Straks moet hij toch een aardige poos zijn mond houden.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Och Jezus, meneer praat te veel is weer aan de knoppen
Zit ook weer wat inquote:Op woensdag 26 december 2018 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, in het VK drinken ze alleen maar dood bier.
Komt door de Brexitquote:Op woensdag 26 december 2018 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, in het VK drinken ze alleen maar dood bier.
Op Netflix toch? Speciaal Netflix genomen voor die docu, zeker deze week nog kijken!quote:Op woensdag 26 december 2018 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Komt door die Broadway docu denk ik
Nooooooquote:Op woensdag 26 december 2018 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uiterlijk over 3 jaar liggen ze er allemaal uit, behalve 'Owner..'
En stond er vervolgens jaren helemaal niet in.quote:
1342 Spirit Of Radio Rushquote:Op woensdag 26 december 2018 20:15 schreef Keyos het volgende:
Staat er eigenlijk iets van Rush in die lijst? Schiet me ineens binnen als ik dit hoor.
Op 1342, Spirit Of Radio.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:15 schreef Keyos het volgende:
Staat er eigenlijk iets van Rush in die lijst? Schiet me ineens binnen als ik dit hoor.
quote:Op woensdag 26 december 2018 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uiterlijk over 3 jaar liggen ze er allemaal uit, behalve 'Owner..'
1342. Spirit of Radioquote:Op woensdag 26 december 2018 20:15 schreef Keyos het volgende:
Ik keur het goedquote:Op woensdag 26 december 2018 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, hij doet een soort dansje. Bingo.
Zie hem inderdaad, had er eigenlijk niets van in die lijst verwachtquote:
Stiekeme clubjes die stemmenquote:Op woensdag 26 december 2018 20:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zie hem inderdaad, had er eigenlijk niets van in die lijst verwacht, je hoort het praktisch nooit.
Net als mijn ma van 65, beetje de doelgroep denkquote:
Danny vast wel. Neem je een bierviltje mee voor mijn verzameling?quote:Op woensdag 26 december 2018 20:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Later deze week wil ik er even langsgaan, in het café. Heeft iemand een FOK!-shirt voor me wat ik mag lenen?
Eens. Shaffy Cantate is er al uit maar vond ik wel typisch Shaffyquote:Op woensdag 26 december 2018 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
van alle liedjes van Ramses Shaffy zou ik deze het minst missen als ie uit de top 2000 gaat.
Neem Linda maar mee, dan herken ik je welquote:Op woensdag 26 december 2018 20:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Later deze week wil ik er even langsgaan, in het café. Heeft iemand een FOK!-shirt voor me wat ik mag lenen?
En omdat Stasse altijd het volk ophitstquote:Op woensdag 26 december 2018 20:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Net als mijn ma van 65, beetje de doelgroep denk
Als jij zorgt dat dat tijdig bij mij terechtkomt en niet pas na 31-12, dan fix ik die bierviltjes wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Danny vast wel. Neem je een bierviltje mee voor mij verzameling?
Wel eentje van Disturbed als je in een girlie-Sje pastquote:Op woensdag 26 december 2018 20:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Neeeeequote:Op woensdag 26 december 2018 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eens. Shaffy Cantate is er al uit maar vond ik wel typisch Shaffy
Zit me nie te jennen manquote:Op woensdag 26 december 2018 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Neem Linda maar mee, dan herken ik je wel
...Neequote:Op woensdag 26 december 2018 20:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel eentje van Disturbed als je in een girlie-Sje past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |