quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:16 schreef Driepink het volgende:
Sorry jongens, maar dit kan echt niet hoor
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dag schoonheid van het ongekend mooie Amster.. nee
het eerste gedeelte is ook zeker waar.quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]het begon zo mooi man!!
Goedemorgen harde werker
Oei, heftig Pinkie! Ga je deze klap te boven komen?quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:16 schreef Driepink het volgende:
Sorry jongens, maar dit kan echt niet hoor
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is pinkie met zwarte vlekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:jij bent wel erg vrolijk deze ochtend
![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 18 december 2018 06:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, heftig Pinkie! Ga je deze klap te boven komen?
Na die quote van net ben ik toch iets minder goed gehumeurdquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Onze goedgehumeurde driep
Ben je wat uitgerust vandaag?
Minder goed gehumeurd is nog steeds goed gehumeurd tochquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Na die quote van net ben ik toch iets minder goed gehumeurd
Hier heb ik geen energie voorquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Minder goed gehumeurd is nog steeds goed gehumeurd toch
Oke... ga jij maar even ontbijten dan.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Koffie? Ja graag![]()
NOODGANG !!! Meest hardwerkendste ambtenaar
Arme Driep, en jij hebt aiu ook al ontmoet. Hij nog steeds nietquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Driepink zelf kan er niet om lachen hoor
haha je ziet wel weer wie de baas isquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Arme Driep, en jij hebt aiu ook al ontmoet. Hij nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |