Wat wil je precies zeggen? De dubbele executie is veroorzaakt door mensen die het spel niet begrijpen en die twist waas al te voorspellen? Volgens mij zie ik iets over het hoofd hierquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
Alle zeurpieten/huilebalken die WIDM niet kennen hebben hun zin gekregen deze aflevering met de dubbele executie.
Zoals wel meer gezegd is was zoiets nog te verwachten, er zou nog wel een twist komen. Al wat eerder of met de finale ronde.
Jaime of RP had het toch over dat het de spannendste executie ooit in WIDM zou zijn? Een tweetal exit kwam al voor in seizoen 5 in Australië. Dus tja of 2 afvallers of 4 finalisten (wat voorkwam in seizoen 7 en ook niet nieuw is)quote:Op zondag 17 februari 2019 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat wil je precies zeggen? De dubbele executie is veroorzaakt door mensen die het spel niet begrijpen en die twist waas al te voorspellen? Volgens mij zie ik iets over het hoofd hier
Zeurpieten en huilebalken........wat fijn dat je zo gezellig met ons mee praat hier......quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
Alle zeurpieten/huilebalken die WIDM niet kennen hebben hun zin gekregen deze aflevering met de dubbele executie.
Zoals wel meer gezegd is was zoiets nog te verwachten, er zou nog wel een twist komen. Al wat eerder of met de finale ronde.
Dat er een twist zou komen was te voorspellen.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
Wat wil je precies zeggen? De dubbele executie is veroorzaakt door mensen die het spel niet begrijpen en die twist waas al te voorspellen? Volgens mij zie ik iets over het hoofd hier
Dat is het niveau van deze user. Komt altijd de grootste onzin uit. En gaat wild om zich heen slaan als mensen het daar niet mee eens zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeurpieten en huilebalken........wat fijn dat je zo gezellig met ons mee praat hier......
Hoe dan ook......dat moment dat er nog niks gezegd werd, maar dat duidelijk werd dat Merel die twee rode schermen in haar envelop had......quote:Op zondag 17 februari 2019 09:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het niveau van deze user. Komt altijd de grootste onzin uit. En gaat wild om zich heen slaan als mensen het daar niet mee eens zijn.
Haha grapjas.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het niveau van deze user. Komt altijd de grootste onzin uit. En gaat wild om zich heen slaan als mensen het daar niet mee eens zijn.
De mol weet wat er allemaal in zit, normaal gesproken.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoe dan ook......dat moment dat er nog niks gezegd werd, maar dat duidelijk werd dat Merel die twee rode schermen in haar envelop had......![]()
![]()
Zou ze dat als mol zijnde geweten kunnen hebben of zou dat voor de mol niet uitmaken?
Het kan zijn dat ze de mol is en pas toen besefte wat ze had gedaan. Maar ik denk dat ze gewoon een kandidaat is. Ze was echt enorm van slag af. En dat was ze heel lang.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe dan ook......dat moment dat er nog niks gezegd werd, maar dat duidelijk werd dat Merel die twee rode schermen in haar envelop had......![]()
![]()
Zou ze dat als mol zijnde geweten kunnen hebben of zou dat voor de mol niet uitmaken?
Je reactie sloeg zoals gewoonlijk weer helemaal nergens op. Zeker de toon niet. Normaal discussiëren is voor jou gewoon te moeilijk.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha grapjas.
Ik sla nergens onzin uit of wild om mij heen.
Iemand mag het prima met mij oneens zijn.
Met WIDM kun je het niet eens met elkaar eens zijn haast
Alleen dat gezeur over 2x geen afvaller sloeg nergens op.
Dat veranderde nog nooit iets aan WIDM, nu ook niet. En je weet dat er wel weer ergens een twist komt.
Ja inderdaad......denk niet dat dit een molactie was.....ze was echt verdrietig ook.....quote:Op zondag 17 februari 2019 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze de mol is en pas toen besefte wat ze had gedaan. Maar ik denk dat ze gewoon een kandidaat is. Ze was echt enorm van slag af. En dat was ze heel lang.
Net als Sarah, die zat zo hysterisch te trillen na haar groene scherm en zichzelf te herpakken, dat kan haast de mol niet zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze de mol is en pas toen besefte wat ze had gedaan. Maar ik denk dat ze gewoon een kandidaat is. Ze was echt enorm van slag af. En dat was ze heel lang.
Ja die omslag was enorm. Je zag het in de avond nog. Leek oprecht van slag. Net zoals Sarah haar reactie op Nielson (over het steeds op de verkeerde mensen zitten) echt geïrriteerd was. Dat leek niet gespeeld.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja inderdaad......denk niet dat dit een molactie was.....ze was echt verdrietig ook.....
Aan de ene kant niet nee. Maar aan de andere kant kan dat ook geacteerd zijn. Al leek het mij wel echt.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net als Sarah, die zat zo hysterisch te trillen na haar groene scherm en zichzelf te herpakken, dat kan haast de mol niet zijn.
Bij Sarah heb ik wel steeds twijfels.....zou haar geen leuke mol vinden denk ik....quote:Op zondag 17 februari 2019 09:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die omslag was enorm. Je zag het in de avond nog. Leek oprecht van slag. Net zoals Sarah haar reactie op Nielson (over het steeds op de verkeerde mensen zitten) echt geïrriteerd was. Dat leek niet gespeeld.
Het kan ook over acting zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net als Sarah, die zat zo hysterisch te trillen na haar groene scherm en zichzelf te herpakken, dat kan haast de mol niet zijn.
Jammer genoeg komen we er nooit achter wat de juiste volgorde van kandidaten was (al weten hun dat zelf wel neem ik aan ivm de testvragen), want als Merel het laatst was dan zou dat wel heel verdacht zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
een mol wil zoveel mogelijk spelers in het spel houdenquote:Op zondag 17 februari 2019 09:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
![]()
Ja klopt inderdaad.....quote:Op zondag 17 februari 2019 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een mol wil zoveel mogelijk spelers in het spel houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Maakt voor de mol niet heel erg.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:58 schreef Guanabana het volgende:
Nee, een Mol wil juist mensen uit het spel werken. Is in meerdere seizoenen expliciet zo benoemd.
Is ook logisch, want hoe meer kandidaten er nog in het spel zitten, hoe meer geld er in theorie kan worden verdiend.
De Patrick Stoof-tactiekquote:Op maandag 18 februari 2019 00:48 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg opeens een ingeving: beide opdrachten waaraan Sinan niet mee durfde te doen zijn in het belang van de mol om met zo min mogelijk personen te doen. De kans van slagen is bij beide opdrachten groter wanneer er 3 i.p.v. 2 mensen meedoen. Het zou me niets verbazen als later blijkt dat Sinan helemaal niet bang is maar dit expres zo gedaan heeft als mol. Niemand verdenkt je want ook hier wordt steeds gezegd dat het raar is als de mol niet mee doet aan alle opdrachten. Ik ben eruit: Sinan is de mol!
Met die zipline-opdracht was geen geld te verdienen, enkel schermen niet laten zien toch? Dat boeit de mol helemaal niet, die wil alleen zo min mogelijk geld in de pot. Of die zou juist zn uiterste best moeten doen om die opdracht te laten lukken, want hoe meer mensen in het spel hoe kleiner de kans dat die ontmaskerd wordtquote:Op maandag 18 februari 2019 00:48 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg opeens een ingeving: beide opdrachten waaraan Sinan niet mee durfde te doen zijn in het belang van de mol om met zo min mogelijk personen te doen. De kans van slagen is bij beide opdrachten groter wanneer er 3 i.p.v. 2 mensen meedoen. Het zou me niets verbazen als later blijkt dat Sinan helemaal niet bang is maar dit expres zo gedaan heeft als mol. Niemand verdenkt je want ook hier wordt steeds gezegd dat het raar is als de mol niet mee doet aan alle opdrachten. Ik ben eruit: Sinan is de mol!
Of: aangezien de makers van WIDM wilden dat de finale wel met 3 personen gespeeld zou gaan worden, zou men Merel voorkennis hebben kunnen geven over de envelop met twee rode schermen..quote:Op maandag 18 februari 2019 12:07 schreef Kyran het volgende:
Bij die opdracht met enveloppen. Hoe zit dat precies.
Weet de mol precies in welk bakje welk envelop ligt? Als dat het geval is dan zou Nielson (als mol) niet 3 jokers pakken, maar zoals Sinan voor de ¤1000 uit de pot gaan. Als ze niet weten welk bakje ze moeten hebben dan is het in ieder geval logisch om voor zoveel mogelijk kans op geld uit de pot te gaan (dus optie 3 jokers). Enige die dat deden waren Nielson en Sinan.
Als dat zo is dan verdient Merel een Oscar. Want ze leek echt kapot te gaan.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of: aangezien de makers van WIDM wilden dat de finale wel met 3 personen gespeeld zou gaan worden, zou men Merel voorkennis hebben kunnen geven over de envelop met twee rode schermen..
Ze was (als Mol of als kandidaat) in principe direct verantwoordelijk voor de uitschakeling van haar maatje Jamie, dus wie weet viel het haar ook wel heel zwaar..quote:Op maandag 18 februari 2019 12:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als dat zo is dan verdient Merel een Oscar. Want ze leek echt kapot te gaan.
Bij de zipline had Sinan de sleutelpositie door als 3e van zijn groepje te kunnen gaan. Als hij de Mol is zou dat voor hem de ideale positie zijn geweest om de volgorde van de kaartjes te veranderen om zodoende een kandidaat weg te spelen: des te minder kandidaten, des te minder kans op geld in de pot lijkt me.quote:Op maandag 18 februari 2019 00:48 schreef MaJo het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal. Rick legde de enveloppen toch in de bakjes? Hoe had de mol dan kunnen weten welke envelop in welk bakje lag? Aangezien Rick niet weet wie de mol is. Ik denk dat de mol niet van te voren wist welke envelop in welk bakje zat.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:07 schreef Kyran het volgende:
Bij die opdracht met enveloppen. Hoe zit dat precies.
Weet de mol precies in welk bakje welk envelop ligt? Als dat het geval is dan zou Nielson (als mol) niet 3 jokers pakken, maar zoals Sinan voor de ¤1000 uit de pot gaan. Als ze niet weten welk bakje ze moeten hebben dan is het in ieder geval logisch om voor zoveel mogelijk kans op geld uit de pot te gaan (dus optie 3 jokers). Enige die dat deden waren Nielson en Sinan.
Straks zie je hoe hij achter de schermen bij verschillende opdrachten heeft gesaboteerd. Dan is het niet eens nodig om mee te doen aan de opdracht.quote:Op maandag 18 februari 2019 12:36 schreef Nizno het volgende:
Dat je als mol niet van een gebouw gaat abseilen omdat er een voorspelling ligt hoeveel mensen het gaan doen dan ben je goed bezig als mol.
Maar dat je als mol in twee opdrachten niet mee doet omdat je ballen er van gaan knellen of welke andere reden ook dat vind ik molonwaardig.
Rik doet dit echt niet zelf, dat doet het team dat in nauw contact staat met de Mol.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Rick legde de enveloppen toch in de bakjes? Hoe had de mol dan kunnen weten welke envelop in welk bakje lag? Aangezien Rick niet weet wie de mol is. Ik denk dat de mol niet van te voren wist welke envelop in welk bakje zat.
stiekem denk ik dit ook....quote:Op maandag 18 februari 2019 13:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Straks zie je hoe hij achter de schermen bij verschillende opdrachten heeft gesaboteerd. Dan is het niet eens nodig om mee te doen aan de opdracht.
Ik vind ballen die gaan knellen wel een valide reden.
Watje
Oh en Nielson is de Mol![]()
Dat lijkt me omslachtig? Dus het gesprek tussen Rick en de kandidaat wordt gefilmd, Rick doet de keuze van de kandidaat in een envelop, draait zich om terwijl de crew de enveloppen in de bakjes doen en daarbij al dan niet contact heeft met de mol, draait zich weer om als dat klaar is, waarop de kandidaat zich omdraait om een keuze te maken...?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Rik doet dit echt niet zelf, dat doet het team dat in nauw contact staat met de Mol.
Dit lijkt mij ookquote:Op maandag 18 februari 2019 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Rik doet dit echt niet zelf, dat doet het team dat in nauw contact staat met de Mol.
Het is tvquote:Op maandag 18 februari 2019 13:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat lijkt me omslachtig? Dus het gesprek tussen Rick en de kandidaat wordt gefilmd, Rick doet de keuze van de kandidaat in een envelop, draait zich om terwijl de crew de enveloppen in de bakjes doen en daarbij al dan niet contact heeft met de mol, draait zich weer om als dat klaar is, waarop de kandidaat zich omdraait om een keuze te maken...?
Alles wordt gemonteerd alsof het een vloeiend spel is, maar volgens mij ligt het voortdurend stil omdat er meerdere shots moeten worden gemaakt. Verder zijn dit soort opdrachten met uitstek de opdrachten waarbij de Mol makkelijk kan manipuleren zonder dat iemand anders dat in de gaten heeft. Sturing vanuit het team is hierbij nodig en aangezien Rik niet weet/wist wie de Mol is, kan dat niet anders zijn gegaan.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat lijkt me omslachtig? Dus het gesprek tussen Rick en de kandidaat wordt gefilmd, Rick doet de keuze van de kandidaat in een envelop, draait zich om terwijl de crew de enveloppen in de bakjes doen en daarbij al dan niet contact heeft met de mol, draait zich weer om als dat klaar is, waarop de kandidaat zich omdraait om een keuze te maken...?
Je ziet dat Rick er nog staat als bijv. Niels naar de bakjes loopt om zijn keuze te maken.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is tvZou me niets verbazen als er best even tussenzat. Bijv. eerst alle intro's filmen, daarna Rik even een welverdiende pauze, alle kandidaten lopen hun route en daarna komt Rik weer en maken ze met z'n allen hun enveloppen open
Rick Paul ?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je ziet dat Rick er nog staat als bijv. Niels naar de bakjes loopt om zijn keuze te maken.
Oja, hmmquote:Op maandag 18 februari 2019 13:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je ziet dat Rick er nog staat als bijv. Niels naar de bakjes loopt om zijn keuze te maken.
Aha, Rik ipv Rick. Nogal een verschil in dezequote:
Want uit mijn vorige posts in dezelfde discussie was niet duidelijk om wie het ging?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aha, Rik ipv Rick. Nogal een verschil in deze
Goed om te weten! Wel belangrijk infoquote:Op maandag 18 februari 2019 13:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ookEn als mol bespreek je met de redactie ook al welke keuze je gaat maken (hoeveel jokers), en vertellen zij je wat waar ligt/welke je moet hebben. Jan bevestigde ook in het alom geliefde Moltalk
dat je als Mol echt wel weet wat waar ligt.
Dat eerste is een aanname hoor, geen idee of het zo gedetailleerd gaatquote:Op maandag 18 februari 2019 14:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Goed om te weten! Wel belangrijk info
Als die kaart met 2 executies niet gepakt zOu worden, hadden ze vast wel een andere oplossing bedacht. Mogelijk een ingekorte finale (met maar 1 opdracht en daarna naar de uitslag) of een finale met 4 finalisten (dat is ook al eens eerder gebeurd).quote:Op maandag 18 februari 2019 15:44 schreef RedFever007 het volgende:
Ervanuitgaande dat er twee kandidaten moesten vertrekken moet de regie wel ervoor zorgen dat de twee rode schermen envelop eruit gaat. Wie was eerder aan de beurt, Sinan of Merel? Wat was uberhaupt de volgorde? De mol als laatste deelnemer zodat de regie met 100% zekerheid weet dat er twee naar huis gaan? Ik kan mij zo niet 123 voor de geest halen wat de volgorde was. Maar als Merel de laatste kandidaat was, is dat voor mij wel een hint naar Merel als mol. Enige probleem met Merel is dat ze veel geld verdiend
Heel erg benieuwd wie van de drie het gaat wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:25 schreef egoblokje het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wie de laatste afvaller wordt.
Het enige wat ik echt niet hoop, is dat de laatste afvaller pas aan het begin van aflevering 9 bekend wordt...
Waarom zou er een duo aan kop moeten staan?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:07 schreef svann het volgende:
Ik vind het wel heel uniek dat er bij landelijke verdenkingen dit jaar geen duo echt duidelijk aan de top staat.
Ze ontlopen elkaar allemaal niet veel.
Ook in de prono was men andere jaren veel eensgezinder dan dit jaar.
Vanavond hoor, tenminste als het goed is wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:25 schreef egoblokje het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wie de laatste afvaller wordt.
Het enige wat ik echt niet hoop, is dat de laatste afvaller pas aan het begin van aflevering 9 bekend wordt...
Wat kan er belangrijker zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:23 schreef jcdragon het volgende:
Ik kan vanavond niet live meekijken. 😱
Voor de zekerheid nog een keer al mijn punten ingestuurd. All-in op Niels.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:56 schreef franklop het volgende:
BLijkbaar had ik vorige week mijn punten niet ingezet bij de app. Terwijl ik dat 3 dubbel gecheckt had. Had tot dan toe alles gedubbeld
Tópseizoen dit!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, m'n mol is er zo'n 4 keer uitgestuurd weer dit jaar. Helemaal top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:57 schreef ChatGirl het volgende:
Wie verdenkt wie in aflevering 8:Volgens de gemonteerde biechten*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarah schrok ook niet echt van het rode scherm van Sinan terwijl je normaal wel schrikt als jouw Mol eruit ligt vlak voor de finale.
Haar verhaaltje was ook een beetje vaag dus ik denk dat zij ook op Merel zit (net als Niels en Sinan), maar dat de montage dat probeert te verbergen door Sarah verdacht te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |