Zolang mark maar wint ook deze maandquote:Op donderdag 20 december 2018 07:45 schreef aloa het volgende:
[..]
moet kunnen. Al is het straks wel vakantie!
dat heeft ze alquote:Op donderdag 20 december 2018 07:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Okok. Jij had haar dus makkelijk ook een koutje kunnen laten opvatten
Goedemorgen Limoentjuhquote:Op donderdag 20 december 2018 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen ph Fluorantimoonzuur
Werken school of beide ?quote:Op donderdag 20 december 2018 08:04 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Helaas veel te kort, wat een lange dag wordt dit
Viel wel mee, maar ben tussen de nacht door nog een paar keer wakker gewordenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is een behoorlijk lange dag ja... Was je te laat gaan slapen?
Daar heb ik ook vaak last vanquote:Op donderdag 20 december 2018 08:07 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar ben tussen de nacht door nog een paar keer wakker geworden
Kon dat maar, moet echt nog flink wat aan mijn profielwerkstuk doenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaak last vanen dan moeilijk weer terug in slaap kunnen vallen.
Thuis aangekomen straks en meteen naar bed
Deadline deze week?quote:Op donderdag 20 december 2018 08:10 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Kon dat maar, moet echt nog flink wat aan mijn profielwerkstuk doen
Ach iedere ochtend op FOK hoeft ook niet. Heb er soms ook geen zin inquote:Op donderdag 20 december 2018 08:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had der al een app gestuurd, maar geen reactie..
Niet terugkrabbelen nuquote:Op donderdag 20 december 2018 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach iedere ochtend op FOK hoeft ook niet. Heb er soms ook geen zin in
quote:Op donderdag 20 december 2018 08:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had der al een app gestuurd, maar geen reactie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |