Daar wil ik niet opquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
2 voor de prijs van 1 toch
Gaat wel goed komenquote:
Maar als jij laat zien dat je tegen haar ook aardig bent kan die ander misschien dat als kwaliteit zienquote:
Bijna is niet helemaal en nog een tentamenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die had je toch al bijna af?
Hoe lang ben je al bezig met je scriptie?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal en nog een tentamen
Zo had ik het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar als jij laat zien dat je tegen haar ook aardig bent kan die ander misschien dat als kwaliteit zien
te lang en door omstandigheden stilgelegenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig met je scriptie?
Dat is ook weer waar. Was ook voor 99% klaar met mijn "scriptie" en toen duurde het ook nog even voor het helemaal goedgekeurd was en ik het mocht verdedigen. Had al wel een baan toen, misschien dat daarom die 1% wat langzamer gingenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal en nog een tentamen
die mee gaat loopt met mijn broertje te appen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja je weet het nooit, misschien test ze wel je wilskracht ofzo.
Of ze wil jullie koppelen
Waarom wil je dan gym hitten met haar? Is alleen afleidingquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die mee gaat loopt met mijn broertje te appen.
geen interesse in
Amperquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is het een beetje vol te houden?
Ik zal even kijken wat ik kan regelen!quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik lust inmiddels weer iets. Doe maar een stuk appeltaart.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wat ik kan regelen!
Is het goed als ik hem op deze manier aan je serveer:quote:
Jep, maar pas in september. Eerst nog even spaarrekening bijvullen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
te lang en door omstandigheden stilgelegen
jij begint met een nieuwe studie toch?
Vloeibare boterhammenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is het goed als ik hem op deze manier aan je serveer:
- vloeibaar
- in een glazen omhulsel
- 5% alcohol ongeveer
- gemaakt van hop ipv appel
?
hallo scrupuleusquote:
Ja dat mag.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
- vloeibaar
- in een glazen omhulsel
- 5% alcohol ongeveer
?
Ik heb wel eens appel cider gezien met hops. Dus je bedoelt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
- vloeibaar
- in een glazen omhulsel
- 5% alcohol ongeveer
?
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel eens appel cider gezien met hops. Dus je bedoelt waarschijnlijk
- gemaakt van graan ipv appel.
| Forum Opties | |