vond je het heftig?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:17 schreef jcdragon het volgende:
Wie er ook afvalt, het wordt wel een heftige aflevering.
Jij kreeg waar voor je geldquote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jaaaaa........hopelijk eindelijk weer een executie
Damn......al m'n punten kwijt in de appquote:
Dacht ik ook. 2 afleveringen waarbij er niemand uit ging, dit compenseert weerquote:
Wat wil je precies zeggen? De dubbele executie is veroorzaakt door mensen die het spel niet begrijpen en die twist waas al te voorspellen? Volgens mij zie ik iets over het hoofd hierquote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
Alle zeurpieten/huilebalken die WIDM niet kennen hebben hun zin gekregen deze aflevering met de dubbele executie.
Zoals wel meer gezegd is was zoiets nog te verwachten, er zou nog wel een twist komen. Al wat eerder of met de finale ronde.
Jaime of RP had het toch over dat het de spannendste executie ooit in WIDM zou zijn? Een tweetal exit kwam al voor in seizoen 5 in Australië. Dus tja of 2 afvallers of 4 finalisten (wat voorkwam in seizoen 7 en ook niet nieuw is)quote:Op zondag 17 februari 2019 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat wil je precies zeggen? De dubbele executie is veroorzaakt door mensen die het spel niet begrijpen en die twist waas al te voorspellen? Volgens mij zie ik iets over het hoofd hier
Zeurpieten en huilebalken........wat fijn dat je zo gezellig met ons mee praat hier......quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
Alle zeurpieten/huilebalken die WIDM niet kennen hebben hun zin gekregen deze aflevering met de dubbele executie.
Zoals wel meer gezegd is was zoiets nog te verwachten, er zou nog wel een twist komen. Al wat eerder of met de finale ronde.
Dat er een twist zou komen was te voorspellen.quote:Op zondag 17 februari 2019 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
Wat wil je precies zeggen? De dubbele executie is veroorzaakt door mensen die het spel niet begrijpen en die twist waas al te voorspellen? Volgens mij zie ik iets over het hoofd hier
Dat is het niveau van deze user. Komt altijd de grootste onzin uit. En gaat wild om zich heen slaan als mensen het daar niet mee eens zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeurpieten en huilebalken........wat fijn dat je zo gezellig met ons mee praat hier......
Hoe dan ook......dat moment dat er nog niks gezegd werd, maar dat duidelijk werd dat Merel die twee rode schermen in haar envelop had......quote:Op zondag 17 februari 2019 09:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het niveau van deze user. Komt altijd de grootste onzin uit. En gaat wild om zich heen slaan als mensen het daar niet mee eens zijn.
Haha grapjas.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het niveau van deze user. Komt altijd de grootste onzin uit. En gaat wild om zich heen slaan als mensen het daar niet mee eens zijn.
De mol weet wat er allemaal in zit, normaal gesproken.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoe dan ook......dat moment dat er nog niks gezegd werd, maar dat duidelijk werd dat Merel die twee rode schermen in haar envelop had......![]()
![]()
Zou ze dat als mol zijnde geweten kunnen hebben of zou dat voor de mol niet uitmaken?
Het kan zijn dat ze de mol is en pas toen besefte wat ze had gedaan. Maar ik denk dat ze gewoon een kandidaat is. Ze was echt enorm van slag af. En dat was ze heel lang.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe dan ook......dat moment dat er nog niks gezegd werd, maar dat duidelijk werd dat Merel die twee rode schermen in haar envelop had......![]()
![]()
Zou ze dat als mol zijnde geweten kunnen hebben of zou dat voor de mol niet uitmaken?
Je reactie sloeg zoals gewoonlijk weer helemaal nergens op. Zeker de toon niet. Normaal discussiëren is voor jou gewoon te moeilijk.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha grapjas.
Ik sla nergens onzin uit of wild om mij heen.
Iemand mag het prima met mij oneens zijn.
Met WIDM kun je het niet eens met elkaar eens zijn haast
Alleen dat gezeur over 2x geen afvaller sloeg nergens op.
Dat veranderde nog nooit iets aan WIDM, nu ook niet. En je weet dat er wel weer ergens een twist komt.
Ja inderdaad......denk niet dat dit een molactie was.....ze was echt verdrietig ook.....quote:Op zondag 17 februari 2019 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze de mol is en pas toen besefte wat ze had gedaan. Maar ik denk dat ze gewoon een kandidaat is. Ze was echt enorm van slag af. En dat was ze heel lang.
Net als Sarah, die zat zo hysterisch te trillen na haar groene scherm en zichzelf te herpakken, dat kan haast de mol niet zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze de mol is en pas toen besefte wat ze had gedaan. Maar ik denk dat ze gewoon een kandidaat is. Ze was echt enorm van slag af. En dat was ze heel lang.
Ja die omslag was enorm. Je zag het in de avond nog. Leek oprecht van slag. Net zoals Sarah haar reactie op Nielson (over het steeds op de verkeerde mensen zitten) echt geïrriteerd was. Dat leek niet gespeeld.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja inderdaad......denk niet dat dit een molactie was.....ze was echt verdrietig ook.....
Aan de ene kant niet nee. Maar aan de andere kant kan dat ook geacteerd zijn. Al leek het mij wel echt.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net als Sarah, die zat zo hysterisch te trillen na haar groene scherm en zichzelf te herpakken, dat kan haast de mol niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |