Liggen te slapen als normale mensen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
water staat op. Waar zijn alle anderen vanavond?
"normale mensen" posten niet in het DTS topic.quote:Op dinsdag 25 december 2018 03:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Liggen te slapen als normale mensen.
Hij had gemycroft en je had een grapje gemaakt dat te ver ging ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2018 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoorde het, maar heb gemist waarom precies. Ik had iets onaardigs gezegd?
Ik heb ook even gemycroft, maar kon eigenlijk weinig schokkends vindenquote:Op dinsdag 25 december 2018 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij had gemycroft en je had een grapje gemaakt dat te ver ging ofzo
Nu denk ik opeens verrek Lexy is daar dus een kloon van.quote:Op dinsdag 25 december 2018 03:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook even gemycroft, maar kon eigenlijk weinig schokkends vinden
quote:Op zondag 23 december 2018 19:17 schreef devzero het volgende:
Aloa heeft een nieuw woordje geleerd: act
oh deze vast, de haklaars-rijmreeks met grrrrquote:Op donderdag 20 december 2018 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
mark en aloa lezen nooit terug en reageren alleen op de laatste post. Dus voor hun is alles een raadsel.
of toch deze?quote:Op dinsdag 18 december 2018 03:31 schreef devzero het volgende:
en waarom draagt aloa toch altijd van die rode etterbaklaarsjes
quote:
trusten HRWquote:
quote:Op donderdag 13 december 2018 13:39 schreef devzero het volgende:
aloa heeft zijn maandelijkse sex al gehad en nu mag hij 's avonds niet meer de slaapkamer in?
quote:Op woensdag 12 december 2018 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
aloa zal zijn roes nu liggen uit te slapen
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:14 schreef devzero het volgende:
arme aloa, hij heeft wel een beetje de reputatie om raar te doen na een paar pilsjes.
Ik ben toch wel benieuwd eigenlijk, ik ben misschien soms wel een beetje behoorlijk lomp, maar het is niet gemeen bedoeldquote:Op dinsdag 25 december 2018 03:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mycroft op mijn naam om te kijkenof xe over me roddelen is nutteloos
minder goedquote:Op dinsdag 25 december 2018 03:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op de goede voornemens-lijst: minder goed lomp doen.
Hoe staat het met je gedicht? Ga je dat straks posten?quote:Op dinsdag 25 december 2018 03:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op de goede voornemens-lijst: minder goed lomp doen.
Ik snap sowieso niet waarom mensen dat doen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 03:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In de ochtend ja. Voordat ik mezelf richting Efteling beweeg.quote:Op dinsdag 25 december 2018 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe staat het met je gedicht? Ga je dat straks posten?
Weten we tochquote:Op dinsdag 25 december 2018 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd eigenlijk, ik ben misschien soms wel een beetje behoorlijk lomp, maar het is niet gemeen bedoeld
Van gewone nieuwsgierigheid tot complete paranoia denk ik.quote:Op dinsdag 25 december 2018 04:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen dat doen.
Onzekere types denk ik vooralquote:Op dinsdag 25 december 2018 04:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van gewone nieuwsgierigheid tot complete paranoia denk ik.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 03:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 09:15 schreef Already_in_use het volgende:
allemaal papzakken hier, behalve die Grrrrr, daar wil ik wel eens een beschuitje mee eten
quote:Op dinsdag 4 december 2018 12:25 schreef hemarookworst het volgende:
Die Grrrrr zou ik zelfs mijn laatste biertje nog wel geven
quote:Op maandag 26 november 2018 03:39 schreef danny het volgende:
Fok! heeft meer mensen als Grrrrr nodig.
quote:
bij die tweede twijfelde ikquote:
Een leuker iemand die collega schijnt al ons app contact in een groep app te donderen daar ben ik wel klaar mee.quote:Op dinsdag 25 december 2018 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Die collega van je die de hele tijd met je flirt of wel een leuk iemand?
Collega: blokkeren en niet meer mee praten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 04:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een leuker iemand die collega schijnt al ons app contact in een groep app te donderen daar ben ik wel klaar mee.
Weet ik niet vanavond was wel gezellig dat wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Collega: blokkeren en niet meer mee praten.
Leuker iemand: gaat het wat worden denk je?
Niet forceren en verder geniet ervan en veel plezier. Als het niets wordt, jammer maar je hebt het geprobeerd. Wordt het wel wat, dan verwachten we wel een uitnodiging voor de bruiloftquote:Op dinsdag 25 december 2018 04:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik niet vanavond was wel gezellig dat wel.
Jullie zijn welkom ik ga nog even nadenken of ik dat van die collega nog ga aangeven.quote:Op dinsdag 25 december 2018 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet forceren en verder geniet ervan en veel plezier. Als het niets wordt, jammer maar je hebt het geprobeerd. Wordt het wel wat, dan verwachten we wel een uitnodiging voor de bruiloft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |