Ja, vinden ze niet leuk maar hee, wel goed voor ze.quote:
Nooit leuk, maar wel altijd de beste optiequote:Op dinsdag 25 december 2018 02:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, vinden ze niet leuk maar hee, wel goed voor ze.
Katten![]()
Katten in moeten laten slapen.
Oh wat zielig 😢quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan is 14,5 wel een prima leeftijd. Ze reageerde toen beetje verbaasd maar was sowieso een hele rustige poes, verschilt denk ook heel erg per karakter. Paar dagen weinig eten, rouwen, normale proces maar ze wist wel wat er gebeurd was zegmaar. Ze was het ook wel een soortvan gewend, ze is 19 geworden dus alle broertjes en zusjes waren toen al dood. Maargoed, overlijden van een huisdier is echt altijd klote. Kan er weinig anders van maken, sterkte iig en let een beetje op de andere katten ook, die gaan sowieso nog rouwen, kunnen misschien ook nog in de nacht kreten maken omdat ze hem niet kunnen vinden maar als die normaal buiten is valt dat denk ik wel mee. Sucks
Hoop dat goed komt verder meid, zonde zo rond de feestdagen. Kan wel alle cliche's opnoemen met het betere plaats enz maar je wou hem er gewoon bij obv, naja, gewoon beetje met je beestjes mee rouwen helpt vaak wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat zielig 😢
Thanks voor het advies. Ik ga zeker opletten
iedere keer dat ik dat hoor in dit spel ...quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar eens proberen te slapen tussen het serie kijken door.
Thanksquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop dat goed komt verder meid, zonde zo rond de feestdagen. Kan wel alle cliche's opnoemen met het betere plaats enz maar je wou hem er gewoon bij obv, naja, gewoon beetje met je beestjes mee rouwen helpt vaak wel.
Fijne feestdagen iig en hoop dat je er snel boven op komt
Je komt zo niet nog even langs om met mark en kieft te strijden om de 3;37 bokaal?quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:49 schreef naatje_1 het volgende:
ghehe, hij heeft het over mij, maar ik ga het ook zeggen
alarm zettenquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:52 schreef naatje_1 het volgende:
de mix die ik luister gaat door tot 4, maar ik voel me gewoon erg moe
zodat je klaar zit voor die 8 puntjesquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
waarvoor zou ik nu een wekker zetten?
Homijn heeft zich teruggetrokken?quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Je komt zo niet nog even langs om met mark en kieft te strijden om de 3;37 bokaal?
rond kerst is altijd een gevaarlijke tijd voor een konijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 03:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Homijn heeft zich teruggetrokken?
Hij houdt zich koest ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 03:03 schreef naatje_1 het volgende:
Heb homijn nog niet echt gezien deze maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |