Die heb ik nog nooit gekregen nadat ik bloed heb gegeven.quote:Op maandag 7 januari 2019 18:00 schreef govie het volgende:
Ik loop vooral in die shirtjes van de bloedbank. Bij iedere zoveel keer dat je aan de pomp hangt mag je wat uitzoeken en ik pak altijd de sportshirtjes, stofkwaliteit is vergelijkbaar met een loopshirt-stofkwaliteit van 15 euro van de Decathlon denk ik. Best aardig dus!
Echte helden geven bloed!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2019 18:07 schreef Quoi het volgende:
Sjieke bloedbank heb jij govie.
Ik heb dus net buiten een half uurtje gedribbeld met collega na het werk, met zo’n 35 min met 4-5x stoppen. Geen enkele last van blessure. Wel een kniepees die zei: WTFDOEJE!?![]()
Maar:
Ik heb dus net buiten een half uurtje gedribbeld met collega na het werk, met zo’n 35 min met 4-5x stoppen. Geen enkele last van blessure. Wel een kniepees die zei: WTFDOEJE!?![]()
Maar:
Maar:
Dit jaar al 5 jaar geleden!!quote:Op zondag 6 januari 2019 21:02 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ja, dat was dus niet zo handig toen je tijdens de Ekiden de tasuki van mij moest overnemen. Meneer Zwabber was in geen velden of wegen te bekennen...
Water en brood is toch veel te beperkt?quote:Op maandag 7 januari 2019 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen met water en brood. Zondag weer een rondje lopen.
Welkom terug kerel. Studie e.d. inmiddels helemaal klaar?quote:Op maandag 7 januari 2019 17:10 schreef streamnl het volgende:
@Zwabber, Gave visualisatie van je loopjes![]()
Net een training/les gedaan in korte mouwen. Begin een beetje fris, maar na enkele minuten erg lekker.
Als het nog warmer wordt, is het weer kort, kort.
* streamnl vindt de tempo veel prettiger op FoK. Ik kan me een tijd herinneren als je 12 uur niet gekeken had, dan waren we 2 topics verder...
Pythonquote:Op maandag 7 januari 2019 17:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Wow. Vooral het Zoetermeermeer is mooi geworden.
Ik wil ook zo'n plaatje.
* pijll zwengelt Python aan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Een jaar in logjes. Geel = wedstrijd.
Ik loop zelden hetzelfde rondje, dat is wel duidelijk. Mijn hoofd verveelt zich anders te snel.De Bruggenloop is herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Studie is inderdaad klaar en behaald. Dat je dat nog weet!!quote:Op maandag 7 januari 2019 19:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dit jaar al 5 jaar geleden!!![]()
Echt ongelooflijk trouwens hoeveel er in die tijd weer gebeurd is.
[..]
Water en brood is toch veel te beperkt?
[..]
Welkom terug kerel. Studie e.d. inmiddels helemaal klaar?
[..]
Python
quote:Op maandag 7 januari 2019 19:46 schreef mosselmossel het volgende:
Quoi terug, stream terug. Het is weer 2014 all over.
Ik had het andersom, want ik dacht dat ik een lange tight had ingepakt, maar het was een driekwartquote:
Maar:
Kan erger. In de Runnersworld staat een verhaal van iemand die dacht dat hij z'n korte broek had ingepakt, maar bleek een onderbroekquote:Op maandag 7 januari 2019 20:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik had het andersom, want ik dacht dat ik een lange tight had ingepakt, maar het was een driekwart![]()
quote:Op maandag 7 januari 2019 20:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, precies. Hup Rotterdam marathon voor jou in april!
Hahahaquote:Op maandag 7 januari 2019 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan erger. In de Runnersworld staat een verhaal van iemand die dacht dat hij z'n korte broek had ingepakt, maar bleek een onderbroek
Dus je legt op zaterdagochtend je ondergoed ergens neer, je gaat zwemmen en dan vergeet je ze??quote:Op maandag 7 januari 2019 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Zo vergeet ik op zaterdagochtend meestal m'n ondergoed als ik ga zwemmengedoe!
Sort of, jaquote:Op maandag 7 januari 2019 20:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dus je legt op zaterdagochtend je ondergoed ergens neer, je gaat zwemmen en dan vergeet je ze??
En als je niet gaat zwemmen, vergeet je ze niet?
En dan die marathon maar gewoon in spijkerbroek lopenquote:Op maandag 7 januari 2019 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan erger. In de Runnersworld staat een verhaal van iemand die dacht dat hij z'n korte broek had ingepakt, maar bleek een onderbroek
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Een jaar in logjes. Geel = wedstrijd.
Ik loop zelden hetzelfde rondje, dat is wel duidelijk. Mijn hoofd verveelt zich anders te snel.Wat is dat streepje in geel? Strandwedstrijdje ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk overzicht!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Nee, dat is een clubwedstrijd over 1500 m. Immer gerade aus und sterben.quote:Op maandag 7 januari 2019 21:03 schreef Frsh het volgende:
[..]
Wat is dat streepje in geel? Strandwedstrijdje ofzo?
Jij ook! Wat heeft jou bezig gehouden?quote:Op maandag 7 januari 2019 20:05 schreef streamnl het volgende:
@Quoi
Dus ook jij bent weggeweest. Welkom terug!
2019 wordt jouw jaar.quote:Op maandag 7 januari 2019 18:07 schreef Quoi het volgende:
Maar:
Is Runnersworld een beetje leuk als leesvoer? Ik zit namelijk al 3 maand te wachten op mijn prijs van 3 maand Runnersworldquote:Op maandag 7 januari 2019 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |