Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet je nondedju eerst iemand hebben om dat mee te doen natuurlijk

Goed dat jullie hier allemaal over beginnen, ik ga even chaturbate kijken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moet je nondedju eerst iemand hebben om dat mee te doen natuurlijk

Wat je het fijnste vindt stomen!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stoomstrijkijzer of stoomgenerator?

quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed dat jullie hier allemaal over beginnen, ik ga even chaturbate kijken.

Iedereen kijkt naar voetbal, en een vent zeurt aan je kop.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen staan we op met een ander liedje in het hoofd. En het leven blijft doorgaan, iedere seconde dichterbij het einde, maar toch dein je mee op de golven van de muziek. Het blijft je achtervolgen of je wil of niet.

Och, een beetje manipulatie om bestwil moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We gaan gewoon door met Steely. Do it again ná Rape me is wel komisch.

Geen spiderpig?quote:

En als we naar darts kijken, doen we dat zonder besef van afkomst/land. Want dat is primitief, guur en walgelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar voetbal, en een vent zeurt aan je kop.

Whehehehe, eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, een beetje manipulatie om bestwil moet kunnen toch.
Zo hadden ze bij de Snob 2000 volgens mij heel bewust een nummer tussen Chuck Berry en Rock n Roll Nigger van Patti Smith gezet...

copyright of The Simpsons, straks word ik nog aangeklaagdquote:

Maar Bert is wel leukquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef matthijst het volgende:
Dit kan Erie van Bert ook. Zo zingen.

Wijze woorden op deze mooie kerstdag.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En als we naar darts kijken, doen we dat zonder besef van afkomst/land. Want dat is primitief, guur en walgelijk.

Fuck dat.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
copyright of The Simpsons, straks word ik nog aangeklaagd

noem je dit zingen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef matthijst het volgende:
Dit kan Ernie van Bert ook. Zo zingen.

Stijn kijkt als enige naar voetbal en zeurt daarna aan je kop.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar voetbal, en een vent zeurt aan je kop.

Dit zou best een titel van een van zijn nummers kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:18 schreef 4-elements het volgende:
Spinvis.. Goed moment om even de was op te hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |