Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de meetlijst? Geef het dan even door, dan zetten we je erin.![]()
he bahquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
Een lekker koud soepje met gerstemout en hop nemen
Had het zelf niet beter kunnen verzinnenquote:
Ik welquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Had het zelf niet beter kunnen verzinnen
bij lidl?quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:10 schreef R-woud88 het volgende:
Ff ritje Duitsland denk ik, maar haal nooit veel
nee dat produceer ik elke ochtend alquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan jullie vuurwerk halen?
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee dat produceer ik elke ochtend al
Ja en bij de Aldi, verder ff kijken wat ik tegenkomquote:
Voor mij te ver rijden.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja en bij de Aldi, verder ff kijken wat ik tegenkom
Ja dat zeker, voor mij half uur 3 kwartierquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor mij te ver rijden.
Beterquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:12 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja dat zeker, voor mij half uur 3 kwartier
Denk het oude vuurwerk wat ik nog heb verbeterenquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan jullie vuurwerk halen?
Dit vraagt om een uitlegquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk het oude vuurwerk wat ik nog heb verbeteren
illegaal zekerquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk het oude vuurwerk wat ik nog heb verbeteren
Alles aan elkaar schakelenquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
legaal vuurwerk maar kan het omtoveren tot mooie dingen
En terecht denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja als ik dat type staat de ME voor de deur
of de EODquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja als ik dat type staat de ME voor de deur
Dat idee had ik ook maar afgelopen jaar leek het weer veel meerquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
Vuurwerk op O&N lijkt de afgelopen jaren elk jaar minder te worden
Hier in de buurt nooit echt veel geweest.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
Vuurwerk op O&N lijkt de afgelopen jaren elk jaar minder te worden
Is wel nog altijd goedkoper dan hier in NL en meer keuzequote:Op dinsdag 11 december 2018 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje 2007
Gewoon braddie even op en neer laten rijdenquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah ja, laten we het massaal per post op sturen.
Kan de ANWB direct meerijdenquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon braddie even op en neer laten rijden
Betaling met afhaalvoedsel?quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, hij koopt onderweg gewoon eventjes een nieuwe waggie.quote:
Of met views!quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Betaling met afhaalvoedsel?
quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, hij koopt onderweg gewoon eventjes een nieuwe waggie.
Goed als martelwerktuig!quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
laat maar dan, daar naar kijken
Waarom zo laat nog aan het werk ?quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:28 schreef Driepink het volgende:
Ben ik weer..
Bijna naar huis.. zit nog op het werk
de pallets sorteren zich niet vanzelfquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom zo laat nog aan het werk ?
Driepink is een workaholicquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iemand waarmee we werken kwam een presentje brengen voor kerst.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
biertje erbijquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Iemand waarmee we werken kwam een presentje brengen voor kerst.
Even gezellig ouwehoeren werd anderhalf uur ouwehoeren
Na anderhalf uur is het niet meer gezellig maar vervelendquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Iemand waarmee we werken kwam een presentje brengen voor kerst.
Even gezellig ouwehoeren werd anderhalf uur ouwehoeren
En gewoon als werk uren inboekenquote:
en nu biertje bij vriendinquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook wel zin in, maar ik eet iets anders.
En de biertjes declareren uiteraard!quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En gewoon als werk uren inboeken
Dat lijkt me nogal logisch, hoe houd je je eigen voorraad anders op peilquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
En de biertjes declareren uiteraard!
Het hele kratje
Ah, horeca weekend dus aangehoudenquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar in het weekend ben ik niet meer in nl
En moet het weekend werken
Mag bestquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar in het weekend ben ik niet meer in nl
En moet het weekend werken
bier drinken laten afhangen van welke dag vd week het isquote:
Iets anders drinken dan bierquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bier drinken laten afhangen van welke dag vd week het is
Dat niet al voor het ontbijt hebben weg gewerktquote:
Ja maar goed, voor Naatje is dat ontbijt pas rond 14.00 dus dat telt niet echt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat niet al voor het ontbijt hebben weg gewerkt
Naatje is student, dan mag hetquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar goed, voor Naatje is dat ontbijt pas rond 14.00 dus dat telt niet echt.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klinkt suf, maar water drinken helpt nog wel eens.
Met als toetje natuurlijk Schaken?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:08 schreef devzero het volgende:
ONZ / [ronde 15] Het dodetopicspel #2891 Anarchie
Nog beter. Allemaal pareltjes de laatste tijd
Doe maar nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met als toetje natuurlijk Schaken?
hjbquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Jij bent toch geen klant manquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
doe je ook zo naar klanten?
Wat fijn dat jij mij als maat bestempeldquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Okeoke
Nee, zo doe ik alleen naar maten
anneloos loopt je weer te spammenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb echt weer een tering rare mail in mn schoolmail
Die kan Nederlands, wat dit is, geen ideequote:Op dinsdag 11 december 2018 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
anneloos loopt je weer te spammen
Chinese spam? Leuk hequote:Op dinsdag 11 december 2018 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die kan Nederlands, wat dit is, geen idee
Nee wel Nederlands maar grammaticaal bijzonder zwak, snap ook niet waarom ik in de CC word gezet eigquote:
Verder niks eig. Tegen een ieder ander zou ik zeggen je bent vrij om te gaan, maar jij mag wel blijvenquote:
Een beetje het niveau van de VBL SC dus .quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee wel Nederlands maar grammaticaal bijzonder zwak, snap ook niet waarom ik in de CC word gezet eig
Nog erger dan dat. Zal het wel even kopieren for the sake of itquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje het niveau VBL SC dus .
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verder niks eig. Tegen een ieder ander zou ik zeggen je bent vrij om te gaan, maar jij mag wel blijven
Rommelig. Probeer deze week oude langlopende zaken op te lossen en tegelijkertijd nieuwe af te ronden.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog erger dan dat. Zal het wel even kopieren for the sake of it
Onderwerp: Toets verrot
Goedemiddag mevrouw
**** en ik hebben deze mail samen gemaakt omdat wij de toets hebben gemaakt alleen die verliep in 18 minuten af. Mogen wij hiervoor izjn compensatie hiervoor of een vervangend opdracht want we hadden maar een fout maar de tijd heeft ons belazerd en wij voelen hierdoor ons heel erg verraden door ons eigen licentie. Of kunt u zelf met een ander oplossing komen voor deze toets van dit verrotte site.
We horen graag snel van u want anders hebben we een 4,8 en dat vinden wij niet aangepast op ons cijferlijst.
Met vriendelijke groeten,
Ga je er wel uit komen dan?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rommelig. Probeer deze week oude langlopende zaken op te lossen en tegelijkertijd nieuwe af te ronden.
Ben jij ook heel erg verraden door je eigen licentie?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rommelig. Probeer deze week oude langlopende zaken op te lossen en tegelijkertijd nieuwe af te ronden.
MbO iS eEn DeGeLiJk NiVeAuquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi
"de tijd heeft ons belazerd"
"dat vinden wij niet aangepast op ons cijferlijst."
Allemaal pareltjes
Zo, ik heb vandaag het een en ander afgesloten op werk, geeft zo'n goed gevoelquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig is niet al het MBO zo. Maar nog 2 jaar (1?) en dan ben je ervan af.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
MbO iS eEn DeGeLiJk NiVeAu
Ik zit echt op dit niveau atm, hoe moet ik dan gemotiveerd blijven weetjewel
Binnenkort snel die test maken en wegwezen, heb het geregeld met mn mentor. Dus bidden dat ik hbo aankan. Al geloof ik daar zelf wel in.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is niet al het MBO zo. Maar nog 2 jaar (1?) en dan ben je ervan af.
Als we deze logica volgen, dan had een Einstein helemaal geen motivatie moeten hebben enzoquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
MbO iS eEn DeGeLiJk NiVeAu
Ik zit echt op dit niveau atm, hoe moet ik dan gemotiveerd blijven weetjewel
Denk het niet, maar het management moet het er maar mee doen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ga je er wel uit komen dan?
Ik word door iedereen verraden, gelukkig heb Ik jullie hier.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben jij ook heel erg verraden door je eigen licentie?
Héérlijk lijkt me dat.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo, ik heb vandaag het een en ander afgesloten op werk, geeft zo'n goed gevoel
Einstein was toch niet 24/7 omringd met debielenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als we deze logica volgen, dan had een Einstein helemaal geen motivatie moeten hebben enzo
Zo voelt het wel hoorquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Einstein was toch niet 24/7 omringd met debielen
Einstein was ook niet heel goed op school.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als we deze logica volgen, dan had een Einstein helemaal geen motivatie moeten hebben enzo
Kan VBL nog een puntje aan zuigen!quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi
"de tijd heeft ons belazerd"
"dat vinden wij niet aangepast op ons cijferlijst."
Allemaal pareltjes
Wel heel slimquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Einstein was ook niet heel goed op school.
Niet jouw probleem toch dan, geen burnout krijgen voor domme shit hequote:Op dinsdag 11 december 2018 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk het niet, maar het management moet het er maar mee doen.
[..]
Ik word door iedereen verraden, gelukkig heb Ik jullie hier.
[..]
Héérlijk lijkt me dat.
Ik hoef eigenlijk niet te weten wat ze allemaal zuigen in de kleedkamerquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan VBL nog een puntje aan zuigen!
Gelukkig niet, anders stond ik onderaan de ladderquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
En schoolniveau zegt ook niet alles over intelligentie
Nee joh. Geloof dat iedereen banger is voor burn-out dan ik. Ik werk gewoonquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet jouw probleem toch dan, geen burnout krijgen voor domme shit he
Het zegt wel iets over iemands intelligentie, maar het is slechts een factor.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
toch aardig dat je aloa probeert te verdedigenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
Flipsje moet wel heel blijven natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh. Geloof dat iedereen banger is voor burn-out dan ik. Ik werk gewoon
Goed. December is gelukkig al weer bijna voorbij, dus welkom 2019quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dev![]()
Long time no speak![]()
Hoe is het?
Top instelling!quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh. Geloof dat iedereen banger is voor burn-out dan ik. Ik werk gewoon
Goed teken voor jou!! Leuk leuk leuk. Hihi.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed. December is gelukkig al weer bijna voorbij, dus welkom 2019
Valt haar arm of voet er bijna af dan?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Flipsje moet wel heel blijven natuurlijk
Misschien wel der hoofd als ze teveel werktquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Valt haar arm of voet er bijna af dan?
Mijn broertje komt langs met kerst, dus dat maakt het wel weer leuk. Kerst kan me normaal gestolen worden.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Goed teken voor jou!! Leuk leuk leuk. Hihi.
Wel zin in Kerst? Nee hè?
Dat lijmen ze er tegenwoordig zo weer opquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien wel der hoofd als ze teveel werkt
Nieuwe fase in mijn leven hoop ik. Afstuderen, werk, woningquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gespierd lichaam en 20 bitches en Feyenoord kampioen, jij dan?
Jij kan het weten als chirurg.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lijmen ze er tegenwoordig zo weer op
Nijnquote:
gezelligquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn broertje komt langs met kerst, dus dat maakt het wel weer leuk. Kerst kan me normaal gestolen worden.
Jij nog plannen voor de feestdagen?
Zo snel al een woning dan, weet eig niet of je nog thuis woont of op kamersquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nieuwe fase in mijn leven hoop ik. Afstuderen, werk, woning
En een vrouw en kinderen en een opel astraquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nieuwe fase in mijn leven hoop ik. Afstuderen, werk, woning
Eigenlijk bedoelde ik je UIquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nijn![]()
En dan nou zeggen: Ik bedoelde jou helemaal nietLol
ja morgen met die chick pas oud en nieuw maar ga niet denk ik met hun hoef die andere er niet bijquote:
dat is dan weer nog een nieuwe fasequote:Op dinsdag 11 december 2018 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
En een vrouw en kinderen en een opel astra
2 voor de prijs van 1 tochquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja morgen met die chick pas oud en nieuw maar ga niet denk ik met hun hoef die andere er niet bij
Ah leuk. Gezellig. Gaan de dagen ook wat sneller. En des te eerder is het 2019quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn broertje komt langs met kerst, dus dat maakt het wel weer leuk. Kerst kan me normaal gestolen worden.
Jij nog plannen voor de feestdagen?
Eerst maar afstuderen en je scriptie af schrijvenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is dan weer nog een nieuwe fase
Kloptquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst maar afstuderen en je scriptie af schrijven
Des te eerder is het februariquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah leuk. Gezellig. Gaan de dagen ook wat sneller. En des te eerder is het 2019
Daar wil ik niet opquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
2 voor de prijs van 1 toch
Gaat wel goed komenquote:
Maar als jij laat zien dat je tegen haar ook aardig bent kan die ander misschien dat als kwaliteit zienquote:
Bijna is niet helemaal en nog een tentamenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die had je toch al bijna af?
Hoe lang ben je al bezig met je scriptie?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal en nog een tentamen
Zo had ik het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar als jij laat zien dat je tegen haar ook aardig bent kan die ander misschien dat als kwaliteit zien
te lang en door omstandigheden stilgelegenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig met je scriptie?
Dat is ook weer waar. Was ook voor 99% klaar met mijn "scriptie" en toen duurde het ook nog even voor het helemaal goedgekeurd was en ik het mocht verdedigen. Had al wel een baan toen, misschien dat daarom die 1% wat langzamer gingenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal en nog een tentamen
die mee gaat loopt met mijn broertje te appen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja je weet het nooit, misschien test ze wel je wilskracht ofzo.
Of ze wil jullie koppelen
Waarom wil je dan gym hitten met haar? Is alleen afleidingquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die mee gaat loopt met mijn broertje te appen.
geen interesse in
Amperquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is het een beetje vol te houden?
Ik zal even kijken wat ik kan regelen!quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik lust inmiddels weer iets. Doe maar een stuk appeltaart.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wat ik kan regelen!
Is het goed als ik hem op deze manier aan je serveer:quote:
Jep, maar pas in september. Eerst nog even spaarrekening bijvullen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
te lang en door omstandigheden stilgelegen
jij begint met een nieuwe studie toch?
Vloeibare boterhammenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is het goed als ik hem op deze manier aan je serveer:
- vloeibaar
- in een glazen omhulsel
- 5% alcohol ongeveer
- gemaakt van hop ipv appel
?
hallo scrupuleusquote:
Ja dat mag.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
- vloeibaar
- in een glazen omhulsel
- 5% alcohol ongeveer
?
Ik heb wel eens appel cider gezien met hops. Dus je bedoelt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
- vloeibaar
- in een glazen omhulsel
- 5% alcohol ongeveer
?
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel eens appel cider gezien met hops. Dus je bedoelt waarschijnlijk
- gemaakt van graan ipv appel.
Ik ben nooit te beroerd om incorrecte informatie in je post te verbeteren. En dat doe ik geheel vrijblijvend, maar je mag gerust een pilsje deze kant opsturenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:54 schreef Driepink het volgende:
[..]![]()
Luister, je bent een gouden gast.. laat me nou niet zo'n flesje naar je toe gooien he
Ik kom er wel bij dan hequote:Op dinsdag 11 december 2018 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om incorrecte informatie in je post te verbeteren. En dat doe ik geheel vrijblijvend, maar je mag gerust een pilsje deze kant opsturen
zo raar is dat toch niet?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:58 schreef Driepink het volgende:
Hema heeft ook echt rare dingen gedaan in zijn leven
Wie niet van hier..quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:58 schreef Driepink het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven gehoord van bizongraswodka.. Klinkt als een of ander ingrediënt voor een toverdrankjequote:
Voor sommige is keta snuiven al raarquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:58 schreef Driepink het volgende:
https://www.gall.nl/shop/788570-zubrovka-bison-grass-70cl/quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven gehoord van bizongraswodka.. Klinkt als een of ander ingrediënt voor een toverdrankje
Dat is doodnormaal.. Moet trouwens weer ff nieuwe halen, maar ik heb die vent nog nooit geapptquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Voor sommige is keta snuiven al raar
Whahaha. Geloof je zelf toch niet.quote:
Ja doodnormaal. Koekoek -2quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is doodnormaal.. Moet trouwens weer ff nieuwe halen, maar ik heb die vent nog nooit geappt
quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is doodnormaal.. Moet trouwens weer ff nieuwe halen, maar ik heb die vent nog nooit geappt
Ken het niet, ik moet eens op zoek er naar. Eigenlijk "gewone" wodka met een smaakje.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/shop/788570-zubrovka-bison-grass-70cl/
Is wodka met een kruidige smaak
Je doet net alsof het zo raar is.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja doodnormaal. Koekoek -2
is ook wel een beetje raarquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Voor sommige is keta snuiven al raar
Vraag het jouw ouders eens dan? Of ze het normaal vinden?quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je doet net alsof het zo raar is.
Tis wel leuk. Maar niet normaal.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je doet net alsof het zo raar is.
Pffff ouders.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vraag het jouw ouders eens dan? Of ze het normaal vinden?
Drinkt echt gevaarlijk makkelijk weg, zowel puur als met appelsapquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ken het niet, ik moet eens op zoek er naar. Eigenlijk "gewone" wodka met een smaakje.
Beetje zoals mij dusquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Tis wel leuk. Maar niet normaal.
Nou dan zijn we er toch. Zeg het maar. Jill je hebt... toe maar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Pffff ouders.
Die vinden bier doordeweeks al gek
Gelijk wat dit betreft, maar het blijft patatquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou dan zijn we er toch. Zeg het maar. Jill je hebt... toe maar.
Truequote:
Danku.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelijk wat dit betreft, maar het blijft patat
Hertog Jan was het toch?quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Doe me nu nog maar een biertje
goede tipquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:08 schreef Already_in_use het volgende:
Ik kijk first dates. Wat een ongemakkelijke date zeg. Verschrikkelijk. Lol
Nooit ongemakkelijke dates gehad? Iedereen toch wel.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:08 schreef Already_in_use het volgende:
Ik kijk first dates. Wat een ongemakkelijke date zeg. Verschrikkelijk. Lol
Ik nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nooit ongemakkelijke dates gehad? Iedereen toch wel.
Ik heb maar een paar dates gehad.. En ik ben al vrij sociaal moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik een paar in een ver verleden.
Jawel. Maar om het dan op tv bij een ander te zien is wel gênant.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nooit ongemakkelijke dates gehad? Iedereen toch wel.
Precies. Met de flinstonemobiel naar de grot. Patser.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon neerknuppelen en meesleuren naar je grot toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |