Correctie: er is 1 gedicht af en er moeten er nog 3quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Iemand heeft d'r bed op gemaakt en er moet nog 1 gedicht af.
Ik was het niet.quote:
Ai, slome dichter danquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Correctie: er is 1 gedicht af en er moeten er nog 3
Zo klopt het.quote:
Dit is gedicht nummer tweequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Correctie: er is 1 gedicht af en er moeten er nog 3
wel wat kleine tietjes, die jongedamequote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wel wat kleine tietjes, die jongedame
Of gewoon niets van deze weerzinwekkende band met de zanger die klinkt alsof hij een kilo uien aan het snijden is.quote:
Ja waar klaag ik eigenlijk om nu ik er zo over nadenkquote:
Wie?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
Nog een half uur tot de favoriete DJ van Rellende_Rotscholier komt.
Kleinigheidje.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wel wat kleine tietjes, die jongedame
Hart van NederlandGenotquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
Nog een half uur tot de favoriete DJ van Rellende_Rotscholier komt.
Twee zelfs.quote:
Kan ik ook goed mee leven.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of gewoon niets van deze weerzinwekkende band met de zanger die klinkt alsof hij een kilo uien aan het snijden is.
Beetje alsof Jan-Joost van Gangelen een programma met klassieke muziek gaat presenteren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hart van NederlandGenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |