mark en aloa lezen nooit terug en reageren alleen op de laatste post. Dus voor hun is alles een raadsel.quote:
Nog nooit meegemaakt. Was ik toen ik begon met fora vroeger nog wel eens 'bang' voor.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:39 schreef devzero het volgende:
Het probleem met een anoniem forum als Fok! is dat ze nu wel kunnen meelezen. Zul je zien dat ze straks vragen waarom ik zat te klagen op een of ander forum
Hier leest hele hele dorp mee en staat achter alles wat R-woud88 postquote:Op donderdag 20 december 2018 02:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Was ik toen ik begon met fora vroeger nog wel eens 'bang' voor.
moooooooooiquote:Op donderdag 20 december 2018 02:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Hier leest hele hele dorp mee en staat achter alles wat R-woud88 post
Op tweakers kwam ik nog wel eens bekenden tegen, op Fok! nog niet meegemaakt. Naja, nu dus 1tje welquote:Op donderdag 20 december 2018 02:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Was ik toen ik begon met fora vroeger nog wel eens 'bang' voor.
hoi tong88quote:Op donderdag 20 december 2018 02:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Hier leest hele hele dorp mee en staat achter alles wat R-woud88 post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |