anneloos loopt je weer te spammenquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb echt weer een tering rare mail in mn schoolmail
Die kan Nederlands, wat dit is, geen ideequote:Op dinsdag 11 december 2018 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
anneloos loopt je weer te spammen
Chinese spam? Leuk hequote:Op dinsdag 11 december 2018 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die kan Nederlands, wat dit is, geen idee
Nee wel Nederlands maar grammaticaal bijzonder zwak, snap ook niet waarom ik in de CC word gezet eigquote:
Verder niks eig. Tegen een ieder ander zou ik zeggen je bent vrij om te gaan, maar jij mag wel blijvenquote:
Een beetje het niveau van de VBL SC dus .quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee wel Nederlands maar grammaticaal bijzonder zwak, snap ook niet waarom ik in de CC word gezet eig
Nog erger dan dat. Zal het wel even kopieren for the sake of itquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje het niveau VBL SC dus .
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verder niks eig. Tegen een ieder ander zou ik zeggen je bent vrij om te gaan, maar jij mag wel blijven
Rommelig. Probeer deze week oude langlopende zaken op te lossen en tegelijkertijd nieuwe af te ronden.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog erger dan dat. Zal het wel even kopieren for the sake of it
Onderwerp: Toets verrot
Goedemiddag mevrouw
**** en ik hebben deze mail samen gemaakt omdat wij de toets hebben gemaakt alleen die verliep in 18 minuten af. Mogen wij hiervoor izjn compensatie hiervoor of een vervangend opdracht want we hadden maar een fout maar de tijd heeft ons belazerd en wij voelen hierdoor ons heel erg verraden door ons eigen licentie. Of kunt u zelf met een ander oplossing komen voor deze toets van dit verrotte site.
We horen graag snel van u want anders hebben we een 4,8 en dat vinden wij niet aangepast op ons cijferlijst.
Met vriendelijke groeten,
Ga je er wel uit komen dan?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rommelig. Probeer deze week oude langlopende zaken op te lossen en tegelijkertijd nieuwe af te ronden.
Ben jij ook heel erg verraden door je eigen licentie?quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rommelig. Probeer deze week oude langlopende zaken op te lossen en tegelijkertijd nieuwe af te ronden.
MbO iS eEn DeGeLiJk NiVeAuquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi
"de tijd heeft ons belazerd"
"dat vinden wij niet aangepast op ons cijferlijst."
Allemaal pareltjes
Zo, ik heb vandaag het een en ander afgesloten op werk, geeft zo'n goed gevoelquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig is niet al het MBO zo. Maar nog 2 jaar (1?) en dan ben je ervan af.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
MbO iS eEn DeGeLiJk NiVeAu
Ik zit echt op dit niveau atm, hoe moet ik dan gemotiveerd blijven weetjewel
Binnenkort snel die test maken en wegwezen, heb het geregeld met mn mentor. Dus bidden dat ik hbo aankan. Al geloof ik daar zelf wel in.quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is niet al het MBO zo. Maar nog 2 jaar (1?) en dan ben je ervan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |