Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de meetlijst? Geef het dan even door, dan zetten we je erin.![]()
4??? Mijn privé wat doe je.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zijn weg voor je het weet hoor. Over 4 dagen is het flippiees verjaardag en je kunt haar verrassen met een leuk verjaardagstopic; dat zal ze zeker wel belonen met een tofheidsnote.
5 is nog prima vol te houdenquote:Op donderdag 20 december 2018 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze komen voor 5 dagen of zo bij mij, maar blijven hier voor 3 weekjes.
En ach, drukte is op zich niet zo heel erg hoor. Anders kak je maar in. Zolangs hiet niet continue is
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-12-2018 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
5 is prima te doen, alleen die food shenanigans....we lusten niet dit, we lusten niet dat.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:29 schreef Flippiee het volgende:
5 is nog prima vol te houden
Ja true daar zit ook wel wat. Draait allemaal om balans natuurlijk.
Wat denk je, deze man heeft vakantiequote:
Mensen doen ook veel te moeilijk. Intolerantie of allergie is ander verhaal maar niet lusten.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
5 is prima te doen, alleen die food shenanigans....we lusten niet dit, we lusten niet dat.
Trek er nog maar een pilsje voor openen. Vakantie tot einde van het jaar?quote:Op donderdag 20 december 2018 02:33 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Wat denk je, deze man heeft vakantie
Allergie en "rare" dingen als rauwe oesters kan ik wel begrijpen, maar hoe kun je nou niet van "vis" houden. Dat is hetzelfde als zeggen dat je niet van "vlees" houdt omdat je een keertje een vieze worst hebt gegeten.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen doen ook veel te moeilijk. Intolerantie of allergie is ander verhaal maar niet lusten.
Morgen alleen vergaderen en kerstpakket meenemen en ik ben los tot de 31equote:Op donderdag 20 december 2018 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Trek er nog maar een pilsje voor openen. Vakantie tot einde van het jaar?
quote:Op donderdag 20 december 2018 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Allergie en "rare" dingen als rauwe oesters kan ik wel begrijpen, maar hoe kun je nou niet van "vis" houden. Dat is hetzelfde als zeggen dat je niet van "vlees" houdt omdat je een keertje een vieze worst hebt gegeten.
quote:Op donderdag 20 december 2018 02:39 schreef devzero het volgende:
Het probleem met een anoniem forum als Fok! is dat ze nu wel kunnen meelezen. Zul je zien dat ze straks vragen waarom ik zat te klagen op een of ander forum
Dan zou ik moeten lachenquote:Op donderdag 20 december 2018 02:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, die blik zou ik ook hebben als mijn broer zich voorstelt als markdeajexfan
mark en aloa lezen nooit terug en reageren alleen op de laatste post. Dus voor hun is alles een raadsel.quote:
Nog nooit meegemaakt. Was ik toen ik begon met fora vroeger nog wel eens 'bang' voor.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:39 schreef devzero het volgende:
Het probleem met een anoniem forum als Fok! is dat ze nu wel kunnen meelezen. Zul je zien dat ze straks vragen waarom ik zat te klagen op een of ander forum
Hier leest hele hele dorp mee en staat achter alles wat R-woud88 postquote:Op donderdag 20 december 2018 02:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Was ik toen ik begon met fora vroeger nog wel eens 'bang' voor.
moooooooooiquote:Op donderdag 20 december 2018 02:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Hier leest hele hele dorp mee en staat achter alles wat R-woud88 post
Op tweakers kwam ik nog wel eens bekenden tegen, op Fok! nog niet meegemaakt. Naja, nu dus 1tje welquote:Op donderdag 20 december 2018 02:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Was ik toen ik begon met fora vroeger nog wel eens 'bang' voor.
hoi tong88quote:Op donderdag 20 december 2018 02:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Hier leest hele hele dorp mee en staat achter alles wat R-woud88 post
het plaatje van naatje!quote:
welke post?quote:Op donderdag 20 december 2018 03:45 schreef KillemWieft het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd?
Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 20 december 2018 03:45 schreef KillemWieft het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 03:45 schreef KillemWieft het volgende:
die?quote:
muziek video in een muziek topicquote:Op donderdag 20 december 2018 03:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
die?verkeerde topic dit dat
quote:Op donderdag 20 december 2018 03:50 schreef KillemWieft het volgende:
Mijn wraak zal zoet zijn!
[ afbeelding ]
hij leert het nog wel.quote:Op donderdag 20 december 2018 03:50 schreef naatje_1 het volgende:
konijnen zouden dat niet moeten doen
Slechte truc sowieso. Alleen noobs denken dat dit werkt.quote:Op donderdag 20 december 2018 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
het oude truckje "ik ga zo naar bed" en dan 20x terug komen
Echte mannen zeggen tot ziens en gooien hun laptop uit het raamquote:Op donderdag 20 december 2018 04:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Slechte truc sowieso. Alleen noobs denken dat dit werkt.
als ze het maar 1 avond doen is het prima hoorquote:Op donderdag 20 december 2018 04:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die zijn vast van de vrachtwagen gevallen en doen het al niet meer.
Waar gaat hij heen varen?quote:Op donderdag 20 december 2018 04:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mark moet alle zeilen bij gaan zetten
zit nog in de treinquote:Op donderdag 20 december 2018 06:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haags![]()
Lekker werken zoOf jij bent al begonnen
Kedend kedengquote:Op donderdag 20 december 2018 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zit nog in de trein
Tjoek tjoek
Somsquote:Op donderdag 20 december 2018 06:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kedend kedeng
Ontbijt je in de trein ?
quote:
WERKGENOT BIJNA BESTE GENOT!quote:Op donderdag 20 december 2018 06:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]je hebt al gewonnen hoor, anders had ik niks na jou gepost.
Probeer zelf nog wat puntjes te scoren. Maar ben straks weg Oke.
Ik heb zo'n pijnlijke droge kriebelhoest. Daar word je wel wakker vanquote:Op donderdag 20 december 2018 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste denk je. Maar je hoest ook gewoon in je slaap.
Dacht het alquote:
WAARHEID ALS EEN KOE!!quote:Op donderdag 20 december 2018 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WERKGENOT BIJNA BESTE GENOT!
Ow ik lees nu pas bijna beste. Wat is het beste dan... lunchgenot ?quote:Op donderdag 20 december 2018 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WERKGENOT BIJNA BESTE GENOT!
nee, in de ochtend valt het qua drukte op mijn tijdstip sowieso mee.quote:Op donderdag 20 december 2018 06:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dacht het alNiks mis mee ofzo. Als je maar wel rustig zittend wat kan eten. En niet staand in zo'n overvolle trein
quote:Op donderdag 20 december 2018 06:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik lees nu pas bijna beste. Wat is het beste dan... lunchgenot ?
In de middag is het verrot. Krijg dan soms ook trek in de trein door die andere reizigersquote:Op donderdag 20 december 2018 06:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, in de ochtend valt het qua drukte op mijn tijdstip sowieso mee.
quote:Op donderdag 20 december 2018 06:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In de middag is het verrot. Krijg dan soms ook trek in de trein door die andere reizigerspizza burgers patatjes bami
quote:Op donderdag 20 december 2018 06:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In de middag is het verrot. Krijg dan soms ook trek in de trein door die andere reizigerspizza burgers patatjes bami
Ik dit weekend lang weekend, volgende week 2 dagen werken en 31e ook werkenquote:Op donderdag 20 december 2018 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week 3 dagen knallen en dan lang weekend 💪
31e werken is echt zwaar kutquote:Op donderdag 20 december 2018 06:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dit weekend lang weekend, volgende week 2 dagen werken en 31e ook werken
31e en 1 januari zijn ergquote:Op donderdag 20 december 2018 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
31e werken is echt zwaar kut
Valt mee, 2 a 3 uur eerder naar huisquote:Op donderdag 20 december 2018 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
31e werken is echt zwaar kut
Ik blijf gewoon lekker thuisquote:Op donderdag 20 december 2018 06:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Valt mee, 2 a 3 uur eerder naar huis
Geen ideequote:Op donderdag 20 december 2018 06:33 schreef Driepink het volgende:
1 januari vrij.
Wie is er trouwens jarig?
https://www.jarigvandaag.nlquote:Op donderdag 20 december 2018 06:33 schreef Driepink het volgende:
1 januari vrij.
Wie is er trouwens jarig?
Nu net op de vroege ochtendquote:Op donderdag 20 december 2018 06:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb weer een dvd verkocht
Prison Break seizoen 1 en 2quote:Op donderdag 20 december 2018 06:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nu net op de vroege ochtend?
Welke dvd?
Aan c_aquote:Op donderdag 20 december 2018 06:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prison Break seizoen 1 en 2
Denk dat de TT over Flippiee gaatquote:Op donderdag 20 december 2018 06:38 schreef Driepink het volgende:
Terwijl dat gewoon op netflix staat
quote:Op donderdag 20 december 2018 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zijn weg voor je het weet hoor. Over 4 dagen is het flippiees verjaardag en je kunt haar verrassen met een leuk verjaardagstopic; dat zal ze zeker wel belonen met een tofheidsnote.
Yupquote:Op donderdag 20 december 2018 06:38 schreef Driepink het volgende:
Terwijl dat gewoon op netflix staat
Ah, beetje vroeg alleenquote:Op donderdag 20 december 2018 06:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk dat de TT over Flippiee gaat
[..]
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 02:26 schreef devzero het volgende:
Paar daagjes te vroeg, maar zo vergeten we het niet
Ben lekker aan het hoesten, gister wel even hoestdrank met codeine gehaald.quote:Op donderdag 20 december 2018 06:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]zekere voor het onzekere.
Hoe gaat het verder met jou Driep?
Welke hoestdrank heb je gehaald ?quote:Op donderdag 20 december 2018 06:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben lekker aan het hoesten, gister wel even hoestdrank met codeine gehaald.
Weet gelijk weer wat voor een hekel ik wel niet had aan hoestdrank
Natterman ofzo? Ben totaal niet bekend met hoestdrankjesquote:Op donderdag 20 december 2018 07:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welke hoestdrank heb je gehaald ?
Ja die had ik ook gehaald. Extra sterk. Vond hem wel goedquote:Op donderdag 20 december 2018 07:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Natterman ofzo? Ben totaal niet bekend met hoestdrankjes
Extra sterk inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2018 07:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gehaald. Extra sterk. Vond hem wel goed
Gisteravond pas gehaald inderdaad, en wel leuk, want je moet 20ml nemen, maar het doseerdopje gaat maar tot 15mlquote:Op donderdag 20 december 2018 07:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar je hebt die pas gisteren gehaald, kijken of je einde van de dag verschil merkt
quote:Op donderdag 20 december 2018 07:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gisteravond pas gehaald inderdaad, en wel leuk, want je moet 20ml nemen, maar het doseerdopje gaat maar tot 15ml
Nou, dan doe ik er maar 2x zo lang over.. ik neem gewoon een doppie en klaar.quote:Op donderdag 20 december 2018 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]beetje extra werk. 2x meten
Als het werkt dan is het de extra moeite wel waardquote:Op donderdag 20 december 2018 07:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gisteravond pas gehaald inderdaad, en wel leuk, want je moet 20ml nemen, maar het doseerdopje gaat maar tot 15ml
Ondertussen je collega's onder hoestenquote:Op donderdag 20 december 2018 07:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou, dan doe ik er maar 2x zo lang over.. ik neem gewoon een doppie en klaar.
Ik kan mn slokdarm al niet openzetten, dus is al irritant
Valt mee,quote:Op donderdag 20 december 2018 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ondertussen je collega's onder hoesten
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 20 december 2018 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Normaal is ze 05:30 al dansend en vrolijk aanwezig
Wel goed denk ikquote:Op donderdag 20 december 2018 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kersverse neefje ?
Oom/tante zijn is leuk. Kan je ze verwennenquote:Op donderdag 20 december 2018 07:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wel goed denk ik
Zondag voor het laatste gezien.
Ja dat kan wel.. maar dan zou ik alsnog denken dat ze tussen 05:30 en nu wel online zou zijn geweestquote:Op donderdag 20 december 2018 07:27 schreef Driepink het volgende:
Trouwens, gister had jut de kinderen van een vriendin over de vloer toch, misschien vandaag weer?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-12-2018 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
En na 1000 gewoon verder naar 1500quote:Op donderdag 20 december 2018 07:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ik heb er ook vertrouwen in
Top 5quote:Op donderdag 20 december 2018 07:41 schreef aloa het volgende:
[..]
En na 1000 gewoon verder naar 1500
ik was al verkouden paar dagen geleden met hoest, begint nu bijna af te lopen. Maar ze ging na de pauze wel weg gelukkigquote:Op donderdag 20 december 2018 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent gisteren niet met de hoest aangestoken door de studente ?
Okok. Jij had haar dus makkelijk ook een koutje kunnen laten opvattenquote:Op donderdag 20 december 2018 07:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik was al verkouden paar dagen geleden met hoest, begint nu bijna af te lopen. Maar ze ging na de pauze wel weg gelukkig
Zolang mark maar wint ook deze maandquote:Op donderdag 20 december 2018 07:45 schreef aloa het volgende:
[..]
moet kunnen. Al is het straks wel vakantie!
dat heeft ze alquote:Op donderdag 20 december 2018 07:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Okok. Jij had haar dus makkelijk ook een koutje kunnen laten opvatten
Goedemorgen Limoentjuhquote:Op donderdag 20 december 2018 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen ph Fluorantimoonzuur
Werken school of beide ?quote:Op donderdag 20 december 2018 08:04 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Helaas veel te kort, wat een lange dag wordt dit
Viel wel mee, maar ben tussen de nacht door nog een paar keer wakker gewordenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is een behoorlijk lange dag ja... Was je te laat gaan slapen?
Daar heb ik ook vaak last vanquote:Op donderdag 20 december 2018 08:07 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar ben tussen de nacht door nog een paar keer wakker geworden
Kon dat maar, moet echt nog flink wat aan mijn profielwerkstuk doenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaak last vanen dan moeilijk weer terug in slaap kunnen vallen.
Thuis aangekomen straks en meteen naar bed
Deadline deze week?quote:Op donderdag 20 december 2018 08:10 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Kon dat maar, moet echt nog flink wat aan mijn profielwerkstuk doen
Ach iedere ochtend op FOK hoeft ook niet. Heb er soms ook geen zin inquote:Op donderdag 20 december 2018 08:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had der al een app gestuurd, maar geen reactie..
Niet terugkrabbelen nuquote:Op donderdag 20 december 2018 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach iedere ochtend op FOK hoeft ook niet. Heb er soms ook geen zin in
quote:Op donderdag 20 december 2018 08:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had der al een app gestuurd, maar geen reactie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |