Die heb ik nog nooit gekregen nadat ik bloed heb gegeven.quote:Op maandag 7 januari 2019 18:00 schreef govie het volgende:
Ik loop vooral in die shirtjes van de bloedbank. Bij iedere zoveel keer dat je aan de pomp hangt mag je wat uitzoeken en ik pak altijd de sportshirtjes, stofkwaliteit is vergelijkbaar met een loopshirt-stofkwaliteit van 15 euro van de Decathlon denk ik. Best aardig dus!
Echte helden geven bloed!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2019 18:07 schreef Quoi het volgende:
Sjieke bloedbank heb jij govie.
Ik heb dus net buiten een half uurtje gedribbeld met collega na het werk, met zo’n 35 min met 4-5x stoppen. Geen enkele last van blessure. Wel een kniepees die zei: WTFDOEJE!?![]()
Maar:
Ik heb dus net buiten een half uurtje gedribbeld met collega na het werk, met zo’n 35 min met 4-5x stoppen. Geen enkele last van blessure. Wel een kniepees die zei: WTFDOEJE!?![]()
Maar:
Maar:
Dit jaar al 5 jaar geleden!!quote:Op zondag 6 januari 2019 21:02 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ja, dat was dus niet zo handig toen je tijdens de Ekiden de tasuki van mij moest overnemen. Meneer Zwabber was in geen velden of wegen te bekennen...
Water en brood is toch veel te beperkt?quote:Op maandag 7 januari 2019 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen met water en brood. Zondag weer een rondje lopen.
Welkom terug kerel. Studie e.d. inmiddels helemaal klaar?quote:Op maandag 7 januari 2019 17:10 schreef streamnl het volgende:
@Zwabber, Gave visualisatie van je loopjes![]()
Net een training/les gedaan in korte mouwen. Begin een beetje fris, maar na enkele minuten erg lekker.
Als het nog warmer wordt, is het weer kort, kort.
* streamnl vindt de tempo veel prettiger op FoK. Ik kan me een tijd herinneren als je 12 uur niet gekeken had, dan waren we 2 topics verder...
Pythonquote:Op maandag 7 januari 2019 17:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Wow. Vooral het Zoetermeermeer is mooi geworden.
Ik wil ook zo'n plaatje.
* pijll zwengelt Python aan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Een jaar in logjes. Geel = wedstrijd.
Ik loop zelden hetzelfde rondje, dat is wel duidelijk. Mijn hoofd verveelt zich anders te snel.De Bruggenloop is herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Studie is inderdaad klaar en behaald. Dat je dat nog weet!!quote:Op maandag 7 januari 2019 19:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dit jaar al 5 jaar geleden!!![]()
Echt ongelooflijk trouwens hoeveel er in die tijd weer gebeurd is.
[..]
Water en brood is toch veel te beperkt?
[..]
Welkom terug kerel. Studie e.d. inmiddels helemaal klaar?
[..]
Python
quote:Op maandag 7 januari 2019 19:46 schreef mosselmossel het volgende:
Quoi terug, stream terug. Het is weer 2014 all over.
Ik had het andersom, want ik dacht dat ik een lange tight had ingepakt, maar het was een driekwartquote:
Maar:
Kan erger. In de Runnersworld staat een verhaal van iemand die dacht dat hij z'n korte broek had ingepakt, maar bleek een onderbroekquote:Op maandag 7 januari 2019 20:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik had het andersom, want ik dacht dat ik een lange tight had ingepakt, maar het was een driekwart![]()
quote:Op maandag 7 januari 2019 20:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, precies. Hup Rotterdam marathon voor jou in april!
Hahahaquote:Op maandag 7 januari 2019 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan erger. In de Runnersworld staat een verhaal van iemand die dacht dat hij z'n korte broek had ingepakt, maar bleek een onderbroek
Dus je legt op zaterdagochtend je ondergoed ergens neer, je gaat zwemmen en dan vergeet je ze??quote:Op maandag 7 januari 2019 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Zo vergeet ik op zaterdagochtend meestal m'n ondergoed als ik ga zwemmengedoe!
Sort of, jaquote:Op maandag 7 januari 2019 20:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dus je legt op zaterdagochtend je ondergoed ergens neer, je gaat zwemmen en dan vergeet je ze??
En als je niet gaat zwemmen, vergeet je ze niet?
En dan die marathon maar gewoon in spijkerbroek lopenquote:Op maandag 7 januari 2019 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan erger. In de Runnersworld staat een verhaal van iemand die dacht dat hij z'n korte broek had ingepakt, maar bleek een onderbroek
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Een jaar in logjes. Geel = wedstrijd.
Ik loop zelden hetzelfde rondje, dat is wel duidelijk. Mijn hoofd verveelt zich anders te snel.Wat is dat streepje in geel? Strandwedstrijdje ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk overzicht!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Nee, dat is een clubwedstrijd over 1500 m. Immer gerade aus und sterben.quote:Op maandag 7 januari 2019 21:03 schreef Frsh het volgende:
[..]
Wat is dat streepje in geel? Strandwedstrijdje ofzo?
Jij ook! Wat heeft jou bezig gehouden?quote:Op maandag 7 januari 2019 20:05 schreef streamnl het volgende:
@Quoi
Dus ook jij bent weggeweest. Welkom terug!
2019 wordt jouw jaar.quote:Op maandag 7 januari 2019 18:07 schreef Quoi het volgende:
Maar:
Is Runnersworld een beetje leuk als leesvoer? Ik zit namelijk al 3 maand te wachten op mijn prijs van 3 maand Runnersworldquote:Op maandag 7 januari 2019 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm, dit had ik eerder moeten lezen. Mijn eerste loopje van dit jaar uitgelopen met een ingescheurde enkelband.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef YUR het volgende:
Zullen we met zijn allen afspreken dat we in 2019 gaan kappen met allerlei rare, vervelende en frustrerende blessures en valpartijen?
Had je je voet verzwikt voor of tijdens de loop?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn eerste loopje van dit jaar uitgelopen met een ingescheurde enkelband.
#yoloquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, dit had ik eerder moeten lezen. Mijn eerste loopje van dit jaar uitgelopen met een ingescheurde enkelband.
De motivatie was weer terug en ik had net de avond ervoor bijna alle zondagen tot juni al ingepland met loopjes (gelukkig nog niet voor alles ingeschreven).![]()
Gelukkig lees ik hier wel veel goed nieuws en goede voornemens. Hoera voor o.a. Quoi, Streamnl en Swets!
Normaliter een paar weken tot maanden.quote:
Zo'n 7 minuten voor de start heb ik de bosgrond nader geïnspecteerd. Gewoonlijk doet het even pijn, maar als ik dan even in beweging kom valt het mee. Nu dus niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:38 schreef Zwabberhark het volgende:
Had je je voet verzwikt voor of tijdens de loop?
Beterschap in ieder geval! Jij hoort toch minstens een marathon of 5 te lopen in een jaar ;-)
Dat is lang!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:52 schreef wyccie het volgende:
Dank allemaal.
[..]
Normaliter een paar weken tot maanden.
Zondagnacht dacht ik echt even dat ik Rotterdam uit mijn hoofd kon zetten. Maar vandaag kan ik al zonder pijn op mijn voet staan en stukjes mank rondlopen.
Dus heel stiekem hoop ik over 2 weken voorzichtig de Kikarun te kunnen lopen. Ja, ik weet het, niet verstandig, want de enkel is dan nog instabiel. Maar ik ga niet voor een PR, en ik wil gewoon in beweging blijven.
[..]
Zo'n 7 minuten voor de start heb ik de bosgrond nader geïnspecteerd. Gewoonlijk doet het even pijn, maar als ik dan even in beweging kom valt het mee. Nu dus niet.
Ik ga er gewoon vanuit dat de 4 geplande marathons en misschien een 5e gewoon doorgaan dit jaar.
Maar is er iemand die mijn startbewijs voor Egmond (kwart en halve marathon) wil overnemen?
Wát!?quote:Op woensdag 9 januari 2019 06:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik begon het net een beetje leuk te vinden.
Ik zou het niet doen. Je moet het natuurlijk verder zelf weten, maar ik vind het niet heel erg verstandig klinken. En ik kan het weten.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat de 4 geplande marathons en misschien een 5e gewoon doorgaan dit jaar.
[..]
Oefening baart kunstquote:
Oh gelukkig, alles blijft bij het oudequote:Op woensdag 9 januari 2019 09:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oefening baart kunstMaar nu al een tijd niet meer kunnen doen, dus de volgende keer dat ik onverhard ga lopen vind ik het waarschijnlijk verschrikkelijk.
De fysio was het gelukkig niet met de huisarts eens, dus als m'n voet genezen is kan ik weer door de duinen denderen hoorquote:Op woensdag 9 januari 2019 10:17 schreef Frsh het volgende:
[..]
Oh gelukkig, alles blijft bij het oude
quote:Op woensdag 9 januari 2019 18:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De fysio was het gelukkig niet met de huisarts eens, dus als m'n voet genezen is kan ik weer door de duinen denderen hoor
Op basis waarvan is dit verschil van inzicht?quote:Op woensdag 9 januari 2019 18:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De fysio was het gelukkig niet met de huisarts eens, dus als m'n voet genezen is kan ik weer door de duinen denderen hoor
Ik kijk eerst gewoon hoe het gaat. Lukt het niet, merk ik dat gauw genoeg.quote:Op woensdag 9 januari 2019 08:56 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Je moet het natuurlijk verder zelf weten, maar ik vind het niet heel erg verstandig klinken. En ik kan het weten.
Die huisarts is geen hardloper?quote:Op woensdag 9 januari 2019 18:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Op basis waarvan is dit verschil van inzicht?
Die 5 marathons zijn ook niet morgen natuurlijk. Als je nu rust houdt, pluk je daar later de vruchten vanquote:Op woensdag 9 januari 2019 19:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kijk eerst gewoon hoe het gaat. Lukt het niet, merk ik dat gauw genoeg.
Maar ik blijf wel hoop houden.
De fysio vond het nogal voorbarig om dat op basis van 1 consult en 1 blessure in 3 jaar (toen rechtervoet, nu linkervoet) te concluderen. Als ik veel vaker klachten had gehad was het weer een ander verhaal geweest. Ik had nu natuurlijk een uitstekende smoes kunnen hebben om niet meer onverhard te hoeven lopen, dus Frsh zal wel ernstig teleurgesteld zijn dat ik die niet ga gebruiken.quote:Op woensdag 9 januari 2019 18:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Op basis waarvan is dit verschil van inzicht?
En dat, waarschijnlijk.quote:
Beetje zuinig op jezelf zijn, wyccie.... we moeten nog naar Spitsbergen !!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:52 schreef wyccie het volgende:
Dank allemaal.
[..]
Normaliter een paar weken tot maanden.
Zondagnacht dacht ik echt even dat ik Rotterdam uit mijn hoofd kon zetten. Maar vandaag kan ik al zonder pijn op mijn voet staan en stukjes mank rondlopen.
Dus heel stiekem hoop ik over 2 weken voorzichtig de Kikarun te kunnen lopen. Ja, ik weet het, niet verstandig, want de enkel is dan nog instabiel. Maar ik ga niet voor een PR, en ik wil gewoon in beweging blijven.
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2019 21:47 schreef Frsh het volgende:
Je mag gerust weer mee met een rondje Schoorl hoor Hatsa. Eens kijken of ze nog wat zand hebben hier of daar.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 21:52 schreef Guard het volgende:
Ik meld me vrijwillig aan voor een rondje Schoorl
Leuk!quote:
Zo ken ik je weer!!quote:Op woensdag 9 januari 2019 06:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat is lang!Gun het herstel wel de tijd, anders gaat het misschien wel van kwaad tot erger. Sterkte!
Ik mag Egmond niet lopen van m'n fysio vanwege strand(opgang), anders had hij ook nog wel een startbewijs voor me gehad
De huisarts ging gisteren nog een stapje verder en vindt dat mijn enkelbanden volstrekt ongeschikt zijn om onverhard mee te lopen. Vanmiddag eens horen wat de fysio daarvan vindt. Ik begon het net een beetje leuk te vinden.
Ik hoop dat ik dan ook mee kan lopen. Gezellig!quote:Op woensdag 9 januari 2019 21:47 schreef Frsh het volgende:
Je mag gerust weer mee met een rondje Schoorl hoor Hatsa. Eens kijken of ze nog wat zand hebben hier of daar.
Niet op wedstrijdschoenen = iets met wat meer drop neem ik aan?quote:Op donderdag 10 januari 2019 10:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben door de fysio oké verklaard om zondag te lopen, niet op wedstrijdschoenen maar dat maakt met dat strand toch niet uit..
dank je heb ze besteldquote:Op donderdag 10 januari 2019 09:48 schreef YUR het volgende:
Voor de liefhebbers van SIS gels: Een mooie aanbieding. 2x6 gels voor slechts de verzendkosten
https://www.scienceinspor(...)&utm_campaign=154750
Ik heb me nooit verdiept in wel of geen drop, maar mijn wedstrijdschoenen zijn gewoon heel licht en dun, weinig demping. Nu ga ik op mijn Mizuno Wave Enigma 5 van 3 jaar oud, mega comfy maar echt snel ga je er niet opquote:Op donderdag 10 januari 2019 13:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet op wedstrijdschoenen = iets met wat meer drop neem ik aan?
Verder nog updates over de stressfractuur? Herstelt dat een beetje?
En succes zondag![]()
Na 2 crossseizoenen, duintrainingen sinds de zomer en regelmatig trainingen om de baan in het gras begon ik het eindelijk echt een beetje leuk te vindenquote:Op donderdag 10 januari 2019 08:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer!!
Nooit vond ze onverhard lopen leuk maar nu het niet meer verstandig is....
[..]
Ik hoop dat ik dan ook mee kan lopen. Gezellig!
Loop daar elke wedstrijdafstand mee? En zo nee, tot welke afstand loop je op deze wedstrijdschoenen?quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb me nooit verdiept in wel of geen drop, maar mijn wedstrijdschoenen zijn gewoon heel licht en dun, weinig demping.
Als mijn werkgever me weer een gratis startbewijs aanbiedt loop ik hem wel weer, anders niet.quote:Op donderdag 10 januari 2019 18:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ingeschreven voor de 15k Vestingloop in Den Boschwie loopt met me mee?
Veel te duur voor een stom rondje in mijn eigen stad.quote:Op donderdag 10 januari 2019 18:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ingeschreven voor de 15k Vestingloop in Den Boschwie loopt met me mee?
Wist niet dat je boos zou wordenquote:Op donderdag 10 januari 2019 21:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Veel te duur voor een stom rondje in mijn eigen stad.
Ik dring me vrijwillig op.quote:Op woensdag 9 januari 2019 21:52 schreef Guard het volgende:
Ik meld me vrijwillig aan voor een rondje Schoorl
2 Tientjes valt toch wel mee?quote:Op donderdag 10 januari 2019 21:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Veel te duur voor een stom rondje in mijn eigen stad.
Het wordt heel gezellig allemaal zo, scary....quote:
Jouw tijden zijn echt zo slecht nog niet hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Eerste deel van 2019 zit er weer op
Na vier keer 5km vandaag 10km gelopen. Niet zo snel (57:43), maar daar richtte ik me ook totaal niet op: binnen het uur blijven vond ik prima. Het voelde makkelijker dan de hartslag suggereerde, maar goed![]()
Dat besef ik me ook, hoewel ik in november (of oktober?) nog laag in de 53 minuten liep. Toen ging ik er echter voor, nu wilde ik vooral rond de zes minuten per kilometer lopen en alles wat harder ging (zonder mezelf over de kop te lopen) was mooi meegenomenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jouw tijden zijn echt zo slecht nog niet hoor
Weet ik, toen ik in november mijn eerste en tot nu toe enige 15km-training liep zat ik na 1:08 ofzo op 10kmquote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik liep net een 10km in 1:03, dus het kan altijd langzamer.
quote:Op maandag 7 januari 2019 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan die marathon maar gewoon in spijkerbroek lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |