Kedend kedengquote:Op donderdag 20 december 2018 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zit nog in de trein
Tjoek tjoek
Somsquote:Op donderdag 20 december 2018 06:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kedend kedeng
Ontbijt je in de trein ?
quote:
WERKGENOT BIJNA BESTE GENOT!quote:Op donderdag 20 december 2018 06:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]je hebt al gewonnen hoor, anders had ik niks na jou gepost.
Probeer zelf nog wat puntjes te scoren. Maar ben straks weg Oke.
Ik heb zo'n pijnlijke droge kriebelhoest. Daar word je wel wakker vanquote:Op donderdag 20 december 2018 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste denk je. Maar je hoest ook gewoon in je slaap.
Dacht het alquote:
WAARHEID ALS EEN KOE!!quote:Op donderdag 20 december 2018 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WERKGENOT BIJNA BESTE GENOT!
Ow ik lees nu pas bijna beste. Wat is het beste dan... lunchgenot ?quote:Op donderdag 20 december 2018 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WERKGENOT BIJNA BESTE GENOT!
nee, in de ochtend valt het qua drukte op mijn tijdstip sowieso mee.quote:Op donderdag 20 december 2018 06:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dacht het alNiks mis mee ofzo. Als je maar wel rustig zittend wat kan eten. En niet staand in zo'n overvolle trein
quote:Op donderdag 20 december 2018 06:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik lees nu pas bijna beste. Wat is het beste dan... lunchgenot ?
In de middag is het verrot. Krijg dan soms ook trek in de trein door die andere reizigersquote:Op donderdag 20 december 2018 06:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, in de ochtend valt het qua drukte op mijn tijdstip sowieso mee.
quote:Op donderdag 20 december 2018 06:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In de middag is het verrot. Krijg dan soms ook trek in de trein door die andere reizigerspizza burgers patatjes bami
quote:Op donderdag 20 december 2018 06:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In de middag is het verrot. Krijg dan soms ook trek in de trein door die andere reizigerspizza burgers patatjes bami
Ik dit weekend lang weekend, volgende week 2 dagen werken en 31e ook werkenquote:Op donderdag 20 december 2018 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week 3 dagen knallen en dan lang weekend 💪
31e werken is echt zwaar kutquote:Op donderdag 20 december 2018 06:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dit weekend lang weekend, volgende week 2 dagen werken en 31e ook werken
31e en 1 januari zijn ergquote:Op donderdag 20 december 2018 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
31e werken is echt zwaar kut
Valt mee, 2 a 3 uur eerder naar huisquote:Op donderdag 20 december 2018 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
31e werken is echt zwaar kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |