Whehehehe, eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, een beetje manipulatie om bestwil moet kunnen toch.
Zo hadden ze bij de Snob 2000 volgens mij heel bewust een nummer tussen Chuck Berry en Rock n Roll Nigger van Patti Smith gezet...
copyright of The Simpsons, straks word ik nog aangeklaagdquote:
Maar Bert is wel leukquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef matthijst het volgende:
Dit kan Erie van Bert ook. Zo zingen.
Wijze woorden op deze mooie kerstdag.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En als we naar darts kijken, doen we dat zonder besef van afkomst/land. Want dat is primitief, guur en walgelijk.
Fuck dat.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
copyright of The Simpsons, straks word ik nog aangeklaagd
noem je dit zingen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:17 schreef matthijst het volgende:
Dit kan Ernie van Bert ook. Zo zingen.
Stijn kijkt als enige naar voetbal en zeurt daarna aan je kop.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar voetbal, en een vent zeurt aan je kop.
Dit zou best een titel van een van zijn nummers kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:18 schreef 4-elements het volgende:
Spinvis.. Goed moment om even de was op te hangen.
Wees blij voor je dat ik geen Feyenoord kijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stijn kijkt als enige naar voetbal en zeurt daarna aan je kop.
Mooiquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:19 schreef matthijst het volgende:
Een baby huilt. Hij heeft gepoept.
Een vogel schreeuwt. Want een kat.
De ochtenden zijn wit en koud. Ja dude. Sneeuw.
Wees vooral blij voor jezelf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wees blij voor je dat ik geen Feyenoord kijk.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:18 schreef 4-elements het volgende:
Spinvis.. Goed moment om even de was op te hangen.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
afgrijselijk ja, heb er helemaal niks mee
De grote denkers zitten niet in Rotterdam-Zuid, nee.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wees vooral blij voor jezelf.
Deze mensen zijn duidelijk niet intelligent genoeg om de genialiteit van Spinvis te begrijpen.quote:
3x in een uurquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze mensen zijn duidelijk niet intelligent genoeg om de genialiteit van Spinvis te begrijpen.
Als Mani daar intelligent genoeg voor is, weet je wat het voor de rest betekent. HAHAHA.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze mensen zijn duidelijk niet intelligent genoeg om de genialiteit van Spinvis te begrijpen.
Ik zou Radio 2 aanklagen als U2 ook al drie keer achter elkaar voorkomt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3x in een uurKijk, met de Beatles is dat tot daaraantoe...
U2 komt alleen twee keer achter elkaar in de Albumshow, hoogstensquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou Radio 2 aanklagen als U2 ook al drie keer achter elkaar voorkomt.
Het kan natuurlijk niet aan jouw wansmaak liggenquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Mani daar intelligent genoeg voor is, weet je wat het voor de rest betekent. HAHAHA.
Ik snap het wel en begrijp dat mensen er lyrisch over zijn maar ik vind het niet te vreten, net als kalfslever. Dat dus.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zegt het zelf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet aan jouw wansmaak liggen
Mooi, alles van Coldplay ergens rond 4 uur 's nachts, dan slaap ik tochquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je voor 3x Coldplay in een uur. Of het hele album.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mooi, alles van Coldplay ergens rond 4 uur 's nachts, dan slaap ik toch
Morgenochtend Amsterdam, pak de tissues er maar bij. Zoveel schoonheid hebben wij nooit verdiend.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je voor 3x Coldplay in een uur. Of het hele album.
Jammer van Fix you dat dan wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
En de dag is nog niet omquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef ok01 het volgende:
Op de eerste dag al bij topic 41
Ik ben trots op jullie
Ze hebben daar helaas liever Slayer staan. Coldplay is helaas te populair om daar te stoppen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom post je niet meer met Masterminded?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Mani daar intelligent genoeg voor is, weet je wat het voor de rest betekent. HAHAHA.
Daar werd hij mee gepest.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom post je niet meer met Masterminded?
altijd niet meer = nog nooit?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:25 schreef FlyingEagle het volgende:
Altijd niet meer gehoord, toch wel oke nummer.
AL begon het vandaag pas in #17, de rest was voorspelquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef ok01 het volgende:
Op de eerste dag al bij topic 41
Ik ben trots op jullie
Ja hoi.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo ik heb slechts 12 topics gemist. Nog iets waarvan ik moet weten dat het is gebeurd?
Iedereen heeft een fantastisch kerstdiner gehad.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo ik heb slechts 12 topics gemist. Nog iets waarvan ik moet weten dat het is gebeurd?
Ja dat.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
Deze had ik nog nooit gehoord. Dat had ik graag zo gehouden.
Dat kan ik dan ook nog wel begrijpenquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
Deze had ik nog nooit gehoord. Dat had ik graag zo gehouden.
Iemand heeft d'r bed op gemaakt en er moet nog 1 gedicht af.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |