Wees blij voor je dat ik geen Feyenoord kijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stijn kijkt als enige naar voetbal en zeurt daarna aan je kop.
Mooiquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:19 schreef matthijst het volgende:
Een baby huilt. Hij heeft gepoept.
Een vogel schreeuwt. Want een kat.
De ochtenden zijn wit en koud. Ja dude. Sneeuw.
Wees vooral blij voor jezelf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wees blij voor je dat ik geen Feyenoord kijk.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:18 schreef 4-elements het volgende:
Spinvis.. Goed moment om even de was op te hangen.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
afgrijselijk ja, heb er helemaal niks mee
De grote denkers zitten niet in Rotterdam-Zuid, nee.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wees vooral blij voor jezelf.
Deze mensen zijn duidelijk niet intelligent genoeg om de genialiteit van Spinvis te begrijpen.quote:
3x in een uurquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze mensen zijn duidelijk niet intelligent genoeg om de genialiteit van Spinvis te begrijpen.
Als Mani daar intelligent genoeg voor is, weet je wat het voor de rest betekent. HAHAHA.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze mensen zijn duidelijk niet intelligent genoeg om de genialiteit van Spinvis te begrijpen.
Ik zou Radio 2 aanklagen als U2 ook al drie keer achter elkaar voorkomt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3x in een uurKijk, met de Beatles is dat tot daaraantoe...
U2 komt alleen twee keer achter elkaar in de Albumshow, hoogstensquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou Radio 2 aanklagen als U2 ook al drie keer achter elkaar voorkomt.
Het kan natuurlijk niet aan jouw wansmaak liggenquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Mani daar intelligent genoeg voor is, weet je wat het voor de rest betekent. HAHAHA.
Ik snap het wel en begrijp dat mensen er lyrisch over zijn maar ik vind het niet te vreten, net als kalfslever. Dat dus.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zegt het zelf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet aan jouw wansmaak liggen
Mooi, alles van Coldplay ergens rond 4 uur 's nachts, dan slaap ik tochquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je voor 3x Coldplay in een uur. Of het hele album.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mooi, alles van Coldplay ergens rond 4 uur 's nachts, dan slaap ik toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |