Liggen te slapen als normale mensen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
water staat op. Waar zijn alle anderen vanavond?
"normale mensen" posten niet in het DTS topic.quote:Op dinsdag 25 december 2018 03:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Liggen te slapen als normale mensen.
Hij had gemycroft en je had een grapje gemaakt dat te ver ging ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoorde het, maar heb gemist waarom precies. Ik had iets onaardigs gezegd?
Ik heb ook even gemycroft, maar kon eigenlijk weinig schokkends vindenquote:Op dinsdag 25 december 2018 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij had gemycroft en je had een grapje gemaakt dat te ver ging ofzo
Nu denk ik opeens verrek Lexy is daar dus een kloon van.quote:Op dinsdag 25 december 2018 03:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook even gemycroft, maar kon eigenlijk weinig schokkends vinden
quote:Op zondag 23 december 2018 19:17 schreef devzero het volgende:
Aloa heeft een nieuw woordje geleerd: act
oh deze vast, de haklaars-rijmreeks met grrrrquote:Op donderdag 20 december 2018 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
mark en aloa lezen nooit terug en reageren alleen op de laatste post. Dus voor hun is alles een raadsel.
of toch deze?quote:Op dinsdag 18 december 2018 03:31 schreef devzero het volgende:
en waarom draagt aloa toch altijd van die rode etterbaklaarsjes
quote:
trusten HRWquote:
quote:Op donderdag 13 december 2018 13:39 schreef devzero het volgende:
aloa heeft zijn maandelijkse sex al gehad en nu mag hij 's avonds niet meer de slaapkamer in?
quote:Op woensdag 12 december 2018 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
aloa zal zijn roes nu liggen uit te slapen
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:14 schreef devzero het volgende:
arme aloa, hij heeft wel een beetje de reputatie om raar te doen na een paar pilsjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |