Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de meetlijst? Geef het dan even door, dan zetten we je erin.![]()
4??? Mijn privé wat doe je.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zijn weg voor je het weet hoor. Over 4 dagen is het flippiees verjaardag en je kunt haar verrassen met een leuk verjaardagstopic; dat zal ze zeker wel belonen met een tofheidsnote.
5 is nog prima vol te houdenquote:Op donderdag 20 december 2018 02:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze komen voor 5 dagen of zo bij mij, maar blijven hier voor 3 weekjes.
En ach, drukte is op zich niet zo heel erg hoor. Anders kak je maar in. Zolangs hiet niet continue is
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-12-2018 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
5 is prima te doen, alleen die food shenanigans....we lusten niet dit, we lusten niet dat.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:29 schreef Flippiee het volgende:
5 is nog prima vol te houden
Ja true daar zit ook wel wat. Draait allemaal om balans natuurlijk.
Wat denk je, deze man heeft vakantiequote:
Mensen doen ook veel te moeilijk. Intolerantie of allergie is ander verhaal maar niet lusten.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
5 is prima te doen, alleen die food shenanigans....we lusten niet dit, we lusten niet dat.
Trek er nog maar een pilsje voor openen. Vakantie tot einde van het jaar?quote:Op donderdag 20 december 2018 02:33 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Wat denk je, deze man heeft vakantie
Allergie en "rare" dingen als rauwe oesters kan ik wel begrijpen, maar hoe kun je nou niet van "vis" houden. Dat is hetzelfde als zeggen dat je niet van "vlees" houdt omdat je een keertje een vieze worst hebt gegeten.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen doen ook veel te moeilijk. Intolerantie of allergie is ander verhaal maar niet lusten.
Morgen alleen vergaderen en kerstpakket meenemen en ik ben los tot de 31equote:Op donderdag 20 december 2018 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Trek er nog maar een pilsje voor openen. Vakantie tot einde van het jaar?
quote:Op donderdag 20 december 2018 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Allergie en "rare" dingen als rauwe oesters kan ik wel begrijpen, maar hoe kun je nou niet van "vis" houden. Dat is hetzelfde als zeggen dat je niet van "vlees" houdt omdat je een keertje een vieze worst hebt gegeten.
quote:Op donderdag 20 december 2018 02:39 schreef devzero het volgende:
Het probleem met een anoniem forum als Fok! is dat ze nu wel kunnen meelezen. Zul je zien dat ze straks vragen waarom ik zat te klagen op een of ander forum
Dan zou ik moeten lachenquote:Op donderdag 20 december 2018 02:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, die blik zou ik ook hebben als mijn broer zich voorstelt als markdeajexfan
mark en aloa lezen nooit terug en reageren alleen op de laatste post. Dus voor hun is alles een raadsel.quote:
Nog nooit meegemaakt. Was ik toen ik begon met fora vroeger nog wel eens 'bang' voor.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:39 schreef devzero het volgende:
Het probleem met een anoniem forum als Fok! is dat ze nu wel kunnen meelezen. Zul je zien dat ze straks vragen waarom ik zat te klagen op een of ander forum
Hier leest hele hele dorp mee en staat achter alles wat R-woud88 postquote:Op donderdag 20 december 2018 02:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Was ik toen ik begon met fora vroeger nog wel eens 'bang' voor.
moooooooooiquote:Op donderdag 20 december 2018 02:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Hier leest hele hele dorp mee en staat achter alles wat R-woud88 post
Op tweakers kwam ik nog wel eens bekenden tegen, op Fok! nog niet meegemaakt. Naja, nu dus 1tje welquote:Op donderdag 20 december 2018 02:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Was ik toen ik begon met fora vroeger nog wel eens 'bang' voor.
hoi tong88quote:Op donderdag 20 december 2018 02:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Hier leest hele hele dorp mee en staat achter alles wat R-woud88 post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |