Ik snap het wel en begrijp dat mensen er lyrisch over zijn maar ik vind het niet te vreten, net als kalfslever. Dat dus.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze mensen zijn duidelijk niet intelligent genoeg om de genialiteit van Spinvis te begrijpen.
Je zegt het zelf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet aan jouw wansmaak liggen
Mooi, alles van Coldplay ergens rond 4 uur 's nachts, dan slaap ik tochquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je voor 3x Coldplay in een uur. Of het hele album.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mooi, alles van Coldplay ergens rond 4 uur 's nachts, dan slaap ik toch
Morgenochtend Amsterdam, pak de tissues er maar bij. Zoveel schoonheid hebben wij nooit verdiend.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Stel je voor 3x Coldplay in een uur. Of het hele album.
Jammer van Fix you dat dan wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
En de dag is nog niet omquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef ok01 het volgende:
Op de eerste dag al bij topic 41
Ik ben trots op jullie
Ze hebben daar helaas liever Slayer staan. Coldplay is helaas te populair om daar te stoppen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom post je niet meer met Masterminded?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Mani daar intelligent genoeg voor is, weet je wat het voor de rest betekent. HAHAHA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |