Omdat ik een foodnerd ben. Zelfde reden waarom ik bier brouw en mijn eigen koffie rooster of mijn eigen kimchi maakquote:
even je vriendin laten schrikken?quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik nog even vol de verlichting aanzetten voor ik wegga of niet?
moet jij wetenquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ik nog even vol de verlichting aanzetten voor ik wegga of niet?
Niks mis mee. Wel cool!quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik een foodnerd ben. Zelfde reden waarom ik bier brouw en mijn eigen koffie rooster of mijn eigen kimchi maak
Die mag alles weer uit doen als ze weg gaat. Denk dat de buren eerder zoiets hebben van, wtf???quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
even je vriendin laten schrikken?
die zijn dat toch wel gewend?quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die mag alles weer uit doen als ze weg gaat. Denk dat de buren eerder zoiets hebben van, wtf???
Ga met de treinquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
niet even toeteren als je wegrijdt?
quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:19 schreef devzero het volgende:
[..]
niet even toeteren als je wegrijdt?
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[youtube]
https://youtu.be/fucMkeeAvtE[/youtube]
als goede ado fan heb je die toch altijd wel bij je?quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga met de trein
Of gastoeter pakken?
gewoon de link plaatsenquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[youtube]
https://youtu.be/fucMkeeAvtE[/youtube]
quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:23 schreef devzero het volgende:
[..]
als goede ado fan heb je die toch altijd wel bij je?
een negatieve toeterquote:
En bedankt hans, nu zit dat liedje de hele dag in mijn hoofdquote:Op dinsdag 18 december 2018 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SWEEEEEET CAROLINE
OH OH OOOOOOOH
quote:Op dinsdag 18 december 2018 05:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En bedankt hans, nu zit dat liedje de hele dag in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |