abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185060395
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 09:49 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja die omslag was enorm. Je zag het in de avond nog. Leek oprecht van slag. Net zoals Sarah haar reactie op Nielson (over het steeds op de verkeerde mensen zitten) echt geïrriteerd was. Dat leek niet gespeeld.
Bij Sarah heb ik wel steeds twijfels.....zou haar geen leuke mol vinden denk ik....
  zondag 17 februari 2019 @ 10:00:02 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185060495
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 09:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Net als Sarah, die zat zo hysterisch te trillen na haar groene scherm en zichzelf te herpakken, dat kan haast de mol niet zijn.
Het kan ook over acting zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 februari 2019 @ 10:07:22 #178
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_185060560
Poll: Wie is de Mol na afl.7 ?
Merel
Niels
Sarah
Sinan
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_185061290
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 09:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ze de mol is en pas toen besefte wat ze had gedaan. Maar ik denk dat ze gewoon een kandidaat is. Ze was echt enorm van slag af. En dat was ze heel lang.
Jammer genoeg komen we er nooit achter wat de juiste volgorde van kandidaten was (al weten hun dat zelf wel neem ik aan ivm de testvragen), want als Merel het laatst was dan zou dat wel heel verdacht zijn.

Daarom denk ik ook niet dat dit het geval was. Maar sowieso is er geen reden voor de mol om jokers te pakken hier en toch is Niels nu het meest verdacht in de app (verwacht ook dat hij in de finale staat waardoor er dan nog veel app-punten verloren gaan).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 17 februari 2019 @ 12:40:29 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185062556
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 09:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe dan ook......dat moment dat er nog niks gezegd werd, maar dat duidelijk werd dat Merel die twee rode schermen in haar envelop had...... :o :o

Zou ze dat als mol zijnde geweten kunnen hebben of zou dat voor de mol niet uitmaken?
een mol wil zoveel mogelijk spelers in het spel houden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185062572
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 12:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

een mol wil zoveel mogelijk spelers in het spel houden
Ja klopt inderdaad.....
pi_185062960
Nee, een Mol wil juist mensen uit het spel werken. Is in meerdere seizoenen expliciet zo benoemd.

Is ook logisch, want hoe meer kandidaten er nog in het spel zitten, hoe meer geld er in theorie kan worden verdiend.
Koel en donker bewaren
pi_185064678
Wie verdenkt wie in aflevering 7:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_185074897
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 12:58 schreef Guanabana het volgende:
Nee, een Mol wil juist mensen uit het spel werken. Is in meerdere seizoenen expliciet zo benoemd.

Is ook logisch, want hoe meer kandidaten er nog in het spel zitten, hoe meer geld er in theorie kan worden verdiend.
Maakt voor de mol niet heel erg.
Meer mensen is meer onderlinge verdenkingen. Meer mensen is makkelijker mollen. Meer mensen is meer chaos. Meer nepmollen.

Maar uiteindelijk wil je mensen wel weg spelen. Echter gaat het programma daar toch wel naar toe, dus daar hoeft de mol zich niet echt druk over te maken.

Wel kan de productie het natuurlijk zo geregeld hebben dat er nu 2 uit moesten gaan dus de mol (Merel dan) er voor moest zorgen dat er 2 schermen zouden komen.
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 00:48:58 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_185077347
Ik krijg opeens een ingeving: beide opdrachten waaraan Sinan niet mee durfde te doen zijn in het belang van de mol om met zo min mogelijk personen te doen. De kans van slagen is bij beide opdrachten groter wanneer er 3 i.p.v. 2 mensen meedoen. Het zou me niets verbazen als later blijkt dat Sinan helemaal niet bang is maar dit expres zo gedaan heeft als mol. Niemand verdenkt je want ook hier wordt steeds gezegd dat het raar is als de mol niet mee doet aan alle opdrachten. Ik ben eruit: Sinan is de mol!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 12:07:42 #186
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185081804
Bij die opdracht met enveloppen. Hoe zit dat precies.

Weet de mol precies in welk bakje welk envelop ligt? Als dat het geval is dan zou Nielson (als mol) niet 3 jokers pakken, maar zoals Sinan voor de ¤1000 uit de pot gaan. Als ze niet weten welk bakje ze moeten hebben dan is het in ieder geval logisch om voor zoveel mogelijk kans op geld uit de pot te gaan (dus optie 3 jokers). Enige die dat deden waren Nielson en Sinan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 februari 2019 @ 12:12:41 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185081874
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 00:48 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg opeens een ingeving: beide opdrachten waaraan Sinan niet mee durfde te doen zijn in het belang van de mol om met zo min mogelijk personen te doen. De kans van slagen is bij beide opdrachten groter wanneer er 3 i.p.v. 2 mensen meedoen. Het zou me niets verbazen als later blijkt dat Sinan helemaal niet bang is maar dit expres zo gedaan heeft als mol. Niemand verdenkt je want ook hier wordt steeds gezegd dat het raar is als de mol niet mee doet aan alle opdrachten. Ik ben eruit: Sinan is de mol!
De Patrick Stoof-tactiek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 12:16:12 #188
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_185081920
quote:
Met die zipline-opdracht was geen geld te verdienen, enkel schermen niet laten zien toch? Dat boeit de mol helemaal niet, die wil alleen zo min mogelijk geld in de pot. Of die zou juist zn uiterste best moeten doen om die opdracht te laten lukken, want hoe meer mensen in het spel hoe kleiner de kans dat die ontmaskerd wordt
pi_185082003
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:07 schreef Kyran het volgende:

Weet de mol precies in welk bakje welk envelop ligt? Als dat het geval is dan zou Nielson (als mol) niet 3 jokers pakken, maar zoals Sinan voor de ¤1000 uit de pot gaan. Als ze niet weten welk bakje ze moeten hebben dan is het in ieder geval logisch om voor zoveel mogelijk kans op geld uit de pot te gaan (dus optie 3 jokers). Enige die dat deden waren Nielson en Sinan.
Of: aangezien de makers van WIDM wilden dat de finale wel met 3 personen gespeeld zou gaan worden, zou men Merel voorkennis hebben kunnen geven over de envelop met twee rode schermen..

edit: is hierboven ook al besproken zie ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 12:22:33 #190
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185082023
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Of: aangezien de makers van WIDM wilden dat de finale wel met 3 personen gespeeld zou gaan worden, zou men Merel voorkennis hebben kunnen geven over de envelop met twee rode schermen..
Als dat zo is dan verdient Merel een Oscar. Want ze leek echt kapot te gaan.
pi_185082040
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als dat zo is dan verdient Merel een Oscar. Want ze leek echt kapot te gaan.
Ze was (als Mol of als kandidaat) in principe direct verantwoordelijk voor de uitschakeling van haar maatje Jamie, dus wie weet viel het haar ook wel heel zwaar..
pi_185082134
quote:
Bij de zipline had Sinan de sleutelpositie door als 3e van zijn groepje te kunnen gaan. Als hij de Mol is zou dat voor hem de ideale positie zijn geweest om de volgorde van de kaartjes te veranderen om zodoende een kandidaat weg te spelen: des te minder kandidaten, des te minder kans op geld in de pot lijkt me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2019 @ 12:36:37 #193
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185082224
Dat je als mol niet van een gebouw gaat abseilen omdat er een voorspelling ligt hoeveel mensen het gaan doen dan ben je goed bezig als mol.
Maar dat je als mol in twee opdrachten niet mee doet omdat je ballen er van gaan knellen of welke andere reden ook dat vind ik molonwaardig.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 18 februari 2019 @ 13:12:02 #194
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185082770
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:07 schreef Kyran het volgende:

Ik snap het ook niet helemaal. Rick legde de enveloppen toch in de bakjes? Hoe had de mol dan kunnen weten welke envelop in welk bakje lag? Aangezien Rick niet weet wie de mol is. Ik denk dat de mol niet van te voren wist welke envelop in welk bakje zat.
KuikenGuppy
  maandag 18 februari 2019 @ 13:12:46 #195
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_185082787
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:36 schreef Nizno het volgende:
Dat je als mol niet van een gebouw gaat abseilen omdat er een voorspelling ligt hoeveel mensen het gaan doen dan ben je goed bezig als mol.
Maar dat je als mol in twee opdrachten niet mee doet omdat je ballen er van gaan knellen of welke andere reden ook dat vind ik molonwaardig.
Straks zie je hoe hij achter de schermen bij verschillende opdrachten heeft gesaboteerd. Dan is het niet eens nodig om mee te doen aan de opdracht.

Ik vind ballen die gaan knellen wel een valide reden. :@

Oh en Nielson is de Mol :P
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_185082857
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet helemaal. Rick legde de enveloppen toch in de bakjes? Hoe had de mol dan kunnen weten welke envelop in welk bakje lag? Aangezien Rick niet weet wie de mol is. Ik denk dat de mol niet van te voren wist welke envelop in welk bakje zat.
Rik doet dit echt niet zelf, dat doet het team dat in nauw contact staat met de Mol.
pi_185082926
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:12 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Straks zie je hoe hij achter de schermen bij verschillende opdrachten heeft gesaboteerd. Dan is het niet eens nodig om mee te doen aan de opdracht.

Ik vind ballen die gaan knellen wel een valide reden. :@

Watje :6

Oh en Nielson is de Mol :P
stiekem denk ik dit ook....
  maandag 18 februari 2019 @ 13:21:00 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185082948
Ik kijk net dat fragment terug waarin Rick zegt dat er de optie is dat er twee rode schermen getoond worden. Merel zegt: "twee rode schermen. Twee rode schermen." Daarna zie je RP in beeld, en daarna Jamie.
Hint de redactie hier naar de door Merel veroorzaakte rode schermen voor RP en Jamie?
KuikenGuppy
  maandag 18 februari 2019 @ 13:25:48 #199
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185083063
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Rik doet dit echt niet zelf, dat doet het team dat in nauw contact staat met de Mol.
Dat lijkt me omslachtig? Dus het gesprek tussen Rick en de kandidaat wordt gefilmd, Rick doet de keuze van de kandidaat in een envelop, draait zich om terwijl de crew de enveloppen in de bakjes doen en daarbij al dan niet contact heeft met de mol, draait zich weer om als dat klaar is, waarop de kandidaat zich omdraait om een keuze te maken...?
KuikenGuppy
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 13:26:22 #200
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_185083075
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit lijkt mij ook :Y En als mol bespreek je met de redactie ook al welke keuze je gaat maken (hoeveel jokers), en vertellen zij je wat waar ligt/welke je moet hebben. Jan bevestigde ook in het alom geliefde Moltalk O+ dat je als Mol echt wel weet wat waar ligt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')