Anders was het ook geen echte dekhengstquote:Op zondag 23 december 2018 16:48 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Beter dan gisteren
Daarbij presteert een dekhengst onder alle omstandigheden
Maar uiteindelijk wordt die alleen in leven gehouden voor zijn zaad en als hij er op mag, dan staan er 10 mensen omheen om hem in bedwang te houdenquote:Op zondag 23 december 2018 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders was het ook geen echte dekhengst
The tough lifequote:Op zondag 23 december 2018 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk wordt die alleen in leven gehouden voor zijn zaad en als hij er op mag, dan staan er 10 mensen omheen om hem in bedwang te houden
zonde.quote:Op zondag 23 december 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er had wel meer in gezeten voor Ado
Nattekat is ook een geval apart.quote:Op zondag 23 december 2018 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje het leven van nattekat. Op de sex na dan
herken me er wel een beetje inquote:Op zondag 23 december 2018 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nattekat is ook een geval apart.
Hoe dat dan?quote:Op zondag 23 december 2018 17:03 schreef devzero het volgende:
[..]
herken me er wel een beetje in
#teamnattekat
Dan is nattekat aardiger tegen jou dan tegen mijquote:
Hij is een beetje onzeker omdat maar weinig mensen weten dat hij helemaal niet van sport of formule 1 houdt en als dat uit zou komen, dan kan hij zijn mod-status wel vergetenquote:Op zondag 23 december 2018 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is nattekat aardiger tegen jou dan tegen mij
quote:Op zondag 23 december 2018 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is een beetje onzeker omdat maar weinig mensen weten dat hij helemaal niet van sport of formule 1 houdt en als dat uit zou komen, dan kan hij zijn mod-status wel vergeten
Dat is wel een hele druk om aan te voldoenquote:Op zondag 23 december 2018 17:08 schreef devzero het volgende:
en daarbij komt nog het feit dat zijn moeder A is op dit forum
Jij mag dit ook hoorquote:Op zondag 23 december 2018 17:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wil niet altijd bolken met "mooi"
Zal morgen het verhaal van Mark vertellen over zijn moeilijke jeugd en de redenen waarom zijn onderdrukkende, maar erg rijke, moeder hem thuis op zijn zolderkamertje opgesloten houdt.quote:
Dat verhaal is toch al een tijdje geleden uit de doeken gedaan?quote:Op zondag 23 december 2018 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal morgen het verhaal van Mark vertellen over zijn moeilijke jeugd en de redenen waarom zijn onderdrukkende, maar erg rijke, moeder hem thuis op zijn zolderkamertje opgesloten houdt.
Alleen wat ik verteld heb over mijn broer. Ja, mensen, Mark is mijn tweeling broerquote:Op zondag 23 december 2018 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat verhaal is toch al een tijdje geleden uit de doeken gedaan?
nee is gewoon een verzamelgame, en dan met mini gamesquote:Op zondag 23 december 2018 17:17 schreef devzero het volgende:
waarom zou je vervelende spellen willen spelen?
Ow, dan heb ik dingen door elkaar gehaald.quote:Op zondag 23 december 2018 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen wat ik verteld heb over mijn broer. Ja, mensen, Mark is mijn tweeling broer
Soort Mario party?quote:Op zondag 23 december 2018 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee is gewoon een verzamelgame, en dan met mini games
Bij mij was het nog een normale bevalling, maar omdat ik direct werd weggegeven aan de schoonmaakster, weigerde Mark om naar buiten te komen en moest er een keizersnee aan te pas komen. Vandaar ook die bindingsangst.quote:Op zondag 23 december 2018 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik dingen door elkaar gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |