Hadden een best wel goede fles wijn gehad, vind het beetje zonde om daarna nog bier te gaan drinkenquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen bier voor het slapen gaan?
Trusten rabbitquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook mijn nest opzoeken.
Fijne kerst allen!
Nee moet je niet doen dan idd, vind je maag vaak ook niet zo tof zegmaarquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Hadden een best wel goede fles wijn gehad, vind het beetje zonde om daarna nog bier te gaan drinken
Oh, dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee moet je niet doen dan idd, vind je maag vaak ook niet zo tof zegmaar
Wijn met eten kan best lekker zijn hoor. Voor gewoon drinken heb ik liever bier.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb nog nooit wijn op bedenk ik me eig, dus geen idee tbh
valt tegen hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb nog nooit wijn op bedenk ik me eig, dus geen idee tbh
valt tegen voor iemand die benadrukt dat Jezus wijn drinktquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja wel keer slokje maar vond het goor dus niet opgedronken verders
Heineken was mijn eerste bier ooit en vond het juist meevallenquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Na een flesje heineken zeggen dat bier tegen valt
Jezus dronk wijn ik drink bier gezonder dan marijuana toch.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt tegen voor iemand die benadrukt dat Jezus wijn drinkt
en jezus werd er niet oud van..quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jezus dronk wijn ik drink bier gezonder dan marijuana toch.
Omdat we allemaal wel met jou willen praten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
kwartier is het hier stil en na mij meteen een aantal posts
Zeg dat nou maar niet, dalijk worden ze boosquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax er nou weer mee te maken?
dat blijkt...quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat we allemaal wel met jou willen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |