Is wel zo hipster zo'n kunstgebit of haarstukje wat vast zit in je spakenquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meestal ontwijk ik ze gewoon, bloed rood vloekt zo met de kleuren van mijn fiets
Maar niet echt aerodynamischquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Is wel zo hipster zo'n kunstgebit of haarstukje wat vast zit in je spaken
Misschien toch zo verstandigquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben. Toch maar remmen dan.
Om zelf te maken is het wel veel werk ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
griekse yoghurt vind ik meestal net te dik en te veel werk (ja ik maak mijn eigen yoghurt)
Lekker bezig geweestquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:14 schreef devzero het volgende:
Zie net dat dit wel een beetje een echt dev topic is geworden
user : aantal posts in dit topic
devzero: 76
markdeajaxfan: 25
DerRabbit: 24
Grrrrrrrr: 16
scrupuleus: 6
haags_kwartiertje: 5
Already_in_use: 4
hemarookworst: 4
-Miauw-: 3
Hallojo: 1
Monopoly: 1
sp3c: 1
Af en toe mag jij ook bovenaan staanquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:14 schreef devzero het volgende:
Zie net dat dit wel een beetje een echt dev topic is geworden
user : aantal posts in dit topic
devzero: 76
markdeajaxfan: 25
DerRabbit: 24
Grrrrrrrr: 16
scrupuleus: 6
haags_kwartiertje: 5
Already_in_use: 4
hemarookworst: 4
-Miauw-: 3
Hallojo: 1
Monopoly: 1
sp3c: 1
Maar beter qua puntenquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe mag jij ook bovenaan staan
ik maak meestal iets van 1.8l (8 cups) per batch en daar doe ik iets meer dan een week over. Dus zeg iets van 5 - 6 liter per maand.quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om zelf te maken is het wel veel werk ja.
Hoeveel yoghurt maak je dan ongeveer per maand?
als je iets te vieren hebt, dan kun je dat doen met deze gebaklaarsjes.quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe mag jij ook bovenaan staan
Dat is nog redelijk wat!quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
ik maak meestal iets van 1.8l (8 cups) per batch en daar doe ik iets meer dan een week over. Dus zeg iets van 5 - 6 liter per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |