Ja dat kan wel.. maar dan zou ik alsnog denken dat ze tussen 05:30 en nu wel online zou zijn geweestquote:Op donderdag 20 december 2018 07:27 schreef Driepink het volgende:
Trouwens, gister had jut de kinderen van een vriendin over de vloer toch, misschien vandaag weer?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-12-2018 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
En na 1000 gewoon verder naar 1500quote:Op donderdag 20 december 2018 07:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ik heb er ook vertrouwen in
Top 5quote:Op donderdag 20 december 2018 07:41 schreef aloa het volgende:
[..]
En na 1000 gewoon verder naar 1500
ik was al verkouden paar dagen geleden met hoest, begint nu bijna af te lopen. Maar ze ging na de pauze wel weg gelukkigquote:Op donderdag 20 december 2018 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent gisteren niet met de hoest aangestoken door de studente ?
Okok. Jij had haar dus makkelijk ook een koutje kunnen laten opvattenquote:Op donderdag 20 december 2018 07:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik was al verkouden paar dagen geleden met hoest, begint nu bijna af te lopen. Maar ze ging na de pauze wel weg gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |