Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de meetlijst? Geef het dan even door, dan zetten we je erin.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
bruin rode kaklaarsjesquote:Op dinsdag 18 december 2018 02:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je er mee door de hondenpoep loopt zijn het kaklaarsjes.
Ik heb daar nooit moeite mee op mijn afvalbaklaarsjes.quote:Op dinsdag 18 december 2018 03:01 schreef hemarookworst het volgende:
het was weer dev's topicvolspamnachttijd
En als je een bank er mee overvalt dan gebruik ik bivaklaarsjesquote:Op dinsdag 18 december 2018 03:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rijd je je auto er mee totall loss zijn het indepraklaarsjes.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 03:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je in Breda woont en van voetballen houdt zijn het NAClaarsjes.
Die laarsjes ga ik dragen vanmiddag vrees ikquote:Op dinsdag 18 december 2018 03:44 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan niet meer slapen en draag vanmiddag inkaklaarsjes.
#ongevraagdmeedoen
Nu al eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2018 03:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die laarsjes ga ik dragen vanmiddag vrees ik
quote:Op dinsdag 18 december 2018 03:46 schreef devzero het volgende:
Miauw die mee doet in haar roze lastpaklaarsjes
maar 3 uur geslapen vandaag? Dat wordt een lastige dag ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 03:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die laarsjes ga ik dragen vanmiddag vrees ik
Ik ben net bed uit gestaptquote:
moet je zo werken dan?quote:Op dinsdag 18 december 2018 04:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben net bed uit gestapt![]()
Net weer drie uur naar het plafond liggen staren
grrr en ik hadden een mooie rijmreeks op de TT, maar grrr is gaan slapen en ik denk niet dat mark goed is in rijmen,quote:Op dinsdag 18 december 2018 04:31 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat wel hard hier op de vroege ochtend
Ik ben heel slecht in rijmenquote:Op dinsdag 18 december 2018 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
grrr en ik hadden een mooie rijmreeks op de TT, maar grrr is gaan slapen en ik denk niet dat mark goed is in rijmen,
Als ik nu nog in slaap val word ik nog gaarder wakker, dus dan maar extra bak koffie naar binnen gietenquote:Op dinsdag 18 december 2018 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
oh dan zal nog wat slapen niet echt gaan. Vanavond vroeg naar bed gaan?
Zoals kak?quote:Op dinsdag 18 december 2018 04:33 schreef devzero het volgende:
[..]
ik wel dacht je? Op lak rijmt gewoon een hoop
quote:Op dinsdag 18 december 2018 02:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je er mee door de hondenpoep loopt zijn het kaklaarsjes.
Jaquote:
en ik moet nodig naar bed voordat limoentje wakker wordt en weer boos op wordt. En dat kan binnen nu en een uur zijnquote:Op dinsdag 18 december 2018 04:36 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb echt nog een bak koffie nodig, kan echt heel weinig verzinnen wat rijmt
Hoe laat is het nu bij jou?quote:Op dinsdag 18 december 2018 04:37 schreef devzero het volgende:
[..]
en ik moet nodig naar bed voordat limoentje wakker wordt en weer boos op wordt. En dat kan binnen nu en een uur zijn
Dan zou ik het niet te laat gaan maken iddquote:Op dinsdag 18 december 2018 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
6:00
naja moet, dan ben ik meestal op
ik wacht meestal tot limoentje weer wakker isquote:Op dinsdag 18 december 2018 04:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet te laat gaan maken idd
Dan wacht ik nog even met je mee.quote:Op dinsdag 18 december 2018 04:47 schreef devzero het volgende:
[..]
ik wacht meestal tot limoentje weer wakker is
Goed, want mark zegt niet zo veelquote:Op dinsdag 18 december 2018 04:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even met je mee.
Inhoudelijk niet zo heel veelquote:Op dinsdag 18 december 2018 04:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed, want mark zegt niet zo veel
Wel jammer, want ik denk dat hij wel potentie heeft.Gewonnen heeft hij al deze maand, dus vraag me af waarom hij geen moeite doet in zijn posts.quote:
Haags stopte zelfs nog meer moeite in zijn posts als hij een SC binnen kwam.quote:Op dinsdag 18 december 2018 04:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel jammer, want ik denk dat hij wel potentie heeft.Gewonnen heeft hij al deze maand, dus vraag me af waarom hij geen moeite doet in zijn posts.
Goed argument, niets meer aan veranderen.quote:
quote:
Alsof ik wel wat te melden heb. Ik denk dat je wel gelijk hebt dat hij gewoon geen zin heeft in een normale conversatie.quote:
Denk dat het beter zal overkomen dan als je de rechter zou vertellen dat die voetganger toch niets te melden hadquote:Op dinsdag 18 december 2018 04:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed argument, niets meer aan veranderen.
Ga ik volgende keer ook gebruiken als ik voor een rechter moet gaan uitleggen waarom ik niet remde toen ik die voetganger vol schepte!
bij de rechter moet je de waarheid sprekenquote:Op dinsdag 18 december 2018 04:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed argument, niets meer aan veranderen.
Ga ik volgende keer ook gebruiken als ik voor een rechter moet gaan uitleggen waarom ik niet remde toen ik die voetganger vol schepte!
Goed punt. Misschien combi van beiden gebruiken?quote:Op dinsdag 18 december 2018 04:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Denk dat het beter zal overkomen dan als je de rechter zou vertellen dat die voetganger toch niets te melden had
misschien meende rabbit het ookquote:Op dinsdag 18 december 2018 04:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
bij de rechter moet je de waarheid spreken
Meestal ontwijk ik ze gewoon, bloed rood vloekt zo met de kleuren van mijn fietsquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar meestal rem je ook, dus zo veel voetgangers heb je nog niet overreden. Deze maand.
Is wel zo hipster zo'n kunstgebit of haarstukje wat vast zit in je spakenquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meestal ontwijk ik ze gewoon, bloed rood vloekt zo met de kleuren van mijn fiets
Maar niet echt aerodynamischquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Is wel zo hipster zo'n kunstgebit of haarstukje wat vast zit in je spaken
Misschien toch zo verstandigquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben. Toch maar remmen dan.
Om zelf te maken is het wel veel werk ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
griekse yoghurt vind ik meestal net te dik en te veel werk (ja ik maak mijn eigen yoghurt)
Lekker bezig geweestquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:14 schreef devzero het volgende:
Zie net dat dit wel een beetje een echt dev topic is geworden
user : aantal posts in dit topic
devzero: 76
markdeajaxfan: 25
DerRabbit: 24
Grrrrrrrr: 16
scrupuleus: 6
haags_kwartiertje: 5
Already_in_use: 4
hemarookworst: 4
-Miauw-: 3
Hallojo: 1
Monopoly: 1
sp3c: 1
Af en toe mag jij ook bovenaan staanquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:14 schreef devzero het volgende:
Zie net dat dit wel een beetje een echt dev topic is geworden
user : aantal posts in dit topic
devzero: 76
markdeajaxfan: 25
DerRabbit: 24
Grrrrrrrr: 16
scrupuleus: 6
haags_kwartiertje: 5
Already_in_use: 4
hemarookworst: 4
-Miauw-: 3
Hallojo: 1
Monopoly: 1
sp3c: 1
Maar beter qua puntenquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe mag jij ook bovenaan staan
ik maak meestal iets van 1.8l (8 cups) per batch en daar doe ik iets meer dan een week over. Dus zeg iets van 5 - 6 liter per maand.quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om zelf te maken is het wel veel werk ja.
Hoeveel yoghurt maak je dan ongeveer per maand?
als je iets te vieren hebt, dan kun je dat doen met deze gebaklaarsjes.quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe mag jij ook bovenaan staan
Dat is nog redelijk wat!quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
ik maak meestal iets van 1.8l (8 cups) per batch en daar doe ik iets meer dan een week over. Dus zeg iets van 5 - 6 liter per maand.
Omdat ik een foodnerd ben. Zelfde reden waarom ik bier brouw en mijn eigen koffie rooster of mijn eigen kimchi maakquote:
even je vriendin laten schrikken?quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik nog even vol de verlichting aanzetten voor ik wegga of niet?
moet jij wetenquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik nog even vol de verlichting aanzetten voor ik wegga of niet?
Niks mis mee. Wel cool!quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik een foodnerd ben. Zelfde reden waarom ik bier brouw en mijn eigen koffie rooster of mijn eigen kimchi maak
Die mag alles weer uit doen als ze weg gaat. Denk dat de buren eerder zoiets hebben van, wtf???quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
even je vriendin laten schrikken?
die zijn dat toch wel gewend?quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die mag alles weer uit doen als ze weg gaat. Denk dat de buren eerder zoiets hebben van, wtf???
Ga met de treinquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
niet even toeteren als je wegrijdt?
quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
niet even toeteren als je wegrijdt?
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[youtube]
https://youtu.be/fucMkeeAvtE[/youtube]
als goede ado fan heb je die toch altijd wel bij je?quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga met de trein
Of gastoeter pakken?
gewoon de link plaatsenquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[youtube]
https://youtu.be/fucMkeeAvtE[/youtube]
quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:23 schreef devzero het volgende:
[..]
als goede ado fan heb je die toch altijd wel bij je?
een negatieve toeterquote:
En bedankt hans, nu zit dat liedje de hele dag in mijn hoofdquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SWEEEEEET CAROLINE
OH OH OOOOOOOH
quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En bedankt hans, nu zit dat liedje de hele dag in mijn hoofd
Deze? Heb er nog geen last vanquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En bedankt hans, nu zit dat liedje de hele dag in mijn hoofd
Lang geleden dat hij die poste. Wel een baas ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee gewoon, met zijn B&A liedjes.
vandeweek nogquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Lang geleden dat hij die poste. Wel een baas ja.
Perfect getimedquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja 6 uur, tijd om van account te wisselen
Weltrusten devquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:58 schreef devzero het volgende:
Tijd voor mij om te gaan slapenDoe de groeten aan moentje en alle andere postertjes na mij
quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:16 schreef Driepink het volgende:
Sorry jongens, maar dit kan echt niet hoor
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dag schoonheid van het ongekend mooie Amster.. nee
het eerste gedeelte is ook zeker waar.quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]het begon zo mooi man!!
Goedemorgen harde werker
Oei, heftig Pinkie! Ga je deze klap te boven komen?quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:16 schreef Driepink het volgende:
Sorry jongens, maar dit kan echt niet hoor
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is pinkie met zwarte vlekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:jij bent wel erg vrolijk deze ochtend
![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 18 december 2018 06:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, heftig Pinkie! Ga je deze klap te boven komen?
Na die quote van net ben ik toch iets minder goed gehumeurdquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Onze goedgehumeurde driep
Ben je wat uitgerust vandaag?
Minder goed gehumeurd is nog steeds goed gehumeurd tochquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Na die quote van net ben ik toch iets minder goed gehumeurd
Hier heb ik geen energie voorquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Minder goed gehumeurd is nog steeds goed gehumeurd toch
Oke... ga jij maar even ontbijten dan.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Koffie? Ja graag![]()
NOODGANG !!! Meest hardwerkendste ambtenaar
Arme Driep, en jij hebt aiu ook al ontmoet. Hij nog steeds nietquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Driepink zelf kan er niet om lachen hoor
haha je ziet wel weer wie de baas isquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Arme Driep, en jij hebt aiu ook al ontmoet. Hij nog steeds niet
Haags, eindbaasquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha je ziet wel weer wie de baas is
Herr DerRabbit, Misdaadverdelgerquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:44 schreef DerRabbit het volgende:
GVD haags, liedje zit nog altijd in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:44 schreef DerRabbit het volgende:
GVD haags, liedje zit nog altijd in mijn hoofd
Ik ben al bijna een uur op werkquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Herr DerRabbit, Misdaadverdelger
Zo werken?
Wtf, zo vroegquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een uur op werk
vroege vogel konijn.. Gwn hoop koffie drinken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een uur op werk
Koffie/thee en een stuk fruit of boterham meestal.quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doordeweeks gewoon een vlotte hap
quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:59 schreef Driepink het volgende:
Zo, net de groepsapp terug gelezen
Ik ga even onder een steen liggen en huilen ok
Je wilt me ook alleen maar uitlachen?quote:Op dinsdag 18 december 2018 07:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]klinkt heftig... bijna spijt dat ik er niet in zit
Nee helemaal niet hoorquote:Op dinsdag 18 december 2018 07:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je wilt me ook alleen maar uitlachen?
Ochtend dienst is altijd vanaf 6 uur 's ochtensquote:
Tot 12 uur.quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
vroege vogel konijn.. Gwn hoop koffie drinken.
Tot hoe laat moet je ?
Een uur lag ik in bed en om kwart voor vier was ik alweer wakker en kon ik niet meer slapenquote:Op dinsdag 18 december 2018 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch. Maar je hebt volgens mij wel erg weinig geslapen
quote:Op dinsdag 18 december 2018 07:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een uur lag ik in bed en om kwart voor vier was ik alweer wakker en kon ik niet meer slapen![]()
Denk dat ik nog even middag dutje ga doen als ik thuis ben.
Slaap haal ik wel in als ik dood benquote:Op dinsdag 18 december 2018 07:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is niet voldoende om goed te functioneren.. Zo ga je de giro niet winnen he.
Voortaan maar wat eerder naar bed gaan en niet op FOK blijven rondhangen
Jij niet wil je zeggenquote:Op dinsdag 18 december 2018 07:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geef zelf het goede voorbeeld eens, jij zit godver de hele dag op FOK!
Als ik dood ben dan wil ik niet gaan slapen maar lekker rondspoken bij mensenquote:Op dinsdag 18 december 2018 07:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap haal ik wel in als ik dood ben
quote:Op dinsdag 18 december 2018 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ik dood ben dan wil ik niet gaan slapen maar lekker rondspoken bij mensen
\haagsmemequote:Op dinsdag 18 december 2018 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op dinsdag 18 december 2018 07:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zullen we dan keertje afspreken gaan we samen rondspoken
Lekker in mensen hun dromen rondspokenquote:Op dinsdag 18 december 2018 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |