Whehehehe, eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, een beetje manipulatie om bestwil moet kunnen toch.
Zo hadden ze bij de Snob 2000 volgens mij heel bewust een nummer tussen Chuck Berry en Rock n Roll Nigger van Patti Smith gezet...

copyright of The Simpsons, straks word ik nog aangeklaagdquote:

Maar Bert is wel leukquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef matthijst het volgende:
Dit kan Erie van Bert ook. Zo zingen.

Wijze woorden op deze mooie kerstdag.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En als we naar darts kijken, doen we dat zonder besef van afkomst/land. Want dat is primitief, guur en walgelijk.

Fuck dat.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
copyright of The Simpsons, straks word ik nog aangeklaagd

noem je dit zingen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef matthijst het volgende:
Dit kan Ernie van Bert ook. Zo zingen.

Stijn kijkt als enige naar voetbal en zeurt daarna aan je kop.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar voetbal, en een vent zeurt aan je kop.

Dit zou best een titel van een van zijn nummers kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:18 schreef 4-elements het volgende:
Spinvis.. Goed moment om even de was op te hangen.

Wees blij voor je dat ik geen Feyenoord kijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stijn kijkt als enige naar voetbal en zeurt daarna aan je kop.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |