Ja hij heeft best een mooie stem.quote:
Niet grappigquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hij heeft best een mooie stem.
Gelukkig zijn morgen 4 van de 5 supermarkten openquote:
Met op bedoel ik dat mijn glas leeg is. Gelukkig. Maarja, twee trappen af en op. Zolderkamersquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn morgen 4 van de 5 supermarkten open
PAULTJUHHHHHquote:
Dat vind ik wel het lopen waard voor bier.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met op bedoel ik dat mijn glas leeg is. Gelukkig. Maarja, twee trappen af en op. Zolderkamers
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met op bedoel ik dat mijn glas leeg is. Gelukkig. Maarja, twee trappen af en op. Zolderkamers
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Tijdens Utwee maar even.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het lopen waard voor bier.
Dan ga je wel veel moois missen. Slaap ze!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
ik denk dat ik mijn bed ga opzoeken.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Had je dat net nog niet gevonden dan?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
ja duh. Welke niet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze dus gewoon mooier dan Piano Man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |