Hmm, daar zit wat in.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]! Maar dan is het geen rape meer, technisch gezien.
Op een afstandje goed?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
RAPE MEEEEEEEEEEE RAPEE MEEEEEEEEEE AAAHHHH RAPE MEEEEEE
Beste Diaan,quote:
Ach, jongen. Muziek is vergankelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet op UTP gestemd, prima verder maar niet mijn favoriet.
We gaan gewoon door met Steely. Do it again ná Rape me is wel komisch.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hmm, daar zit wat in.
Ja nee, dat bedoel ik niet maar en dus zo ja,,, och .... laat maar
Morgenavond zijn hier de kroegen tot 6 uur open, dus hoe later ik nu naar bed ga hoe beter ik het in de kroeg trekquote:
Zo is dat lieve jongen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, jongen. Muziek is vergankelijk.
eh neen...quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Beste Diaan,
Sint geeft je dit jaar een banaan.
Niet 73, maar slecht drie.
Groetjes Sint en Pie!
Ah vandaar. Ja, ik vond t echt een heerlijke setlist juist. Hoe ze dat hele veld stil hebben gekregen. Echt een fantastisch concert.quote:
Steely Dan is op zichzelf al genoeg inspiratiequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We gaan gewoon door met Steely. Do it again ná Rape me is wel komisch.
Ik heb het afgelopen jaar geweldig van je genoten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
"Eigenlijk zou alles voor jouw gedicht moeten wijken,
Maar helaas, ik ga nu de T2K kijken"
Opgelost.
ja stip het nog even extra aanquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Och, als het maar rijmt en poëtisch klinkt, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, de gedichten moeten wel te begrijpen zijn.
Dat is een stomend avondje in de slaapkamer, hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij is niet voor mij een gedicht aan het makenquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Beste Diaan,
Sint geeft je dit jaar een banaan.
Niet 73, maar slecht drie.
Groetjes Sint en Pie!
Je moet wat op eerste kerstdag als er geen klote te doen isquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is een stomend avondje in de slaapkamer, hoor.
dat geldt misschien voor blof, maar niet voor mij.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, als het maar rijmt en poëtisch klinkt, toch?
Wordt een lange nachtquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar geweldig van je genoten.
Maar nu ben ik geloof ik een beetje naar de klote.
Na al dat eten, wijn en bier.
Vergalt dit dichten mijn plezier.
Al m'n gebrabbel is maar zozo.
Dus alsjeblieft maak open dat kado.
Morgen staan we op met een ander liedje in het hoofd. En het leven blijft doorgaan, iedere seconde dichterbij het einde, maar toch dein je mee op de golven van de muziek. Het blijft je achtervolgen of je wil of niet.quote:
Stoomstrijkijzer of stoomgenerator?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet je nondedju eerst iemand hebben om dat mee te doen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je moet wat op eerste kerstdag als er geen klote te doen is
Dat denk jij!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is niet voor mij een gedicht aan het maken
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet je nondedju eerst iemand hebben om dat mee te doen natuurlijk
Goed dat jullie hier allemaal over beginnen, ik ga even chaturbate kijken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet je nondedju eerst iemand hebben om dat mee te doen natuurlijk
Wat je het fijnste vindt stomen!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stoomstrijkijzer of stoomgenerator?
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed dat jullie hier allemaal over beginnen, ik ga even chaturbate kijken.
Iedereen kijkt naar voetbal, en een vent zeurt aan je kop.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen staan we op met een ander liedje in het hoofd. En het leven blijft doorgaan, iedere seconde dichterbij het einde, maar toch dein je mee op de golven van de muziek. Het blijft je achtervolgen of je wil of niet.
Och, een beetje manipulatie om bestwil moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen spiderpig?quote:
En als we naar darts kijken, doen we dat zonder besef van afkomst/land. Want dat is primitief, guur en walgelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar voetbal, en een vent zeurt aan je kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |