Vooruitziend. Ik begin langzaam de kneepjes van het vak te kennenquote:Op donderdag 20 december 2018 02:09 schreef devzero het volgende:
[..]
De beste mod is hierIk had nog niet eens een TR gezet
Hey, ik had dit jaar maar 1 notequote:
Nu 2quote:Op donderdag 20 december 2018 02:13 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Hey, ik had dit jaar maar 1 note
Geloof er helemaal niets vanquote:
knaldruk, volgende week vrij, dus ineens een hoop dingen die af moeten worden gemaakt. Verder, volgende week vrijquote:Op donderdag 20 december 2018 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooruitziend. Ik begin langzaam de kneepjes van het vak te kennen
Hoe is het daar dev? Heb je al in geen tijden gesproken
Geen sneeuw hier helaas.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
knaldruk, volgende week vrij, dus ineens een hoop dingen die af moeten worden gemaakt. Verder, volgende week vrij(alleen krijg ik wel wat familie over de vloer, dus rustig zitten zal er niet bij zijn). Hoe gaat het daar in de sneeuw?
Heb er 5, en die zijn niet tofquote:Op donderdag 20 december 2018 02:17 schreef devzero het volgende:
[..]
ook voorbeeldige users krijgen wel eens notes, tofheidsnotes
Ze komen voor 5 dagen of zo bij mij, maar blijven hier voor 3 weekjes.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen sneeuw hier helaas.Wel balen dat er zoveel druk ligt. Hopelijk trekt dat wel bij.
En gezellig met familie rond de kerstkomen ze uit Nederland en blijven ze lang?
Ze zijn weg voor je het weet hoor. Over 4 dagen is het flippiees verjaardag en je kunt haar verrassen met een leuk verjaardagstopic; dat zal ze zeker wel belonen met een tofheidsnote.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:20 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb er 5, en die zijn niet tof![]()
Bedankt, nu ben ik een kut user
Dit valt mij tegenquote:
Deze gaat ik onthoudenquote:Op donderdag 20 december 2018 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zijn weg voor je het weet hoor. Over 4 dagen is het flippiees verjaardag en je kunt haar verrassen met een leuk verjaardagstopic; dat zal ze zeker wel belonen met een tofheidsnote.
Als dat geen succes wordt, dan weet ik het ook niet hoor.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dit valt mij tegen
[..]
Deze gaat ik onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |