn in te hebben ;) ongesteld zijn... why
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184821050
lijstje:

o: 200 gram kwark/80 gram gedroogde vijgen/25 gram paranoten
l: twee boterhammen met eiersalade
t: een paar dropjes
d: nasi met vegakipsate. Het is echt een berg - een biertje
t: mineola en een stukje chocolade
  Moderator / Miss SHO maandag 4 februari 2019 @ 19:29:11 #182
22592 crew  Ole
pi_184821414
Vandaag in de kou gewerkt. Miste mijn vetlaagje :@
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184830319
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:29 schreef Ole het volgende:
Vandaag in de kou gewerkt. Miste mijn vetlaagje :@
_O-

Hier sinds zondag niet in m'n hum dus wat duf... afgelopen weekend +800 (tjah frietjes/aperitief/biertjes... :') ).
Vandaag weer -300; zit nu weer op 71.5

Lijstje vandaag:
O: aardbeienkwark
t: banaan
l: crackers philadelphia en advocado
t: kiwi/appel
l: gehaktballetjes in tomatensaus met gebakken aardappels; wortel en erwtjes :+

Even kijken of dat gaat lukken.. Ene moment heb ik de puf niet om te eten; en uur later wil ik alles vreten :')

[ Bericht 0% gewijzigd door PriemGirl op 05-02-2019 09:46:21 ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184830381
Lijst:
O: Griekse yoghurt met honing
S: half uur krachttraining
L: kikkererwtensalade
D: AGV
T: denk nog een cracker met smeerkaas
B: 10k stappen
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:42:24 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_184830406
+800 is een zeer nette bescheiden score, priem :D
(Kijk maar naar sauvignon en mij :'))
Ik vanmorgen weer -1,0, dat brengt het netto weer op +1,3 sinds vrijdag :')
disclaimer
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:48:20 #186
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184830475
Hier een +1 gevolgd door een -0.5. Niet gek, zo zonder m'n normale sporten. _O-

Wel eindelijk weer O+ fietsweer O+ hier. Met die sneeuw/glibberbende is m'n woon-werkroute echt geen doen om te fietsen. (Yay, polders waar niemand strooit.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184830756
Ik sta nu een tijdje stil, dus ik probeer weer meer te eten (voornamelijk volume, een beetje calorieën) om dat straks weer te kunnen doorbreken.

O: notenmuesli met een restje vanilleyoghurt
T: cappuccino en een appel
L: twee bth sandwichspread en een een met kaas, grote hand tomaatjes
D: broccoli, schnitzel en aardappelpartjes uit de oven
T: twee hazelino koekjes bij de thee c_/
Gek? kan je dat eten?
pi_184830954
Voor het eerst sinds het weekje weg weer gewogen. -400gr snap er niets van want mijn lichaam voelt als +1,5kilo.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 10:55:52 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_184831574
Gisteravond voor het eerst salsales gehad op dansschoenen met hakjes en het ging zowaar goed :7 Voelt best wel anders :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier een +1 gevolgd door een -0.5. Niet gek, zo zonder m'n normale sporten. _O-

Wel eindelijk weer O+ fietsweer O+ hier. Met die sneeuw/glibberbende is m'n woon-werkroute echt geen doen om te fietsen. (Yay, polders waar niemand strooit.)
Fijn is dat he :D Ik ben ook echt een held op sokken met gladheid, als m'n wielen maar een beetje wiebelen door gladheid maakt m'n hart een sprongetje en trap ik het liefst op de rem :') #slim
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_184831602
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gisteravond voor het eerst salsales gehad op dansschoenen met hakjes en het ging zowaar goed :7 Voelt best wel anders :+

[..]


Leuk *O* foto van je schoenen?
  dinsdag 5 februari 2019 @ 10:59:24 #191
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184831656
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gisteravond voor het eerst salsales gehad op dansschoenen met hakjes en het ging zowaar goed :7 Voelt best wel anders :+

[..]

Fijn is dat he :D Ik ben ook echt een held op sokken met gladheid, als m'n wielen maar een beetje wiebelen door gladheid maakt m'n hart een sprongetje en trap ik het liefst op de rem :') #slim
Yay voor de schoenen. *O*

En held op sokken, check. Als ik op de fiets een stukje glad tref, stap ik eigenlijk het liefst gewoon af. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 5 februari 2019 @ 11:18:16 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_184831981
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk *O* foto van je schoenen?
Deze! *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Yay voor de schoenen. *O*

En held op sokken, check. Als ik op de fiets een stukje glad tref, stap ik eigenlijk het liefst gewoon af. _O-
Haha ja en dan met tempo 'oud-dametje-met-wandelrekje' voortschuifelen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_184832000
Mooie schoenen!

Ik heb net intake gehad bij mijn nieuwe behandelteam. Heel andere insteek. Fijne mensen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184832025
Cute Maria :)
Ik moet ook nog op zoek naar stoere laarzen voor onze hiphopdans.
pi_184833545
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:29 schreef Ole het volgende:
Vandaag in de kou gewerkt. Miste mijn vetlaagje :@
ik de hele winter al. de mijne dan. Ik heb het voor het eerst koud

o: 220 gram kwark/88 gram vijgen/25 gram paranoten
l: salade met o.a. zalm, komkommer en tomaat
t: een proteineyoghurtje
d: onbekend - eet bij mijn mama
t: raw chocolade reepje

de salade was geen succes. Ik moest echt met moeite eten. Hij had ook nog eens gelekt dus alles in mijn tas ruikt nu licht vissig. Yuck.

[ Bericht 22% gewijzigd door DrSauvignon op 05-02-2019 13:03:07 ]
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:57:40 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_184833693
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Yay voor de schoenen. *O*

En held op sokken, check. Als ik op de fiets een stukje glad tref, stap ik eigenlijk het liefst gewoon af. _O-
gladheidshomoboks O+

Maar ik ben ook wel een paar keer lelijk gevallen in het verleden, dat helpt niet.

Ik vind sneeuw enzo prachtig, zolang ik er alleen maar lopend doorheen hoef :')
disclaimer
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:58:36 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_184833714
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mooie schoenen!

Ik heb net intake gehad bij mijn nieuwe behandelteam. Heel andere insteek. Fijne mensen :)
is dat voor je eetstoornis, of meer een all in pakket?
disclaimer
  dinsdag 5 februari 2019 @ 13:12:23 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_184833944
Fijn CotS! Zal vast altijd spannend wezen, des te prettiger dat je aardige mensen treft :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Cute Maria :)
Ik moet ook nog op zoek naar stoere laarzen voor onze hiphopdans.
Hiphoplaarzen? Wat voor nummer gaan jullie doen? Ik denk bij hiphop altijd eerder aan gympies :D Tof dat je ook hiphopdans doet!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 5 februari 2019 @ 13:13:33 #199
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184833961
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gladheidshomoboks O+

Maar ik ben ook wel een paar keer lelijk gevallen in het verleden, dat helpt niet.

Ik vind sneeuw enzo prachtig, zolang ik er alleen maar lopend doorheen hoef :')
Check. :') Ik ben normaal helemaal geen groot fan van m'n auto, maar ik was de afgelopen periode wel erg blij met de optie. O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:48 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

ik de hele winter al. de mijne dan. Ik heb het voor het eerst koud

o: 220 gram kwark/88 gram vijgen/25 gram paranoten
l: salade met o.a. zalm, komkommer en tomaat
t: een proteineyoghurtje
d: onbekend - eet bij mijn mama
t: raw chocolade reepje

de salade was geen succes. Ik moest echt met moeite eten. Hij had ook nog eens gelekt dus alles in mijn tas ruikt nu licht vissig. Yuck.
Balen van de salade en hopelijk trekt de lucht snel uit je tas. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184834244
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fijn CotS! Zal vast altijd spannend wezen, des te prettiger dat je aardige mensen treft :Y

[..]

Hiphoplaarzen? Wat voor nummer gaan jullie doen? Ik denk bij hiphop altijd eerder aan gympies :D Tof dat je ook hiphopdans doet!
Wel met een flinke hak :)
Beetje vrouwelijk/hiphopachtig.
pi_184835520
Ik vind alle vormen van mobiliteit in de sneeuw kut. :+
Aids.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 14:41:29 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_184835576
Ik vind sleeën wel tof, maar ik zak er tegenwoordig doorheen -O-
disclaimer
  dinsdag 5 februari 2019 @ 14:48:34 #203
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184835681
Ik vraag me vooral af hoe ik mezelf weer uitgevouwen krijg vanaf zo'n ding. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184835996
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

is dat voor je eetstoornis, of meer een all in pakket?
All in. Het is niet gericht op behandelen of genezen, maar op zo zelfstandig mogelijk en goed mogelijk leven. Ze helpen me op alle vlakken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:41:02 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184836373
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind sleeën wel tof, maar ik zak er tegenwoordig doorheen -O-
maar in een wintersport land/gebied weten ze WEL hoe ze met de sneeuw om kunnen/moeten gaan ..

wintersport O+

goed, lijstje van vandaag:

O: pompoen soep
t: handje nootjes
S: HIIT: warming-up, 4 rondjes (iedere keer 1 minuut : sit-ups, op een box springen ( de crossfit mensen weten vast wel hoe dat heet) roeien, rusten, squats) Cooling down
L: carpaccio, kippensoep, kipcorn
t: Tonychocolonelly
D: iets met kip tajine van MS
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:42:35 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184836390
Zometeen sollicitatiegesprek.
Hangt niets vanaf, maar raak wel zenuwachtig :X
En enkel een iets grote lunch gehad als ontbijt is natuurlijk ook niet je van het :+
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:45:20 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_184836429
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:41 schreef Barreltje het volgende:

[..]

maar in een wintersport land/gebied weten ze WEL hoe ze met de sneeuw om kunnen/moeten gaan ..


Ik kan dit antwoord even niet zo goed plaatsen in de context van mijn opmerking :P

Verder: choco O+

En cue, veel succes :*
disclaimer
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:45:40 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_184836435
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

All in. Het is niet gericht op behandelen of genezen, maar op zo zelfstandig mogelijk en goed mogelijk leven. Ze helpen me op alle vlakken
fijn dat het zo goed klinkt dan!
disclaimer
pi_184836459
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen sollicitatiegesprek.
Hangt niets vanaf, maar raak wel zenuwachtig :X
En enkel een iets grote lunch gehad als ontbijt is natuurlijk ook niet je van het :+
succes! :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 februari 2019 @ 15:55:08 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184836580
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik kan dit antwoord even niet zo goed plaatsen in de context van mijn opmerking :P

Verder: choco O+

En cue, veel succes :*
dat het dan niet zo glad is buiten en dus geen angst nodig
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184836877
Idd mijn 'score' valt op zich wel mee :+ En sneeuw O+ O+ O+ Maar in rijden/fietsen/uberhaupt naar buiten gaan liever niet :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Zometeen sollicitatiegesprek.
Hangt niets vanaf, maar raak wel zenuwachtig :X
En enkel een iets grote lunch gehad als ontbijt is natuurlijk ook niet je van het :+
Succes ! :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 5 februari 2019 @ 16:32:16 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_184837215
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 15:55 schreef Barreltje het volgende:

[..]

dat het dan niet zo glad is buiten en dus geen angst nodig
oh ja oké maar daar heb ik nog steeds weinig aan als ik naar kantoor moet en mijn straat 1 grote ijsbaan is ;( :')
disclaimer
pi_184837419
Bij ons werkt iedereen thuis als er 3 vlokken sneeuw liggen :') .
Aids.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 16:57:42 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_184837702
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:44 schreef Mss het volgende:
Bij ons werkt iedereen thuis als er 3 vlokken sneeuw liggen :') .
Ja maar jij zit in de detachering, daar grijpen ze elke gelegenheid met zes handen aan :P
disclaimer
  dinsdag 5 februari 2019 @ 17:26:47 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_184838267
Ik had dus ontzettende zoete craving, en toen heb ik gewoon een peer gekocht in de koffiebar. Wie wil mij aanraken?
disclaimer
  dinsdag 5 februari 2019 @ 17:35:12 #216
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184838422
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus ontzettende zoete craving, en toen heb ik gewoon een peer gekocht in de koffiebar. Wie wil mij aanraken?
Peren. O+ :9~

Gelukkig kan ik straks beginnen met koken, de fruitschaal leegvreten is óók niet handig nu. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184838430
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja maar jij zit in de detachering, daar grijpen ze elke gelegenheid met zes handen aan :P
Het zijn eigenlijk vooral de internen die dat doen :P . Die moeten met de trein komen.
Aids.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 18:37:43 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184839540
Zoop. Ik heb het overleefd. Best wel pittige vragen soms :')
pi_184840581
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 18:37 schreef Cue_ het volgende:
Zoop. Ik heb het overleefd. Best wel pittige vragen soms :')
Mag ook bij een sollicitatiegesprek :P. Gewoon je mogelijkheden aan het verkennen of echt opzoek?

Hier gaat het momenteel best lekker. Enige minpunt is dat ik al meer dan 3 weken op een uitslag van Defensie wacht waar vorige week eigenlijk de deadline was. En ik heb een schijthekel aan hardlopen, maar de volgende test zou een fysieke zijn waarbij ik moet hardlopen. Dus ik dwing mezelf om dit 2x per week te doen terwijl ik het echt haat :P
  dinsdag 5 februari 2019 @ 19:25:55 #220
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_184840688
Sneeuw vind ik leuk voor de kinderen. Voor mezelf vreselijk. Al ga ik de eerste dag het liefst fietsen ipv de auto. Dag 2 niet meer, want dan is de sneeuw vastgevroren.

Lijstje:
O: omelet wrap met kalkoenfilet (2 stuks)
T: banaan
L: 2 wortel wraps met carpaccio
T: appel
D: zoete aardappel Nacho style
B: rondje wandelen
pi_184841798
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus ontzettende zoete craving, en toen heb ik gewoon een peer gekocht in de koffiebar. Wie wil mij aanraken?
Ik! Ik! Ik!

Ik had hetzelfde. Ik kocht 72% chocolade mezelf voorliegend dat dat toch wel een beetje gezond was :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184842064
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus ontzettende zoete craving, en toen heb ik gewoon een peer gekocht in de koffiebar. Wie wil mij aanraken?
* ChildoftheStars tikt je voorzichtig aan
Goed bezig :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 februari 2019 @ 20:24:07 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_184842129
En nu zit ik geheel volgens verwachting paaseitjes te schransen O+ #fat4life
disclaimer
pi_184842203
Nou, dan trek ik mijn hand terug hoor -O- ;) :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 februari 2019 @ 20:28:26 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_184842234
Ja ach och, zit nog op de 2000 kcal dus de schade is beperkt ;)
disclaimer
  dinsdag 5 februari 2019 @ 20:28:35 #226
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184842237
De paaseitjes die hier liggen zijn gelukkig van het soort dat ik niet mag. :')

De andere chocolade ligt nog steeds in de kast. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184842270
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ach och, zit nog op de 2000 kcal dus de schade is beperkt ;)
Ik maakte maar een geintje he :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 februari 2019 @ 20:31:19 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_184842294
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik maakte maar een geintje he :*
Ja, dat weet ik hoor :P
disclaimer
  dinsdag 5 februari 2019 @ 20:46:12 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184842639
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:22 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Mag ook bij een sollicitatiegesprek :P. Gewoon je mogelijkheden aan het verkennen of echt opzoek?

Hier gaat het momenteel best lekker. Enige minpunt is dat ik al meer dan 3 weken op een uitslag van Defensie wacht waar vorige week eigenlijk de deadline was. En ik heb een schijthekel aan hardlopen, maar de volgende test zou een fysieke zijn waarbij ik moet hardlopen. Dus ik dwing mezelf om dit 2x per week te doen terwijl ik het echt haat :P
Mogelijkheden, ik hoef niet weg, maar het zou ook niet verkeerd zijn. Dus dat is wel fijn.
Al probeer je jezelf toch altijd goed te verkopen ookal is dat niet perse nodig.

En die 2x in de week lukt ook? Dan netjes!
pi_184846268
ik vond een verstopte zak kruidnoten
  woensdag 6 februari 2019 @ 07:22:39 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_184849085
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 23:10 schreef DrSauvignon het volgende:
ik vond een verstopte zak kruidnoten
ai :')

Nou, hier weer -1,1 dus ben mijn weekendkilos weer bijna kwijt. Tóch zou het mooi zijn als ik eens een weekend goed door kan pakken. Wellicht deze week :P
disclaimer
pi_184849236
Weekenden blijven lastig SQ! Zeker als lief naast je een zak chips ofzo zit leeg te eten :@ lijstje voor vandaag:

O: een chai tea latte en 4 bth met sandwichspread (van die kleintjes, wat wijken de maten in brood toch giga af!)
T: grote handvol tomaatjes en een appel
L: 3 plakken noten/rozijnenbrood met boter en misschien wat honing O+
D: pizza met excuusgroente ernaast, ik denk broccoli
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 6 februari 2019 @ 08:02:42 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184849407
Mijn weekenden zijn eigenlijk altijd de dip.. uitslapen, kortere dag, minder tijd om te eten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184849474
Weekenden zijn wel handig om zo een beetje te balansen af en toe. Op een doordeweekse dag sta ik toch vroeg op (om 6 uur) moet ik gewoon de hele dag werken en daarna nog 1-2 uur intensief sporten, heb ik toch wel mijn 3 maaltijden nodig.

Weekenden kun je vaak net wat langer doorslapen en heb ik niet per se iets inspannends staan (tenzij ik zaterdagochtend nog ga sporten, dat komt nog wel redelijk vaak voor), dus dan is het wel chill om mn calorieën een beetje te combineren en te besparen in een brunch :P

Als je dan 's avonds een feestje hebt, scheelt dat ook alweer vast, heb je 's ochtends al een beetje gebalanst :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184849500
Zeg dat tegen mijn lijf, ik ben blij als ik de 9 uur aantik. Als ik alleen slaap is 8 uur al een wonder :O
Gek? kan je dat eten?
pi_184849523
Och ik ben ook geen slaper hoor. 6 uur doordeweeks voor mij al een zegen, in het weekend is alles tussen de 7 en 8 uur een topnacht _O_
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 6 februari 2019 @ 08:25:07 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184849616
Ik zag vanmorgen op de weegschaal dat ik idd weinig gegeten had gister :')
O - 1/3e icethee 2/3e water
L - sla/kip/komkommer/yofresh
D - subway
S - liften
pi_184849818
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 07:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ai :')

Nou, hier weer -1,1 dus ben mijn weekendkilos weer bijna kwijt. Tóch zou het mooi zijn als ik eens een weekend goed door kan pakken. Wellicht deze week :P
ja, die hoop blijf ik ook houden. Het ging zo goed voor kerst :P
maar het in gareel komen na kerst/vakanties/watvoorvreetietsdanook blijft mijn grootste uitdaging.
  woensdag 6 februari 2019 @ 09:30:47 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_184850230
Blij zijn als je de 9 uur aantikt _O- oh how chill my life once was O+
disclaimer
  woensdag 6 februari 2019 @ 09:35:51 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_184850295
quote:
6s.gif Op woensdag 6 februari 2019 08:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik zag vanmorgen op de weegschaal dat ik idd weinig gegeten had gister :')
O - 1/3e icethee 2/3e water
L - sla/kip/komkommer/yofresh
D - subway
S - liften
Kijk je uit dat je niet de verkeerde kant op slaat? Dat is 800 calorieën ofzo.
disclaimer
pi_184850317
Gisteren at ik alles, vandaag doe ik dat niet.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 6 februari 2019 @ 09:37:17 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184850318
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk je uit dat je niet de verkeerde kant op slaat? Dat is 800 calorieën ofzo.
Dit liep gewoon toevallig zo. Door een vergadering tijdens ontbijttijd en drukte op werk en toen de sollicitatie, snel gegeten en toen sporten.
Meestal eet ik nog netjes vaak teveel ;)
pi_184850659
Haha ah SQ het ziet er wel mooi uit op de weegschaal zo'n drop :D
Hier weer -400 (nog 100 gram boven vrijdag)
Vandaag wordt een beetje ruk.. Want we gaan mcdonalds eten vanmiddag op het werk :+ En dat wil ik ook dus ik ga me ook helemaal volproppen (en ter compensatie ga ik me dit weekend 'netjes' houden qua eten/drinken hehe :P ) en vnvd na het werk meteen afspraak dus ergens snel een bammetje tussendoor (indien honger).

Lonaa klinkt als een goed plan :D

Cue herkenbaar.. Ik ben ook een slechte eter als ik een volle dag gepland heb staan :X
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 6 februari 2019 @ 10:27:39 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184851068
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:00 schreef PriemGirl het volgende:
Cue herkenbaar.. Ik ben ook een slechte eter als ik een volle dag gepland heb staan :X
Als het gepland staat, plan ik het eten er goed tussendoor ;)
Dit keer was het grotendeels onverwachts, dus dan laat ik het wel eens zitten.
pi_184851281
Lijstje
O: te laat uit bed
L: kikkererwtensalade
S: half uur krachttraining
D: spaghetti
S: uur danstraining
T: cracker met smeerkaas
B: 10k stappen


Deze week ook de planning om in het weekend op te letten en onder mijn kcaldoel te eten. Misschien wel extra sporten zodat ik wat meer ruimte heb :D
pi_184851337
McDonalds heeft wel heel handig alle voedingsinformatie bij haar eten :7 Dat zie je verder amper bij restaurants en moet je maar gokken. Dat vind ik wel super handig aan McDonalds.

Ik had gisteravond zo'n trek en er was van alles in huis. Ik liep de keuken in om een paar handen pinda's te snaaien en ik kwam er uit met 4 druiven *) En ik voelde me vanmorgen weer dik en toen zette ik de tijdlijn van afvallen in Cronometer op 'all time' en toen was het weer goed O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 6 februari 2019 @ 10:56:18 #247
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184851519
Enkel doet nog steeds stom, dus ik ga vanmiddag maar sporten in plaats van m'n les vanavond. ;(

En #fwp, er liggen hier lekkere koekjes binnen handbereik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184851573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:45 schreef Isabeau het volgende:
McDonalds heeft wel heel handig alle voedingsinformatie bij haar eten :7 Dat zie je verder amper bij restaurants en moet je maar gokken. Dat vind ik wel super handig aan McDonalds.
Yep zeker ! Weet ik gelijk dat ik aan 1 maaltijd op 1699 kcal zit :') :X
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 6 februari 2019 @ 11:46:11 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_184852363
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:45 schreef Isabeau het volgende:
McDonalds heeft wel heel handig alle voedingsinformatie bij haar eten :7 Dat zie je verder amper bij restaurants en moet je maar gokken. Dat vind ik wel super handig aan McDonalds.

Ik had gisteravond zo'n trek en er was van alles in huis. Ik liep de keuken in om een paar handen pinda's te snaaien en ik kwam er uit met 4 druiven *) En ik voelde me vanmorgen weer dik en toen zette ik de tijdlijn van afvallen in Cronometer op 'all time' en toen was het weer goed O+
goed bezig isabeautje O+
disclaimer
  woensdag 6 februari 2019 @ 11:47:20 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_184852379
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:59 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Yep zeker ! Weet ik gelijk dat ik aan 1 maaltijd op 1699 kcal zit :') :X
jah :')
Ik at vroeger altijd een groot bigmacmenu met mayo, milkshake en 9 kipsnuggels met bbq saus ;(

Ik heb laatst gewoon gemact voor onder de 1000 kcal, ik was best fier!
disclaimer
  woensdag 6 februari 2019 @ 11:48:19 #251
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184852400
Ik he weer een reisdagje dus slecht lijstje.. :{

Ik krijg hier maar geen modus in lijkt het


8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184852861
Ik eet 1x per jaar mac, op de laatste dag van de carnaval. Dan ben ik er ook weer meteen heel lang klaar mee :P
Aids.
pi_184852878
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:15 schreef Mss het volgende:
Ik eet 1x per jaar mac, op de laatste dag van de carnaval. Dan ben ik er ook weer meteen heel lang klaar mee :P
Hier nog zo een, maar dan met mijn moeder nadat we naar de vrijmarkt zijn geweest
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184852944
Ik wel; ik word heel erg blij van mac _O- :D :+

Mijn vriend ook niet; dus die is blij dat hij vandaag zijn thuiswerkdag heeft :P En dan is hij gelijk van mijn 'gezeur' weer af :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184852953
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wel; ik word heel erg blij van mac _O- :D :+

Mijn vriend ook niet; dus die is blij dat hij vandaag zijn thuiswerkdag heeft :P En dan is hij gelijk van mijn 'gezeur' weer af :+
Ik vind het ook heel erg lekker :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 februari 2019 @ 12:21:53 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_184852961
Ik zou best elke week mac kunnen eten.
Er zijn weinig (ongezonde) dingen die ik niet elke week zou kunnen eten overigens :')
Eten O+
disclaimer
  woensdag 6 februari 2019 @ 12:22:42 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_184852975
Ik ben zelfs zo'n varken die honger krijgt als ze naar my 600lb life kijkt :')
Dan zie ik die mensen bergen frituur wegwerken en denk ik mmm frituur O+
disclaimer
pi_184852989
Ik wou dat ik een Mac fan was.
Ik heb liever pizza of (AYCE) sushi, stuk meer kcal volgens mij.
pi_184853034
Burger king daarentegen :9
Aids.
pi_184853037
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zelfs zo'n varken die honger krijgt als ze naar my 600lb life kijkt :')
Dan zie ik die mensen bergen frituur wegwerken en denk ik mmm frituur O+
Ik heb met een vriend die docu over McDonalds gekeken. Van die man die er zo ziek van werd dat elke dag te eten. Na afloop hadden we zo'n trek in de Mc dat we direct zijn vertrokken om daar te gaan eten _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 6 februari 2019 @ 12:29:10 #261
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184853058
Frituur heb ik wel vaker zin in, maar als ik het dan voor m'n neus heb staan is het meh. _O-

Zoete bende en zoutjes daarentegen... :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 6 februari 2019 @ 12:31:48 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_184853096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb met een vriend die docu over McDonalds gekeken. Van die man die er zo ziek van werd dat elke dag te eten. Na afloop hadden we zo'n trek in de Mc dat we direct zijn vertrokken om daar te gaan eten _O-
O+!
disclaimer
pi_184853206
Om een bizarre reden krijg ik altijd snel honger van mac eten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184853464
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om een bizarre reden krijg ik altijd snel honger van mac eten
Ja, dat wel. Alsof je niets gegeten hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184853475
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb met een vriend die docu over McDonalds gekeken. Van die man die er zo ziek van werd dat elke dag te eten. Na afloop hadden we zo'n trek in de Mc dat we direct zijn vertrokken om daar te gaan eten _O-
Jaaaa haha die hadden wij ook gezien; en ja daar kreeg ik ook alleen maar meer honger van :')

Mijn 1700 kcal maaltijd was heerlijk :+ :+ :+ :D Maar ik teer hier nu wel de rest van de dag op. Zelden dat ik nog honger heb nadat ik mac eet; dat scheelt *) Rest van de collega's zeiden het zelfde: die gaan over een uur alweer honger hebben :7
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184853503
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:55 schreef PriemGirl het volgende:

Jaaaa haha die hadden wij ook gezien; en ja daar kreeg ik ook alleen maar meer honger van :')

Mijn 1700 kcal maaltijd was heerlijk :+ :+ :+ :D Maar ik teer hier nu wel de rest van de dag op. Zelden dat ik nog honger heb nadat ik mac eet; dat scheelt *) Rest van de collega's zeiden het zelfde: die gaan over een uur alweer honger hebben :7
Het was toch ook eigenlijk een 1,5 uur durende reclamespot voor MacDonalds? :D

Wat heb je gehad?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184853561
Ik had een medium big mac menu; frietsaus, extra homestyle crispy chicken en een cola zero :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:06:27 #268
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184853669
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was toch ook eigenlijk een 1,5 uur durende reclamespot voor MacDonalds? :D

Wat heb je gehad?
:D

Zero/light bij schransmaaltijden. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184853673
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Alsof je niets gegeten hebt.
Ja dat! Terwijl je een complete dag aan kcal naar binnen hebt gevouwen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:07:21 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_184853683
Honger na mac heb ik ook nooit hoor. Ik denk dat de mensen die beweren na een uur weer honger te hebben, niet helemaal goed het onderscheid tussen honger aan de ene kant en dorst/(zoete) craving aan de andere kant kunnen maken :@
disclaimer
pi_184853694
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zelfs zo'n varken die honger krijgt als ze naar my 600lb life kijkt :')
Dan zie ik die mensen bergen frituur wegwerken en denk ik mmm frituur O+
Dit + 1 :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184853710
ik kan soms dromen van frietjes met fritesaus van de McD en zou er absoluut geen moeite hebben al bij het ontbijt te beginnen of met een McFlurry. Hoe kom ik dik zou je denken :D
Of een ontbijt in een luxe hotel in z.o. azie. 6 x opscheppen beginnend met curry en eindigend met sticky mango rice. En hetzelfde voor elke maaltijd.

o: 88 gram vijgen/25 gram paranoten/220 gram kwark
l: 2.5 boterham (2 boterhammen en het kapje was voor mij O+ ) met worst en 1.5 met eiersalade
t: 6 winegums
d: spinaziecurry met ei en bombay aardappeltjes
t: een paar kruidnoten of een stukje chocolade. Ik heb de zak net niet helemaal leeggegeten gister :P
pi_184853728
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Honger na mac heb ik ook nooit hoor. Ik denk dat de mensen die beweren na een uur weer honger te hebben, niet helemaal goed het onderscheid tussen honger aan de ene kant en dorst/(zoete) craving aan de andere kant kunnen maken :@
Daar ja je best wel gelijk in hebben... Honger en dorst zijn voor mij een gelijk gevoel (daarom drink ik eerst en als het gevoel er nog is, eet ik wat)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:12:52 #274
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_184853778
Die fritesaus is wel baas ja. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_184853786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D

Zero/light bij schransmaaltijden. O+
Uiteraard :7
Voel me nu wel een ontplofte kip want te veel gegeten :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:29:32 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_184854152
Ik heb net dankzij het lijstje van shopaholic hele dunne omeletjes gebakken om te zien of het iets was, maar yes! Morgen omeletwraps mee naar kantoor. Ik ben mijn salades ineens kotsbeu :')
disclaimer
  woensdag 6 februari 2019 @ 14:53:26 #277
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_184855856
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net dankzij het lijstje van shopaholic hele dunne omeletjes gebakken om te zien of het iets was, maar yes! Morgen omeletwraps mee naar kantoor. Ik ben mijn salades ineens kotsbeu :')
Ja, lekker hè! Ik wilde ook even wat afwisseling!

Vandaag bij mijn moeder geluncht. Alles op tafel en dan eet ik altijd veel meer. Vanavond dus maar licht eten.
pi_184857604
Af en toe Mc Donalds voor mij (minder dan 1 keer per maand), kan me de laatste keer nu niet eens meer herinneren haha...
Mijn lijstje van vandaag:

O sneetje meergranenbrood met grillham
T peer, druiven
L 2 sneetjes meergranenbrood met grillham en komkommer
T appel, kleine Luikse wafel
D aardappelen, sperziebonen en beenham uit de oven
T kwark met granola, hennepzaad, chiazaad
B 12000 stappen
pi_184860044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje
O: te laat uit bed
L: kikkererwtensalade
S: half uur krachttraining
D: spaghetti
S: uur danstraining
T: cracker met smeerkaas
B: 10k stappen

1 uur danstraining wordt 2 uur danstraining en daardoor geen tijd voor de laatste T

Veelste weinig gegeten vandaag :( maar kan het nu niet meer veranderen.
Nog na half 11 gaan eten heeft ook geen nut.
  woensdag 6 februari 2019 @ 18:28:22 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184860432
Mooi net nog even snelle krachttraining kunnen doen. Denk ik.. Mooi broodje met ei eten, brood in de toaster.. Geen ei :+
Dan maar enkel kipfilet :')
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:50:56 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184862268
Lijstje werd uiteindelijk:
O: 2 gebakken ei met spek
T: reuze mergpijp
T: 3 eierkoeken
L: broodje Römer
T: klein zakje Engelse drop
D: tomaat/paprika-soep; burger met patat; 2 bolletjes ijs met toefje slagroom

-O- 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184870218
-200gr en daarmee het laagste gewicht van dit jaar.
Verder de hele dag onderweg dus nog geen idee van mijn lijstje.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sarabi op 07-02-2019 09:46:22 ]
pi_184870640
-300 :o :D 70,8

Vandaag:
O: banaankwark
t: cracker met philadelphia
l: omeletje met... euh geen idee wat voor groenten we in huis hebben
t: koekje bij de koffie :P
l: spaghetti bolognese
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:05:07 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_184870712
Netjes priemster! Alweer bijna onder de 70!

Ik begon gisteren goed, maar in de avond ging ik my 600lb life kijken en toen at ik nog:
- 1 zak bugles van 160 gram
- 1 plak oude kaas
- 8 paaseitjes
- 3 mueslirepen
- een emmer oppo achtig ijs
En toen ben ik maar naar bed gegaan :') ;(
disclaimer
pi_184870723
Ik aan mijn moeder vertellen dat ik ga zwemmen, lacht ze me vierkant uit en noemt ze me een walvis in een zwempak. Dank u moeders voor de bemoedigende woorden :(
Maaaaar, ik ga het wel doen en ik blijf ook gewoon gezond eten. Alleen leuk... tja
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184870772
ik ben al het vastgehouden vocht van afgelopen week kwijt. Van 75.6 naar 73.8.
Gister vond ik kriekenbier in de supermarkt. Ik kon dan ook niet anders dan er twee meenemen want dat moet natuurlijk gekocht worden anders gaat het weer uit assortiment natuurlijk :9 Die mogen nog bij mijn lijstje van gister.

o: 200 gram franse kwark/88 gram vijgen/25 gram paranoten
t: 5 winegums. Van elk kleurtje 1
l: twee boterhammen - 1 met eiersalade, 1 met smeerkaas
t: fruitsalade (300 gram kant en klare bak)
d: zo'n kleine paarse magioni pizza met geitenkaas. \
t: Kopje thee met een stukje chocolade.

[ Bericht 2% gewijzigd door DrSauvignon op 07-02-2019 12:05:06 ]
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:10:48 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_184870833
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik aan mijn moeder vertellen dat ik ga zwemmen, lacht ze me vierkant uit en noemt ze me een walvis in een zwempak. Dank u moeders voor de bemoedigende woorden :(
Maaaaar, ik ga het wel doen en ik blijf ook gewoon gezond eten. Alleen leuk... tja
wat een kutopmerking zeg. Heeft ze niet door hoeveel schade ze daar mee aanricht? Ik word er gewoon verdrietig van ;(
disclaimer
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:13:37 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_184870881
Mijn dagmenu:

O: yoghurt met banaan en muesli en blauwe bessen, 1 koffie met suiker
T: 1 koffie met suiker, verse ananas (100 gram)
L: dunne omeletjes van 3 eieren, wat melk en roomboter. 1 paprika. Bakje tommy's.
T: bakje worteltjes
D: kip tikka masala met rijst
T: nog een redactievergadering vanavond, dus waarschijnlijk wel iets te snoepen :')
disclaimer
pi_184870936
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik aan mijn moeder vertellen dat ik ga zwemmen, lacht ze me vierkant uit en noemt ze me een walvis in een zwempak. Dank u moeders voor de bemoedigende woorden :(
Maaaaar, ik ga het wel doen en ik blijf ook gewoon gezond eten. Alleen leuk... tja
Niet meer vertellen dan maar. Toch?
pi_184870952
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat een kutopmerking zeg. Heeft ze niet door hoeveel schade ze daar mee aanricht? Ik word er gewoon verdrietig van ;(
Naja, niet echt. Ze heeft gewoon een hekel aan dikke mensen (en aan buitenlanders, en aan mannen, en aan politiek linksgeoriënteerde mensen en zo voorts). Ik laat het maar van me af glijden. Alleen ik moest even het ei kwijt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184870958
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Niet meer vertellen dan maar. Toch?
Jep... inderdaad
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:25:11 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_184871059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja, niet echt. Ze heeft gewoon een hekel aan dikke mensen (en aan buitenlanders, en aan mannen, en aan politiek linksgeoriënteerde mensen en zo voorts). Ik laat het maar van me af glijden. Alleen ik moest even het ei kwijt
je hebt goddomme een dochter die worstelt met een ernstige eetstoornis en toch kies je er voor om een opmerking als die te maken. Als moeder kan ik me daar echt zó walgelijk boos om maken. Wat zij vindt is helemaal niet belangrijk. Haar taak is niet om haar mening uit te kotsen, haar taak is om jou te steunen.

Sorry, maar echt. Dit triggert mij enorm.
disclaimer
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:26:01 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_184871070
Disclaimer:

En nee, daar hoef jij geen sorry voor te zeggen want daar kun jij echt helemaal niets aan doen.
disclaimer
pi_184871097
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je hebt goddomme een dochter die worstelt met een ernstige eetstoornis en toch kies je er voor om een opmerking als die te maken. Als moeder kan ik me daar echt zó walgelijk boos om maken. Wat zij vindt is helemaal niet belangrijk. Haar taak is niet om haar mening uit te kotsen, haar taak is om jou te steunen.

Sorry, maar echt. Dit triggert mij enorm.
:*

Naja... we kunnen heel goed met elkaar hoor, alleen ik weet dat dit het risico is als ik haar (uit enthousiasme) iets vertel. Ze is autistisch, ze doet het niet om me te kwetsen. Ik heb weer geleerd waar ik mijn mond over moet houden bij haar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184871105
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Disclaimer:

En nee, daar hoef jij geen sorry voor te zeggen want daar kun jij echt helemaal niets aan doen.
Snel weggehaald ;) :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184873507
Nou ik sluit me aan bij skjoe.. ik kan daar zo enorm verdrietig om worden als je zo met je eigen kind omgaat. Autistisch of niet; het geeft geen recht om je meningen zo te droppen wetende dat je een eetstoornis hebt.. -O-

lol SQ naar bed was wel de enige oplossing na het gebunker idd _O- huuu :X Hier scheelt het dat de chocolade die we in huis hebben niet mijn smaak is en alle chipjes momenteel op zijn :7

Maar ik kom dus net terug van consultatiebureau met de kleine en ik kreeg me toch complimenten over hoe 'goed' ik er toch wel uit zie. Dan stijg je even tig tredens qua zelfvertrouwen :D O-) :7
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_184879770
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:25 schreef Stormqueen het volgende:

je hebt goddomme een dochter die worstelt met een ernstige eetstoornis en toch kies je er voor om een opmerking als die te maken. Als moeder kan ik me daar echt zó walgelijk boos om maken. Wat zij vindt is helemaal niet belangrijk. Haar taak is niet om haar mening uit te kotsen, haar taak is om jou te steunen.

Sorry, maar echt. Dit triggert mij enorm.
Ik wil zeggen wat SQ hier zegt -O- Want ik kan er ook heel; verdrietig om worden wat je moeder je aandoet, CotS Ook al kan je goed met haar verder, dan nog moet ze niet zulke kwetsende dingen zeggen. Je kind moet je steunen, niet neersabelen :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184882735
Het was gewoon niet leuk en ik weet hoe ze over me denkt, maar ik weet ook dat ze van me houdt.
Dank jullie wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_184890931
Lijst:
O: Griekse yoghurt met honing
L: courgette/mais koekjes
D: kipstoofpotje met rijst
T: 2 speciaal biertjes
B: 10k stappen

Zometeen maar eens wegen
/edit niets erbij, niets eraf

[ Bericht 8% gewijzigd door Sarabi op 08-02-2019 09:07:49 ]
pi_184892574
o: kwark/vijgen/paranoot
t: fruitsalade
l: 2 boterhammen - 1 met kaas en 1 met jam
d: Rijst met groente denk ik
t: stukje chocolade
pi_184904144
17 oktober: 81 kg. Vandaag: 72,5 met Pioppi/Hoe word je honderd.
Helemaal geen suiker meer, zero snelle koolhydraten. Wel volkoren, wel havermout, wel bonen, dus echt niet koolhydraatsarm.
Mijn dochter vroeg me halverwege dit traject naar de “That sugar film” te kijken.
Gisteren had ik slagroom op mijn volle kwark met bosbessen. Zonder suiker, bien sur. Het is wat werk, alles zelf maken om er zeker van te zijn dat je geen suiker of witte bloem eet, maar verdomd, het werkt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')