Aloa was al boos op jequote:Op dinsdag 25 december 2018 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax er nou weer mee te maken?
Echt?quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje sip. Moest mijn kat laten inslapen vanmiddag
Hij is denk ik de laatste vier jaar ziek geweest. Maar ben zo vaak met hem bij de dierenarts geweest, niet echt iets bijzonders gevonden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Echt?Hoe dat zo dan?
Al langer ziek of uit het niets?
Awhquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is denk ik de laatste vier jaar ziek geweest. Maar ben zo vaak met hem bij de dierenarts geweest, niet echt iets bijzonders gevonden.
Maar hij viel steeds meer af en afgelopen weekend ging het niet goed. Dus vandaag naar de dierenarts maar hij was er zó slecht aan toe 😢
Ja naar hè. Je weet dat je op een dag afscheid moet nemen, maar tochquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
AwhAltijd super kut. Kan ook echt snel bergafwaarts gaan met die beestjes, ik ben er ook als de doods voor dat er ineens een gekke ziekte opduikt ofzo. Nog wel een beetje oud geworden? En hoe zijn je andere katten er nu onder? Hebben ze het al door?
Weltrusten Naat piraatquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:20 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga er denk ik van tussen mensen, tot morgen
Ja ik weet nog wel bij mij dat we toen de kat mee naar huis hadden meegenomen na het inslapen zodat zn maatje een soort afscheid kon nemen, lang geleden wel. Maar krabben etc kan wel indicatie zijn dat ze doorheeft dat er iets mis is. En ja, als het zo makkelijk was dat ze het aangaven, maar vaak is het te laat helaas iddquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja naar hè. Je weet dat je op een dag afscheid moet nemen, maar toch![]()
En inderdaad, het kan zo snel gaan én katten laten niet zien dat ze ziek zijn. Dus tegen de tijd dat je het ontdekt...
Die ene poes lijkt zich niet druk te maken maar heeft me voor het eerst gekrabddie andere liep wel even rond eerder op de avond. Maar weet niet of ze het weten.
Hij is 14,5 geworden
quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat is nu 14,5. Sorry om te lezen over die van jou
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-12-2018 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hoe reageerde die andere kat?quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik weet nog wel bij mij dat we toen de kat mee naar huis hadden meegenomen na het inslapen zodat zn maatje een soort afscheid kon nemen, lang geleden wel. Maar krabben etc kan wel indicatie zijn dat ze doorheeft dat er iets mis is. En ja, als het zo makkelijk was dat ze het aangaven, maar vaak is het te laat helaas iddWas het een binnen of buitenkat trouwens?
Je moet ze goed nat houden, Nattekat is al in de 20 en gaat maar door.quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat is nu 14,5. Sorry om te lezen over die van jou
Enige manier waarop pizza genuttigd hoort te worden!quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]die is leuk! Fiets jij ook zo met een pizza
Dan is 14,5 wel een prima leeftijd. Ze reageerde toen beetje verbaasd maar was sowieso een hele rustige poes, verschilt denk ook heel erg per karakter. Paar dagen weinig eten, rouwen, normale proces maar ze wist wel wat er gebeurd was zegmaar. Ze was het ook wel een soortvan gewend, ze is 19 geworden dus alle broertjes en zusjes waren toen al dood. Maargoed, overlijden van een huisdier is echt altijd klote. Kan er weinig anders van maken, sterkte iig en let een beetje op de andere katten ook, die gaan sowieso nog rouwen, kunnen misschien ook nog in de nacht kreten maken omdat ze hem niet kunnen vinden maar als die normaal buiten is valt dat denk ik wel mee. Sucksquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe reageerde die andere kat?
Ik wilde hem graag meenemen maar vanwege de feestdagen kon het niet en eigenlijk wilde ik hem thuis laten inslapen, maar dat kon ook niet meer.
Hij was een buitenkat. Ik hen eerder dit jaar geprobeerd hem binnen te houden maar toen brak hij de tent afOk, ga maar weer.
Ja, vinden ze niet leuk maar hee, wel goed voor ze.quote:
Nooit leuk, maar wel altijd de beste optiequote:Op dinsdag 25 december 2018 02:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, vinden ze niet leuk maar hee, wel goed voor ze.
Katten![]()
Katten in moeten laten slapen.
Oh wat zielig 😢quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan is 14,5 wel een prima leeftijd. Ze reageerde toen beetje verbaasd maar was sowieso een hele rustige poes, verschilt denk ook heel erg per karakter. Paar dagen weinig eten, rouwen, normale proces maar ze wist wel wat er gebeurd was zegmaar. Ze was het ook wel een soortvan gewend, ze is 19 geworden dus alle broertjes en zusjes waren toen al dood. Maargoed, overlijden van een huisdier is echt altijd klote. Kan er weinig anders van maken, sterkte iig en let een beetje op de andere katten ook, die gaan sowieso nog rouwen, kunnen misschien ook nog in de nacht kreten maken omdat ze hem niet kunnen vinden maar als die normaal buiten is valt dat denk ik wel mee. Sucks
Hoop dat goed komt verder meid, zonde zo rond de feestdagen. Kan wel alle cliche's opnoemen met het betere plaats enz maar je wou hem er gewoon bij obv, naja, gewoon beetje met je beestjes mee rouwen helpt vaak wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat zielig 😢
Thanks voor het advies. Ik ga zeker opletten
iedere keer dat ik dat hoor in dit spel ...quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar eens proberen te slapen tussen het serie kijken door.
Thanksquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop dat goed komt verder meid, zonde zo rond de feestdagen. Kan wel alle cliche's opnoemen met het betere plaats enz maar je wou hem er gewoon bij obv, naja, gewoon beetje met je beestjes mee rouwen helpt vaak wel.
Fijne feestdagen iig en hoop dat je er snel boven op komt
Je komt zo niet nog even langs om met mark en kieft te strijden om de 3;37 bokaal?quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:49 schreef naatje_1 het volgende:
ghehe, hij heeft het over mij, maar ik ga het ook zeggen
alarm zettenquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:52 schreef naatje_1 het volgende:
de mix die ik luister gaat door tot 4, maar ik voel me gewoon erg moe
zodat je klaar zit voor die 8 puntjesquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
waarvoor zou ik nu een wekker zetten?
Homijn heeft zich teruggetrokken?quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Je komt zo niet nog even langs om met mark en kieft te strijden om de 3;37 bokaal?
rond kerst is altijd een gevaarlijke tijd voor een konijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 03:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Homijn heeft zich teruggetrokken?
Hij houdt zich koest ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 03:03 schreef naatje_1 het volgende:
Heb homijn nog niet echt gezien deze maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |