SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jaaaa mijn helden van vroeger.
Vroeger ja. Tegenwoordig is het .... mwah,Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Die zijn uit elkaar gegaan. Ik begrijp dan ook niet dat Bend And Break gestegen is.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is er met Keane gebeurd eigenlijk ?![]()
Aliens hebben zijn babysitter gejatquote:Op woensdag 26 december 2018 19:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is er met Keane gebeurd eigenlijk ?Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Dat zou je even uit kunnen Keanen.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is er met Keane gebeurd eigenlijk ?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Pretty Woman
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
JAAAA Van Halen
O wacht.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit jaar Kiss zien op Graspop <3.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Leuk coverbandje ja.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op woensdag 26 december 2018 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zou je even uit kunnen Keanen.![]()
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Hey, dat is die van de reizende Wilburries.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
"Rawr"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wie is Springsteen?
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Dat is bedden (reclame) bedrijf nummer 6 sinds start Top 2000. Wat is dat toch met die bedden!!!Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik word ook een beetje moe van die reclames.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat is bedden (reclame) bedrijf nummer 6 sinds start Top 2000. Wat is dat toch met die bedden!!!![]()
Ik mag toch hopen dat de pointer sisters hoger staan met Fire.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
1519quote:Op woensdag 26 december 2018 20:04 schreef livelink het volgende:
Ik mag toch hopen dat de pointer sisters hoger staan met Fire.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Komt door die Broadway docu denk ikquote:Haters can be so lame and vicious
Een achter*veel kleinkind van Joost Casperse Springsteen uit Groningen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja zelfde blokje ook écht.quote:
Hoera Stassedie krijgt publiek zo leuk mee.
-Scorpion_17![]()
Och Jezus, meneer praat te veel is weer aan de knoppen
Wel grappig dat veel mensen niet weten dat het origineel van Springsteen is.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Het origineel is niet altijd beter.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:07 schreef Keyos het volgende:
Wel grappig dat veel mensen niet weten dat het origineel van Springsteen is.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Is het niet, hij heeft het wel geschrevenquote:Op woensdag 26 december 2018 20:07 schreef Keyos het volgende:
Wel grappig dat veel mensen niet weten dat het origineel van Springsteen is.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Niks mis met verboden liefde
Niet haten op mijn stadsgenootquote:Op woensdag 26 december 2018 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
-Scorpion_17![]()
Dat is met heel veel nummers het geval.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:07 schreef Keyos het volgende:
Wel grappig dat veel mensen niet weten dat het origineel van Springsteen is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Robert Cray, genot <3The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Even relaxed de gourmet laten zakken met Robert Cray..I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
Right Next Door
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ach, in het VK drinken ze alleen maar dood bier.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:08 schreef houdjemond het volgende:
Staat er eentje dood bier te reanimeren|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En dan zo die heerlijke gitaarsoloThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Mooi getimed.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit uur gaat wel mooi rond zijn, met Fire aan het begin en het eind|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lijst manipulatie, wat ik je brom!quote:Haters can be so lame and vicious
Robert Cray was een maand of twee geleden in Alkmaar.
Had er misschien toch naar toe moeten gaan...
My friends all drive horses![]()
Hier zou ik ook op kunnen stemmen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Straks moet hij toch een aardige poos zijn mond houden.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zit ook weer wat inquote:Op woensdag 26 december 2018 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, in het VK drinken ze alleen maar dood bier.
-Scorpion_17![]()
Komt door de Brexitquote:Op woensdag 26 december 2018 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, in het VK drinken ze alleen maar dood bier.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Op Netflix toch? Speciaal Netflix genomen voor die docu, zeker deze week nog kijken!quote:Op woensdag 26 december 2018 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Komt door die Broadway docu denk ikOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Yes
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet de 18 minuten versie
Stond ooit op 259.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Staat er eigenlijk iets van Rush in die lijst? Schiet me ineens binnen als ik dit hoor.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Uiterlijk over 3 jaar liggen ze er allemaal uit, behalve 'Owner..'Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hier word je toch zenuwachtig van?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nooooooquote:Op woensdag 26 december 2018 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uiterlijk over 3 jaar liggen ze er allemaal uit, behalve 'Owner..'![]()
![]()
En stond er vervolgens jaren helemaal niet in.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
1342 Spirit Of Radio Rushquote:Op woensdag 26 december 2018 20:15 schreef Keyos het volgende:
Staat er eigenlijk iets van Rush in die lijst? Schiet me ineens binnen als ik dit hoor.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik hou niet zo van Yes.
Heb een serieuze poging gedaan symphonische rock te waarderen, maar het is gewoon niet mijn ding.My friends all drive horses![]()
Op 1342, Spirit Of Radio.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:15 schreef Keyos het volgende:
Staat er eigenlijk iets van Rush in die lijst? Schiet me ineens binnen als ik dit hoor."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uiterlijk over 3 jaar liggen ze er allemaal uit, behalve 'Owner..'
1342. Spirit of Radioquote:Op woensdag 26 december 2018 20:15 schreef Keyos het volgende:
Staat er eigenlijk iets van Rush in die lijst? Schiet me ineens binnen als ik dit hoor.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ja, hij doet een soort dansje. Bingo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik keur het goedquote:Op woensdag 26 december 2018 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, hij doet een soort dansje. Bingo.
-Scorpion_17![]()
Zie hem inderdaad, had er eigenlijk niets van in die lijst verwachtquote:, je hoort het praktisch nooit.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Volgende graagUn dann rettet kein Kavallerie,
Stiekeme clubjes die stemmenquote:Op woensdag 26 december 2018 20:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zie hem inderdaad, had er eigenlijk niets van in die lijst verwacht, je hoort het praktisch nooit.
-Scorpion_17![]()
Net als mijn ma van 65, beetje de doelgroep denkquote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Tijd dat Shaffy een dodenmansbonus krijgt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
IK BEN ER WEER
Later deze week wil ik er even langsgaan, in het café. Heeft iemand een FOK!-shirt voor me wat ik mag lenen?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ook echt binnenvallen tijdens Sammy
Al snap ik niet dat deze hoger staat dan We Zullen Doorgaan.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Danny vast wel. Neem je een bierviltje mee voor mijn verzameling?quote:Op woensdag 26 december 2018 20:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Later deze week wil ik er even langsgaan, in het café. Heeft iemand een FOK!-shirt voor me wat ik mag lenen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eens. Shaffy Cantate is er al uit maar vond ik wel typisch Shaffyquote:Op woensdag 26 december 2018 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
van alle liedjes van Ramses Shaffy zou ik deze het minst missen als ie uit de top 2000 gaat.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Neem Linda maar mee, dan herken ik je welquote:Op woensdag 26 december 2018 20:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Later deze week wil ik er even langsgaan, in het café. Heeft iemand een FOK!-shirt voor me wat ik mag lenen?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
En omdat Stasse altijd het volk ophitstquote:Op woensdag 26 december 2018 20:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Net als mijn ma van 65, beetje de doelgroep denk
-Scorpion_17![]()
Als jij zorgt dat dat tijdig bij mij terechtkomt en niet pas na 31-12, dan fix ik die bierviltjes wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Danny vast wel. Neem je een bierviltje mee voor mij verzameling?
Wel eentje van Disturbed als je in een girlie-Sje pastquote:Op woensdag 26 december 2018 20:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Later deze week wil ik er even langsgaan, in het café. Heeft iemand een FOK!-shirt voor me wat ik mag lenen?
-Scorpion_17![]()
Neeeeequote:Op woensdag 26 december 2018 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eens. Shaffy Cantate is er al uit maar vond ik wel typisch ShaffyIs die er uit? Schandelijk!
Zit me nie te jennen manquote:Op woensdag 26 december 2018 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Neem Linda maar mee, dan herken ik je wel
Leuk, weer terug en het eerste wat ik hoor is het altijd overgeproduceerde Toto
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
...Neequote:Op woensdag 26 december 2018 20:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel eentje van Disturbed als je in een girlie-Sje past
quote:Op woensdag 26 december 2018 20:24 schreef MTheBassman het volgende:
Leuk, weer terug en het eerste wat ik hoor is het altijd overgeproduceerde Toto
Wat kon die jongen tuinieren hequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik wacht op Chic.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Coldplay, Borsato
Mooie tijd om even te gaan eten.Un dann rettet kein Kavallerie,
De man is een legende.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat kon die jongen tuinieren he![]()
Dan komt het er toch meteen weer uit.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:26 schreef Zorro het volgende:
Coldplay, Borsato
Mooie tijd om even te gaan eten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Weet nooit zo wat ik van TOTO moet vinden. Vind het geen herrie, maar het glazuur breekt altijd een beetje af.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ik vreesde al bijna dat ik die zou missen.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
jezus hoeveel coldplay staat er in de lijst? Ik krijg er de schijt vanHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Niet genoegquote:Op woensdag 26 december 2018 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
jezus hoeveel coldplay staat er in de lijst? Ik krijg er de schijt van
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dit is wel echt een verschrikkelijke notering van Koltplee"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:
Dode oma reclame heeft dit nummer venaggeld.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
MJOET|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat was dat bericht
Waar koop je zoiets?quote:Op woensdag 26 december 2018 20:32 schreef houdjemond het volgende:
Dode oma reclame heeft dit nummer venaggeld.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind hier ook niks bijzonders aan."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
hé Sammy is in de studioWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik wil van mijn oma af.nl.quote:The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Deze![]()
Zo sip
Dit is toch wel een van Marco's vreselijkste nummers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit jaar opvallend veel dj's die hun kinderen meenemen in de studioWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Innig sjoelen genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit dusquote:
Even wat chinees geregeld, mooi tijdens Coldplay wegquote:Op woensdag 26 december 2018 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan komt het er toch meteen weer uit.
En ik zag niet welkee Borasto er kwam, maar deze is zo;n beetje de enige van hem die ik wel leuk vind. Steeds een stukje hoger, heeft wel wat.Un dann rettet kein Kavallerie,
"Dit gevecht kan ik niet winnen, want jij zit veel te diep van binnen"
Motto van de #metoo-bewegingHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het zit weer veel te diep van binnen bij Marco hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij deed t vorig jaar ook wel heel dramatischquote:Op woensdag 26 december 2018 20:38 schreef BillDauterive het volgende:
301 plaatsen gestegen. Kut Nederland.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Gelukkig schrijft Marco z’n eigen teksten zelfquote:Op woensdag 26 december 2018 20:37 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is toch wel een van Marco's vreselijkste nummers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
neuh, de dochter van Stassequote:Op woensdag 26 december 2018 20:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
is dat een nieuw radio talentje ?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Iedereen schrijft zijn eigen teksten zelf.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig schrijft Marco z’n eigen teksten zelf.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Hoeft ie van mij ook niet meer te doen dan.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig schrijft Marco z’n eigen teksten zelf.
Hij kan er niet mee omgaan
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
madquote:Op woensdag 26 december 2018 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zit weer veel te diep van binnen bij Marco hoor
jellyMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is het mooie, dat doet ie niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoeft ie van mij ook niet meer te doen dan.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Elton John
Maar waarom deze en niet Goodbye Yellow Brick Road
Elton John
Can You Feel The Love Tonight (al is dit niet de beste uitvoering)
The Lion King
Gaat iedereen ook de live action kijken die komend jaar uitkomt?![]()
Dit vind ik geen fijn liedje van Elton John.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Saturday night's allright for fighting staat er ook al niet in. Drama.Un dann rettet kein Kavallerie,
Laten we er ons maar bij neerleggen dat die er nooit inkomtquote:Op woensdag 26 december 2018 20:41 schreef Zorro het volgende:
Elton John
Maar waarom deze en niet Goodbye Yellow Brick Road
Is mijn favoriete nummer van hem
Uiteraard, can’t wait. Twe jaar terug die muziek met Hans Zimmer in Ahoy gehoord, kippenvel.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Elton John
The Lion King
Gaat iedereen ook de live action kijken die komend jaar uitkomt?The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Van mij ook, dus ik blijf het zeggen. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Laten we er ons maar bij neerleggen dat die er nooit inkomt
Is mijn favoriete nummer van hemUn dann rettet kein Kavallerie,
wie was in 1994 het eerste karakter dat een scheet liet in een Disney-film?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het is echt jammer. Elton John heeft echt mooie nummers en dan staat dit er wel in. En Nikita vast ook welquote:Op woensdag 26 december 2018 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Laten we er ons maar bij neerleggen dat die er nooit inkomt
Is mijn favoriete nummer van hem
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Mijn ultieme jeugdtrauma in 4KHD.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Elton John
The Lion King
Gaat iedereen ook de live action kijken die komend jaar uitkomt?uiteraard kijken.
-Scorpion_17![]()
Pumba?quote:Op woensdag 26 december 2018 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
wie was in 1994 het eerste karakter dat een scheet liet in een Disney-film?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Jawelquote:Op woensdag 26 december 2018 20:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Don't you feel the love tonight ?maar die cam is zo kansloos.
-Scorpion_17![]()
KutplaatUn dann rettet kein Kavallerie,
Oh deze vind ik ook mooi hoor, maar Yellow Brick Road is wel vele malen mooier.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is echt jammer. Elton John heeft echt mooie nummers en dan staat dit er wel in. En Nikita vast ook wel"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
FRITESSAUS!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Africa!
Ik dacht dat die hoger stond.Un dann rettet kein Kavallerie,
Aankomend jaar komt er sowieso een bak aan mooie releases van Disney op filmgebied, jongens. Dat wordt me toch een potje genieten!![]()
Die baslijn![]()
De discobroek gaat weer aan![]()
![]()
Aaaaafrica[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat zeg ik Hansquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
zo, weer thuis. nu echt een frikandel speciaal maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
FREAK OUT!
Disney is de laatste tijd wel heel origineel bezig met zijn remakesquote:Op woensdag 26 december 2018 20:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Aankomend jaar komt er sowieso een bak aan mooie releases van Disney op filmgebied, jongens. Dat wordt me toch een potje genieten!
Na al dat eten nog een frikandel speciaalquote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef Nizno het volgende:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alleen die Murphy als Genie in Aladdin vind ik een beetje twijfelachtigquote:Op woensdag 26 december 2018 20:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Aankomend jaar komt er sowieso een bak aan mooie releases van Disney op filmgebied, jongens. Dat wordt me toch een potje genieten!.
Zo'n beetje iedereen heeft sociaal gedaan.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:48 schreef JaneDoe het volgende:
slecht 3 delen gemist terwijl ik toch wel 5 hele uren sociaal heb gedaan|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Werd je trui gewaardeerd?quote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef Nizno het volgende:
-Scorpion_17![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef Nizno het volgende:
zo, weer thuis. nu echt een frikandel speciaal maken![]()
![]()
Ha ha.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja lekker. Twee graag. Kan er nog wel bij.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef Nizno het volgende:
zo, weer thuis. nu echt een frikandel speciaal makenUn dann rettet kein Kavallerie,
heb op t werk gewoon simpele maaltijd gehad dus ik mag nog in alle rust voor de frikandelquote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Na al dat eten nog een frikandel speciaal
Past goed bij mn kersttrui;
All i want for christmas is een frikandel speciaal.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat is wel een beetje creatieve armoede, ja, maar het zijn wel zekerheidjes qua succes en gelukkig komt er ook nog wel meer dan alleen maar remakes uit de studio.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Disney is de laatste tijd wel heel origineel bezig met zijn remakes![]()
komt mooi uitquote:Op woensdag 26 december 2018 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen heeft sociaal gedaan.![]()
uiteraardquote:heb ik aan iddquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zie 'm hierboven ja, goeie truiquote:Op woensdag 26 december 2018 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb op t werk gewoon simpele maaltijd gehad dus ik mag nog in alle rust voor de frikandel
Past goed bij mn kersttrui;
All i want for christmas is een frikandel speciaal.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze, nog zo'n sippe
Een stuk hoger.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Willie Nelsongod
terechtquote:
ik koop ook nog de versie, all i want is patatOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
GEVOELESWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Paar keer live gezien in Californië.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
jij bent afquote:Op woensdag 26 december 2018 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
terecht
ik koop ook nog de versie, all i want is patat
Eén van de Highwayman, Uncle Willie <3The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ja maar je kan als bedrijf niet voor eeuwig teren op je oude successen, er zijn maar zoveel goede films die je kan re-maken voordat ze opraken.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje creatieve armoede, ja, maar het zijn wel zekerheidjes qua succes en gelukkig komt er ook nog wel meer dan alleen maar remakes uit de studio."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het is natuurlijk sowieso niet te doen een goede vervanger van Robin Williams te vinden en in de theaterversies is de Genie al meerdere keren gespeeld door een zwarte man, dus dat zal daar wel vandaan komen.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Alleen die Murphy als Genie in Aladdin vind ik een beetje twijfelachtig.
En het is trouwens Will Smith.![]()
![]()
Liep een keer langs zijn toerbus, op 10 meter afstand al dikke wietluchtquote:Op woensdag 26 december 2018 20:50 schreef Evertjan het volgende:
Willie Nelson die hield wel van een goede joint
Maar het is frietquote:Op woensdag 26 december 2018 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
terecht
ik koop ook nog de versie, all i want is patat![]()
![]()
woon gewoon boven de rivieren dus patat!!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
das vervelend voor haar, maar komt ged uit voor jou!quote:Op woensdag 26 december 2018 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi eerder terug dan verwacht, mijn schatje heeft voedselvergiftiging ofzo![]()
![]()
Dat keek ik vroeger, stoere truck was datquote:Op woensdag 26 december 2018 20:51 schreef Keyos het volgende:
Eén van de Highwayman, Uncle Willie <3Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zijn zonen treden tegenwoordig over de hele wereld op met Neil Young.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dua Lipa? Wat is dat?Un dann rettet kein Kavallerie,
Ieder nadeel heb zijn voordeel toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
das vervelend voor haar, maar komt ged uit voor jou!
-XOXO-![]()
Volledig mee eens, maar er ligt nog een hele stapel aan animatie die live action kan worden, dus ik ben bang dat we er voorlopig ook nog niet vanaf zijn. Tenzij ze gaan floppen.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja maar je kan als bedrijf niet voor eeuwig teren op je oude successen, er zijn maar zoveel goede films die je kan re-maken voordat ze opraken.![]()
![]()
Dit vind ik dan wel weer echt n lekker nr van de laatste jaren.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar dat is niet geschikt voor radio en TV op dit tijdstip.Un dann rettet kein Kavallerie,
lekker wijfquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
vind ik welquote:Op woensdag 26 december 2018 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieder nadeel heb zijn voordeel toch?![]()
Wat is dit voor bagger? Na een prachtige plaat van Willie Nelson?Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig, er zijn nog verstandige mensenquote:Op woensdag 26 december 2018 20:53 schreef Djeez het volgende:
Wat is dit voor bagger? Na een prachtige plaat van Willie Nelson?Un dann rettet kein Kavallerie,
Welkom bij de Top 2000.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:53 schreef Djeez het volgende:
Wat is dit voor bagger? Na een prachtige plaat van Willie Nelson?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De 1 trekt zijn discobroek aan, de ander zijn bioscoopbroek jaquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Of zijn broek uit.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 1 trekt zijn discobroek aan, de ander zijn bioscoopbroek jaT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Er zou echt een regel moeten zijn dat muziek van afgelopen 10 jaar +1000 plaatsen, zodat er wel heel veel stemmen op moeten komen om in de top2000 te komen.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:53 schreef Djeez het volgende:
Wat is dit voor bagger? Na een prachtige plaat van Willie Nelson?![]()
Goedeavond allen!For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik heb liever dit dan Willie Nelson."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
en weer een ander trektquote:Op woensdag 26 december 2018 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 1 trekt zijn discobroek aan, de ander zijn bioscoopbroek ja![]()
quote:
Is gewoon een complot van de maffia.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dua Lipa is wel één van de grote van de afgelopen jaren.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik dacht van de Joodse NWOquote:Op woensdag 26 december 2018 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is gewoon een complot van de maffia.
-XOXO-![]()
Oh dus ik was niet de enige. Met dezelfde conclusie ook.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
![]()
wanneer de cover leuker is dan het orgineel.
-Scorpion_17![]()
Nu lekker op de bank hangen met de top op 😎For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Zie, lijst manipulatieHaters can be so lame and vicious
Dit is het origineelquote:Op woensdag 26 december 2018 20:56 schreef houdjemond het volgende:
wanneer de cover leuker is dan het orgineel.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
als het niveau maar goed genoeg is hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Disney is de laatste tijd wel heel origineel bezig met zijn remakes![]()
Wat jij wil.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Toch is het zoquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Origineel van Jimi Hendrix is beter."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:
FAAAAAAAAAAAYAAAAAAAAH|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Precies. Bruce Springsteen is het pas later zelf gaan zingen.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Kijkquote:Op woensdag 26 december 2018 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Bruce Springsteen is het pas later zelf gaan zingen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
The first single by the Pointer Sisters as the trio of Anita, June and Ruth Pointer, "Fire" was recorded for the group's November 1978 album release Energy with Anita Pointer on lead. Record producer Richard Perry had introduced the song to the Pointers by playing them a tape of Bruce Springsteen singing it.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Volgens mij is het alleen pas later op een (live) album van hem gekomen.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Bruce Springsteen is het pas later zelf gaan zingen.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Nu nietquote:Op woensdag 26 december 2018 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgend jaar Im So Excited er weer in??
![]()
Juist, een demo en dus niet uitgebracht. En dat telt bij origineel.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:59 schreef houdjemond het volgende:
The first single by the Pointer Sisters as the trio of Anita, June and Ruth Pointer, "Fire" was recorded for the group's November 1978 album release Energy with Anita Pointer on lead. Record producer Richard Perry had introduced the song to the Pointers by playing them a tape of Bruce Springsteen singing it.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Waar is de altijd sympathieke Wouter Walgemoed?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Staat op Live 75/85, opgenomen bij een concert in 1978. Zingt t al vrij lang dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen pas later op een (live) album van hem gekomen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Beetje lastig punt idd. Ik kan ook niet zeggen dat iemand die een eigen nummer speelt een cover aan het maken is. Moeilijk...quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
1518 Still Crazy After All These Years Paul Simon
1517 Are You Lonesome Tonight Elvis Presley
1516 I Feel It Coming The Weeknd ft. Daft Punk
1515 Sing For Absolution Muse
1514 Mooi Liedje Acda & De Munnik
1513 Sandstorm Darude
1512 Scarlet Ribbons Cats
1511 In These Arms Bon Jovi
1510 We Come 1 Faithless
1509 Songbird Eva Cassidy
1508 Done With It Kensington
1507 You Have Been Loved George Michael
1506 Superheroes The Script
1505 Josephine Chris Rea![]()
Hij heeft het geschreven en gezongen. Dus ik vind het een cover.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Juist, een demo en dus niet uitgebracht. En dat telt bij origineel.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Beetje hetzelfde als The Stones met As tears go by die ze hebben weggegeven.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ik heb er nog een Grimbergen tripel bij gepakt"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
KutJapan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je hoeft de versie van Bruce ook geen cover te noemen. Het is gewoon zijn eigen nummer.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beetje lastig punt idd. Ik kan ook niet zeggen dat iemand die een eigen nummer speelt een cover aan het maken is. Moeilijk...Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |