Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de meetlijst? Geef het dan even door, dan zetten we je erin!![]()
gewoon terecht hoorquote:Op zondag 23 december 2018 16:07 schreef Driepink het volgende:
En een man minder, en een penalty.. Beetje dubbelop
quote:Op zondag 23 december 2018 16:25 schreef Driepink het volgende:
Feyenoord moet maar een keertje degraderen
Veel plezier.quote:Op zondag 23 december 2018 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
nee speel nu disneyland
vanavond kerstborrel (zonder borrel)
Dit is de waarheidquote:Op zondag 23 december 2018 16:48 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Beter dan gisteren
Daarbij presteert een dekhengst onder alle omstandigheden
Anders was het ook geen echte dekhengstquote:Op zondag 23 december 2018 16:48 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Beter dan gisteren
Daarbij presteert een dekhengst onder alle omstandigheden
Maar uiteindelijk wordt die alleen in leven gehouden voor zijn zaad en als hij er op mag, dan staan er 10 mensen omheen om hem in bedwang te houdenquote:Op zondag 23 december 2018 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders was het ook geen echte dekhengst
The tough lifequote:Op zondag 23 december 2018 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk wordt die alleen in leven gehouden voor zijn zaad en als hij er op mag, dan staan er 10 mensen omheen om hem in bedwang te houden
zonde.quote:Op zondag 23 december 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er had wel meer in gezeten voor Ado
Nattekat is ook een geval apart.quote:Op zondag 23 december 2018 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje het leven van nattekat. Op de sex na dan
herken me er wel een beetje inquote:Op zondag 23 december 2018 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nattekat is ook een geval apart.
Hoe dat dan?quote:Op zondag 23 december 2018 17:03 schreef devzero het volgende:
[..]
herken me er wel een beetje in
#teamnattekat
Dan is nattekat aardiger tegen jou dan tegen mijquote:
Hij is een beetje onzeker omdat maar weinig mensen weten dat hij helemaal niet van sport of formule 1 houdt en als dat uit zou komen, dan kan hij zijn mod-status wel vergetenquote:Op zondag 23 december 2018 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is nattekat aardiger tegen jou dan tegen mij
quote:Op zondag 23 december 2018 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is een beetje onzeker omdat maar weinig mensen weten dat hij helemaal niet van sport of formule 1 houdt en als dat uit zou komen, dan kan hij zijn mod-status wel vergeten
Dat is wel een hele druk om aan te voldoenquote:Op zondag 23 december 2018 17:08 schreef devzero het volgende:
en daarbij komt nog het feit dat zijn moeder A is op dit forum
Jij mag dit ook hoorquote:Op zondag 23 december 2018 17:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil niet altijd bolken met "mooi"
Zal morgen het verhaal van Mark vertellen over zijn moeilijke jeugd en de redenen waarom zijn onderdrukkende, maar erg rijke, moeder hem thuis op zijn zolderkamertje opgesloten houdt.quote:
Dat verhaal is toch al een tijdje geleden uit de doeken gedaan?quote:Op zondag 23 december 2018 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal morgen het verhaal van Mark vertellen over zijn moeilijke jeugd en de redenen waarom zijn onderdrukkende, maar erg rijke, moeder hem thuis op zijn zolderkamertje opgesloten houdt.
Alleen wat ik verteld heb over mijn broer. Ja, mensen, Mark is mijn tweeling broerquote:Op zondag 23 december 2018 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat verhaal is toch al een tijdje geleden uit de doeken gedaan?
nee is gewoon een verzamelgame, en dan met mini gamesquote:Op zondag 23 december 2018 17:17 schreef devzero het volgende:
waarom zou je vervelende spellen willen spelen?
Ow, dan heb ik dingen door elkaar gehaald.quote:Op zondag 23 december 2018 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen wat ik verteld heb over mijn broer. Ja, mensen, Mark is mijn tweeling broer
Soort Mario party?quote:Op zondag 23 december 2018 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee is gewoon een verzamelgame, en dan met mini games
Bij mij was het nog een normale bevalling, maar omdat ik direct werd weggegeven aan de schoonmaakster, weigerde Mark om naar buiten te komen en moest er een keizersnee aan te pas komen. Vandaar ook die bindingsangst.quote:Op zondag 23 december 2018 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik dingen door elkaar gehaald.
Dat verklaart wel het een en ander!quote:Op zondag 23 december 2018 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij mij was het nog een normale bevalling, maar omdat ik direct werd weggegeven aan de schoonmaakster, weigerde Mark om naar buiten te komen en moest er een keizersnee aan te pas komen. Vandaar ook die bindingsangst.
Maar wel telkens de zelfde act. Een beetje een jaren 80 band die nog steeds hun enige hit blijft spelen op bedrijfsfeestjes.quote:
Kom net van werkquote:
ja en woensdag ookquote:Op zondag 23 december 2018 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopelijk morgen en dinsdag wel vrij?
Ja hoor, prima resultaat.quote:Op zondag 23 december 2018 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
Alweer een beetje bijgekomen van de wedstrijd haags?
Wat is het uiteindelijk geworden?quote:Op zondag 23 december 2018 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, prima resultaat.
2-2quote:Op zondag 23 december 2018 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is het uiteindelijk geworden?
is toch niet belangrijk?quote:Op zondag 23 december 2018 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is het uiteindelijk geworden?
achter het station kan je 24/7 terechtquote:
dat is meer een hobbyquote:Op zondag 23 december 2018 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
achter het station kan je 24/7 terecht
Verdient dat een beetje?quote:Op zondag 23 december 2018 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
achter het station kan je 24/7 terecht
Hier ook al een tijdje geen zon meer gezienquote:Op zondag 23 december 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met recht de donkere dagen voor kerst.
Had geen zin in heel spicy eten, wel beetje sambal manis erbij gedaan.quote:Op zondag 23 december 2018 18:20 schreef devzero het volgende:
Geen hotsauce bij willen doen? Vind dat indiaans eten pittig moet zijn
genot op de wc een dag laterquote:Op zondag 23 december 2018 18:20 schreef devzero het volgende:
Geen hotsauce bij willen doen? Vind dat indiaans eten pittig moet zijn
Ja echt goed man, moet je ook eens proberenquote:
Het is meestal rustig achter het station in leeuwarden, dus dat zal wel tegenvallen voor haloaquote:Op zondag 23 december 2018 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja echt goed man, moet je ook eens proberen
Ik ga het overwegenquote:Op zondag 23 december 2018 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja echt goed man, moet je ook eens proberen
Groot contrast met voorkant van station danquote:Op zondag 23 december 2018 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is meestal rustig achter het station in leeuwarden, dus dat zal wel tegenvallen voor haloa
Daar worden de koeien verkocht, tuurlijk dat het daar drukker isquote:Op zondag 23 december 2018 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Groot contrast met voorkant van station dan
Zo noem je je zusje toch niet joh!quote:Op zondag 23 december 2018 18:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar worden de koeien verkocht, tuurlijk dat het daar drukker is
Omdat ze maar 2 uiers heeft ipv 4?quote:Op zondag 23 december 2018 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo noem je je zusje toch niet joh!
Ik ken anders koeien met maar 1 uier hoor, tenzij gemuteerd ofzoquote:Op zondag 23 december 2018 18:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ze maar 2 uiers heeft ipv 4?
LOTRquote:Op zondag 23 december 2018 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
zo maar samenvatting kijken dan door met LOTR
hoe hoog staat die?quote:Op zondag 23 december 2018 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot limoentje mij gaat inhalen
vanmiddag rond 12 uur was ze heel sneaky punten pakken.quote:Op zondag 23 december 2018 19:03 schreef devzero het volgende:
Ze is niet zo vaak actief, maar als ze post dan zo 100 puntjes erbij
Nee, ze weet gewoon hoe het spel gespeeld hoort te worden.quote:Op zondag 23 december 2018 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vanmiddag rond 12 uur was ze heel sneaky punten pakken.
Mensen vragen stellenquote:Op zondag 23 december 2018 19:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ze weet gewoon hoe het spel gespeeld hoort te worden.
que?quote:Op zondag 23 december 2018 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
Limoentjuh is niet voor niets een voormalig kampioene
zoquote:Op zondag 23 december 2018 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
Limoentjuh is niet voor niets een voormalig kampioene
Vrouwen komen met vanalles thuis behalve met wat ze nodig haddenquote:Op zondag 23 december 2018 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal ze geslaagd zijn in haar missie om nieuwe handschoenen te scoren?
ze zijn net zo veranderlijk als het weer.quote:Op zondag 23 december 2018 19:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vrouwen komen met vanalles thuis behalve met wat ze nodig hadden
iets verkeerds gegeten?quote:Op zondag 23 december 2018 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister was ze misselijk, nu wil ik niet roddelen maar..
Nou, het is anders iedere dag grijs/regen.quote:Op zondag 23 december 2018 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze zijn net zo veranderlijk als het weer.
Ja sorryquote:Op zondag 23 december 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geruchten zijn dat ze zwanger is.
december is dit jaar bijzonder treurig jaquote:Op zondag 23 december 2018 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou, het is anders iedere dag grijs/regen.
Is er wel het jaargetijde voorquote:Op zondag 23 december 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geruchten zijn dat ze zwanger is.
Wat een snelle leerling is het ookquote:Op zondag 23 december 2018 19:17 schreef devzero het volgende:
Aloa heeft een nieuw woordje geleerd: act
quote:Op zondag 23 december 2018 19:17 schreef devzero het volgende:
mwah..quote:Op zondag 23 december 2018 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een snelle leerling is het ook
stop deze act.quote:Op zondag 23 december 2018 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een snelle leerling is het ook
nog steeds 24 uurquote:Op zondag 23 december 2018 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen wel lekker zonnig, alleen jammer dat de dagen zo kort zijn
Er zijn een hoop acts op FOK!quote:Op zondag 23 december 2018 19:17 schreef devzero het volgende:
ja zou ik ook zeggen als ik voor ado wasquote:
pingel was meer dan terecht. Ado had zelfs een tweede moeten krijgen.quote:Op zondag 23 december 2018 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja zou ik ook zeggen als ik voor ado was
Vertel.quote:Op zondag 23 december 2018 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n leuk cadeau gekocht voor mijn zoons
en voor je vriendin? een kettingzaag?quote:
Waterijsquote:Op zondag 23 december 2018 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanille of slagroomijs jongens?
Geniet van je smerige slagroomijsquote:Op zondag 23 december 2018 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, deze wordt het niet.
wow!!! Madquote:Op zondag 23 december 2018 20:01 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Geniet van je smerige slagroomijs
quote:Op zondag 23 december 2018 20:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je wil geen blauw gezicht toch?
Nee, sorry baas.quote:Op zondag 23 december 2018 20:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je wil geen blauw gezicht toch?
doe eens rustig johquote:Op zondag 23 december 2018 20:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, kutblauwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |