SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
De reclames lijken haast korter dit jaar."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
ZIJN GLIMLACH MAAKT HET ZOMER VOOR ALTIJDquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Persoonlijke ranking
Stefan En Lisette
Ronnie Gaat Naar Huis
kom terug
club insomnia
Voor Ik Vergeet
Discuss.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
nice!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker. En roeimachine en hometrainer. En gewichtjes.![]()
's middags leken ze ook korter.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
De nachtreclames zijn altijd kort."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
1 gedicht af.. nog 3 te gaan
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ZIJN GLIMLACH MAAKT HET ZOMER VOOR ALTIJD
Twee nummers uit mijn stemlijst. Het is alsof God het had gewild.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Is dit liedje voor het spiegelbeeld van Bono?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vakantietijd is altijd een rustigetijd voor radioreclamequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
De nachtreclames zijn altijd kort.![]()
vooral als de inspiratie na al die jaren een beetje tanende is...quote:I love music |Ajax forever
Street Spirit had ik er nog wel bij willen hebben ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze hadden daar ook wel een 'liefhebbers-setlist'. Niet doorsnee greatest hits in elk geval.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Fantastisch.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee nummers uit mijn stemlijst. Het is alsof God het had gewild.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rond 2 uur, dat je alleen een minuutje nieuws hebtquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
De nachtreclames zijn altijd kort.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
"Eigenlijk zou alles voor jouw gedicht moeten wijken,quote:
Maar helaas, ik ga nu de T2K kijken"
Opgelost.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dan zie ik mijn bed.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rond 2 uur, dat je alleen een minuutje nieuws hebtTrotste mama van Ambar
Ik schaam me met de wetenschap van nu wel een beetje dat ik voor TWOD op Under The Pressure heb gestemd, overigens. Volgend jaar een herkansing.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schaam me met de wetenschap van nu wel een beetje dat ik voor TWOD op Under The Pressure heb gestemd, overigens. Volgend jaar een herkansing.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
nou sowieso was het een pittige setlist.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Street Spirit had ik er nog wel bij willen hebben ja.I love music |Ajax forever
Ik zou rape me willen schreeuwen, maar dat geeft een verkeerde boodschap af.Trotste mama van Ambar
Heb ik twee keerquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee nummers uit mijn stemlijst. Het is alsof God het had gewild.
Leonard Cohen - So Long Marianne ˅716
Alice In Chains - Would? ˅717
Heart - Barracuda ˅1205
Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida ˅1206|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als je het zo lief vraagt ....quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Die hadden ze juist wel gespeeld toch? Alleen geen Creep.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Street Spirit had ik er nog wel bij willen hebben ja.![]()
nee, de gedichten moeten wel te begrijpen zijn.quote:I love music |Ajax forever
Holding On en Thinking Of A Place doen me meer.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
nou.. dat lijkt me niet zo'n goed plan.quote:I love music |Ajax forever
Ik heb ook niet op UTP gestemd, prima verder maar niet mijn favoriet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Holding On en Thinking Of A Place doen me meer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:! Maar dan is het geen rape meer, technisch gezien.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Wel op BKS, niet op Werchter.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:09 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Die hadden ze juist wel gespeeld toch? Alleen geen Creep.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
RAPE MEEEEEEEEEEE RAPEE MEEEEEEEEEE AAAHHHH RAPE MEEEEEE|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik had dit natuurlijk aan zien kunnen komenquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou.. dat lijkt me niet zo'n goed plan.
-Scorpion_17![]()
Dave Grohlgodbaasdrumjezus.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik laat dat maar aan iemand anders over denk ik.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
RAPE MEEEEEEEEEEE RAPEE MEEEEEEEEEE AAAHHHH RAPE MEEEEEE"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Hmm, daar zit wat in.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]! Maar dan is het geen rape meer, technisch gezien.
Ja nee, dat bedoel ik niet maar en dus zo ja,,, och .... laat maar
Un dann rettet kein Kavallerie,
Op een afstandje goed?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
RAPE MEEEEEEEEEEE RAPEE MEEEEEEEEEE AAAHHHH RAPE MEEEEEE
Ik draai wel slechte muziek voor je.Trotste mama van Ambar
Beste Diaan,quote:
Sint geeft je dit jaar een banaan.
Niet 73, maar slecht drie.
Groetjes Sint en Pie!My friends all drive horses![]()
1812 Sometimes You Can't Make It On Your Own U2
1811 Rape Me Nirvana
1810 Do It Again Steely Dan
1809 Bagagedrager Spinvis
1808 Elevation U2
1807 Lost On You LP
1806 Back Down South Kings Of Leon
1805 No Son Of Mine Genesis
1804 Talkin' Bout A Revolution Tracy Chapman
1803 Honesty Billy Joel
1802 Bullet The Blue Sky U2
1801 Hier Komt De Storm Frank Boeijen
1800 Long Train Running Doobie Brothers
1799 Should I Stay Or Should I Go? Clash
Mwah uurtje.![]()
Ach, jongen. Muziek is vergankelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet op UTP gestemd, prima verder maar niet mijn favoriet.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
We gaan gewoon door met Steely. Do it again ná Rape me is wel komisch.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hmm, daar zit wat in.
Ja nee, dat bedoel ik niet maar en dus zo ja,,, och .... laat maarT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Morgenavond zijn hier de kroegen tot 6 uur open, dus hoe later ik nu naar bed ga hoe beter ik het in de kroeg trekquote:
Zo is dat lieve jongen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, jongen. Muziek is vergankelijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
eh neen...quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Beste Diaan,
Groetjes Sint en Pie!
Ah vandaar. Ja, ik vond t echt een heerlijke setlist juist. Hoe ze dat hele veld stil hebben gekregen. Echt een fantastisch concert.quote:![]()
![]()
Jammer, nog de enige notering van ze
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Steely Dan is op zichzelf al genoeg inspiratiequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We gaan gewoon door met Steely. Do it again ná Rape me is wel komisch.
Ik heb het afgelopen jaar geweldig van je genoten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
"Eigenlijk zou alles voor jouw gedicht moeten wijken,
Maar helaas, ik ga nu de T2K kijken"
Opgelost.
Maar nu ben ik geloof ik een beetje naar de klote.
Na al dat eten, wijn en bier.
Vergalt dit dichten mijn plezier.
Al m'n gebrabbel is maar zozo.
Dus alsjeblieft maak open dat kado.Haters everywhere but I don't really care.![]()
ja stip het nog even extra aanquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Och, als het maar rijmt en poëtisch klinkt, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, de gedichten moeten wel te begrijpen zijn.![]()
Dat is een stomend avondje in de slaapkamer, hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We gaan gewoon door met Steely. Do it again ná Rape me is wel komisch.![]()
![]()
Hij is niet voor mij een gedicht aan het makenquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Beste Diaan,
Groetjes Sint en Pie!
Make love, not war ☮![]()
Je moet wat op eerste kerstdag als er geen klote te doen isquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is een stomend avondje in de slaapkamer, hoor.
dat geldt misschien voor blof, maar niet voor mij.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, als het maar rijmt en poëtisch klinkt, toch?
Wordt een lange nachtquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is een stomend avondje in de slaapkamer, hoor.
-Scorpion_17![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar geweldig van je genoten.
Maar nu ben ik geloof ik een beetje naar de klote.
Na al dat eten, wijn en bier.
Vergalt dit dichten mijn plezier.
Al m'n gebrabbel is maar zozo.
Dus alsjeblieft maak open dat kado.![]()
Morgen staan we op met een ander liedje in het hoofd. En het leven blijft doorgaan, iedere seconde dichterbij het einde, maar toch dein je mee op de golven van de muziek. Het blijft je achtervolgen of je wil of niet.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Stoomstrijkijzer of stoomgenerator?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is een stomend avondje in de slaapkamer, hoor.Trotste mama van Ambar
Klinkt wel fijn dit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Moet je nondedju eerst iemand hebben om dat mee te doen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je moet wat op eerste kerstdag als er geen klote te doen is![]()
![]()
Dat denk jij!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is niet voor mij een gedicht aan het maken
My friends all drive horses![]()
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet je nondedju eerst iemand hebben om dat mee te doen natuurlijk
Goed dat jullie hier allemaal over beginnen, ik ga even chaturbate kijken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet je nondedju eerst iemand hebben om dat mee te doen natuurlijk|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat je het fijnste vindt stomen!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stoomstrijkijzer of stoomgenerator?![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed dat jullie hier allemaal over beginnen, ik ga even chaturbate kijken.
SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGOD SPINVISGODReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
DE MOTOR DRAAIT
DE BABY HUILT
EEN VOGEL SCHREEUWT♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Toen ik naar New York ging draaide ik hem op repeat.
OK, 8 uurtjes en daarna nooit meer gedraaid? Die verhaaltjes soms....Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die vis weer. Pff..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Iedereen kijkt naar voetbal, en een vent zeurt aan je kop.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen staan we op met een ander liedje in het hoofd. En het leven blijft doorgaan, iedere seconde dichterbij het einde, maar toch dein je mee op de golven van de muziek. Het blijft je achtervolgen of je wil of niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Och, een beetje manipulatie om bestwil moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zo hadden ze bij de Snob 2000 volgens mij heel bewust een nummer tussen Chuck Berry en Rock n Roll Nigger van Patti Smith gezet...![]()
Manmanman....
ff pissenUn dann rettet kein Kavallerie,
Geen spiderpig?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En als we naar darts kijken, doen we dat zonder besef van afkomst/land. Want dat is primitief, guur en walgelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar voetbal, en een vent zeurt aan je kop.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Whehehehe, eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, een beetje manipulatie om bestwil moet kunnen toch.
Zo hadden ze bij de Snob 2000 volgens mij heel bewust een nummer tussen Chuck Berry en Rock n Roll Nigger van Patti Smith gezet...
-Scorpion_17![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ik vind Spinvis dan weer helemaal niks, maar snap wel dat het bij sommigen goed aanslaat. Enjoy! Ben biertje pakken![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
SpinvisGodHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
copyright of The Simpsons, straks word ik nog aangeklaagdquote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Maar Bert is wel leukquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef matthijst het volgende:
Dit kan Erie van Bert ook. Zo zingen.![]()
![]()
Wijze woorden op deze mooie kerstdag.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En als we naar darts kijken, doen we dat zonder besef van afkomst/land. Want dat is primitief, guur en walgelijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Fuck dat.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
copyright of The Simpsons, straks word ik nog aangeklaagd
Spinvis.. Goed moment om even de was op te hangen.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
De wind komt door je handschoenen heen, je vingers zijn versteend.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
noem je dit zingen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef matthijst het volgende:
Dit kan Ernie van Bert ook. Zo zingen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Stijn kijkt als enige naar voetbal en zeurt daarna aan je kop.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar voetbal, en een vent zeurt aan je kop.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit zou best een titel van een van zijn nummers kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:18 schreef 4-elements het volgende:
Spinvis.. Goed moment om even de was op te hangen.![]()
Een baby huilt. Hij heeft gepoept.
Een vogel schreeuwt. Want een kat.
De ochtenden zijn wit en koud. Ja dude. Sneeuw.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Wees blij voor je dat ik geen Feyenoord kijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stijn kijkt als enige naar voetbal en zeurt daarna aan je kop.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mooiquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:19 schreef matthijst het volgende:
Een baby huilt. Hij heeft gepoept.
Een vogel schreeuwt. Want een kat.
De ochtenden zijn wit en koud. Ja dude. Sneeuw.![]()
![]()
Ik heb ook een paar keer op de afsluitdijk gefietst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wees vooral blij voor jezelf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wees blij voor je dat ik geen Feyenoord kijk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
EL-E-VATION|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
U2AIDSHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Tweede keer nog dit uur helaas
quote:quote:quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:18 schreef 4-elements het volgende:
Spinvis.. Goed moment om even de was op te hangen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
afgrijselijk ja, heb er helemaal niks mee
De grote denkers zitten niet in Rotterdam-Zuid, nee.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wees vooral blij voor jezelf.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Deze mensen zijn duidelijk niet intelligent genoeg om de genialiteit van Spinvis te begrijpen.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
3x in een uurquote:Kijk, met de Beatles is dat tot daaraantoe...
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze mensen zijn duidelijk niet intelligent genoeg om de genialiteit van Spinvis te begrijpen.
Als Mani daar intelligent genoeg voor is, weet je wat het voor de rest betekent. HAHAHA.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze mensen zijn duidelijk niet intelligent genoeg om de genialiteit van Spinvis te begrijpen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik zou Radio 2 aanklagen als U2 ook al drie keer achter elkaar voorkomt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3x in een uurKijk, met de Beatles is dat tot daaraantoe...
U2 komt alleen twee keer achter elkaar in de Albumshow, hoogstensquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou Radio 2 aanklagen als U2 ook al drie keer achter elkaar voorkomt..
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het kan natuurlijk niet aan jouw wansmaak liggenquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze mensen zijn duidelijk niet intelligent genoeg om de genialiteit van Spinvis te begrijpen.![]()
![]()
Stel je voor 3x Coldplay in een uur. Of het hele album.Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Mani daar intelligent genoeg voor is, weet je wat het voor de rest betekent. HAHAHA.
Ik snap het wel en begrijp dat mensen er lyrisch over zijn maar ik vind het niet te vreten, net als kalfslever. Dat dus.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze mensen zijn duidelijk niet intelligent genoeg om de genialiteit van Spinvis te begrijpen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Je zegt het zelf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet aan jouw wansmaak liggenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Mooi, alles van Coldplay ergens rond 4 uur 's nachts, dan slaap ik tochquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je voor 3x Coldplay in een uur. Of het hele album.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mooi, alles van Coldplay ergens rond 4 uur 's nachts, dan slaap ik toch![]()
Morgenochtend Amsterdam, pak de tissues er maar bij. Zoveel schoonheid hebben wij nooit verdiend.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je voor 3x Coldplay in een uur. Of het hele album.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jammer van Fix you dat dan wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mooi, alles van Coldplay ergens rond 4 uur 's nachts, dan slaap ik tochTrotste mama van Ambar
![]()
En de dag is nog niet omquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef ok01 het volgende:
Op de eerste dag al bij topic 41
Ik ben trots op jullie
-Scorpion_17![]()
Geen idee wat dit is en waarom dit is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ze hebben daar helaas liever Slayer staan. Coldplay is helaas te populair om daar te stoppen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mooi, alles van Coldplay ergens rond 4 uur 's nachts, dan slaap ik toch"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Waarom post je niet meer met Masterminded?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Mani daar intelligent genoeg voor is, weet je wat het voor de rest betekent. HAHAHA.![]()
Ken ik ook alleen van 3FM dus radio 2 zal het ook wel grijs gedraaid hebben.Trotste mama van Ambar
Daar werd hij mee gepest.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom post je niet meer met Masterminded?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh dit nummer. Ik kan hier erg van genieten om eerlijk te zijn
altijd niet meer = nog nooit?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:25 schreef FlyingEagle het volgende:
Altijd niet meer gehoord, toch wel oke nummer.![]()
Dit topic mist een type Masterminded.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
AL begon het vandaag pas in #17, de rest was voorspelquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef ok01 het volgende:
Op de eerste dag al bij topic 41
Ik ben trots op jullie
Ja hoi.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo ik heb slechts 12 topics gemist. Nog iets waarvan ik moet weten dat het is gebeurd?Trotste mama van Ambar
Iedereen heeft een fantastisch kerstdiner gehad.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo ik heb slechts 12 topics gemist. Nog iets waarvan ik moet weten dat het is gebeurd?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja dat.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
Deze had ik nog nooit gehoord. Dat had ik graag zo gehouden.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat kan ik dan ook nog wel begrijpenquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
Deze had ik nog nooit gehoord. Dat had ik graag zo gehouden.
Nee, ik begrijp dit nummer niet om het maar zo te zeggen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Iemand heeft d'r bed op gemaakt en er moet nog 1 gedicht af.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo ik heb slechts 12 topics gemist. Nog iets waarvan ik moet weten dat het is gebeurd?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Dit klinkt nu al als cola zonder prik."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Correctie: er is 1 gedicht af en er moeten er nog 3quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Iemand heeft d'r bed op gemaakt en er moet nog 1 gedicht af.Make love, not war ☮![]()
Deze had ook niet gehoeven.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik was het niet.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hier kan ik niets mee, maar snap dat het voor mensen leuk kan zijn.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ai, slome dichter danquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Correctie: er is 1 gedicht af en er moeten er nog 3
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zo klopt het.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Geile videoclip.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is gedicht nummer tweequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Correctie: er is 1 gedicht af en er moeten er nog 3
Daar ben ik ook weer mooi klaar mee
Dit is gedicht nummer drie
Veel meer maak ik er nie
Dit is dan gedicht vier
En nou hup aan het bier.Un dann rettet kein Kavallerie,
wel wat kleine tietjes, die jongedamequote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wel wat kleine tietjes, die jongedame![]()
Ze komen uit Nashville dus dit nummer is niet heel raar.
En zo mooi
Trotste mama van Ambar
Nog een half uur tot de favoriete DJ van Rellende_Rotscholier komt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Of gewoon niets van deze weerzinwekkende band met de zanger die klinkt alsof hij een kilo uien aan het snijden is.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja waar klaag ik eigenlijk om nu ik er zo over nadenkquote:
Wie?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
Nog een half uur tot de favoriete DJ van Rellende_Rotscholier komt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Kleinigheidje.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wel wat kleine tietjes, die jongedame|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hart van NederlandGenotquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
Nog een half uur tot de favoriete DJ van Rellende_Rotscholier komt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Twee zelfs.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Kan ik ook goed mee leven.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of gewoon niets van deze weerzinwekkende band met de zanger die klinkt alsof hij een kilo uien aan het snijden is.![]()
Beetje alsof Jan-Joost van Gangelen een programma met klassieke muziek gaat presenteren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hart van NederlandGenot♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Deze Paul doet het prima trouwens"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Genesis, altijd goed
Mag ze dit jaar terugkomen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hart van NederlandGenot
Waarom?![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is gedicht nummer twee
Daar ben ik ook weer mooi klaar mee
Dit is gedicht nummer drie
Veel meer maak ik er nie
Dit is dan gedicht vier
En nou hup aan het bier.![]()
Vaste DJ bij Radio2 inmiddels, zo vreemd is het niet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mag ze dit jaar terugkomen?
Waarom?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
In welk boek staat het kerstverhaal, niet in Genesis toch?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eensquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
Deze Paul doet het prima trouwens
Vandaar dat dit niet de hoogste notering is...quote:
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
27 december 8-9 uurquote:
Netjes.
Geloof niet dat dat Genesis.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
In welk boek staat het kerstverhaal, niet in Genesis toch?![]()
Nou, dat zegt over het algemeen niks hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vandaar dat dit niet de hoogste notering is...![]()
![]()
Morgen de beste, Home By The Sea
Zou alleen in cobinatie met 2nd Home By The Sea moeten, dat zou helemaal briljant zijn
Evangelie van Lucasquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
In welk boek staat het kerstverhaal, niet in Genesis toch?
Overigens is het echt maar een heel kort stukje.![]()
Ik zie dat uurtje 2-3 best matig is, ik zie een goed moment om mn bedje op te zoeken
Rellende_Rotscholier
![]()
Je blijft toch wel wakker.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie dat uurtje 2-3 best matig is, ik zie een goed moment om mn bedje op te zoekenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Maria was zwanger.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Evangelie van Lucas
Overigens is het echt maar een heel kort stukje.
Ik ga slapen.
OK, doei.
Kinderke Jezus.Haters everywhere but I don't really care.![]()
"Het protestantse christendom erkent 66 boeken als behorende tot de Bijbel: 39 in het Oude Testament en 27 in het Nieuwe Testament."quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Evangelie van Lucas
Overigens is het echt maar een heel kort stukje.
Kolere.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is helaas waar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je blijft toch wel wakker."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Maria was zwanger.
Ik ga slapen.
OK, doei.
Kinderke Jezus.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Chapmans, nah.Un dann rettet kein Kavallerie,
Bier is weer op.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja hij heeft best een mooie stem.quote:I love music |Ajax forever
Niet grappigquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hij heeft best een mooie stem.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Gelukkig zijn morgen 4 van de 5 supermarkten openquote:
Als er dan zonodig zwarte dames met gitaar in moeten hoor ik liever Joan Armatrading. Maar die staat er natuurlijk weer niet in.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit gitaartje doet me denken aan Breakfast at Tiffany's.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Met op bedoel ik dat mijn glas leeg is. Gelukkig. Maarja, twee trappen af en op. Zolderkamersquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn morgen 4 van de 5 supermarkten open
PAULTJUHHHHHquote:
Dat vind ik wel het lopen waard voor bier.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met op bedoel ik dat mijn glas leeg is. Gelukkig. Maarja, twee trappen af en op. Zolderkamers"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met op bedoel ik dat mijn glas leeg is. Gelukkig. Maarja, twee trappen af en op. Zolderkamers|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Tijdens Utwee maar even.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het lopen waard voor bier.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind deze dus gewoon mooier dan Piano Man."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dan ga je wel veel moois missen. Slaap ze!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
ik denk dat ik mijn bed ga opzoeken.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
ik denk dat ik mijn bed ga opzoeken.
Had je dat net nog niet gevonden dan?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
ik denk dat ik mijn bed ga opzoeken.Un dann rettet kein Kavallerie,
ja duh. Welke niet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze dus gewoon mooier dan Piano Man.Un dann rettet kein Kavallerie,
:quote:Dat zou plek 2 of 1 zijn dus.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze dus gewoon mooier dan Piano Man.
Ik zie hier een minimaal gedeeltelijke overeenkomst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: