Jaquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je gaat jezelf van de trap gooien?
Trapliftquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:25 schreef Catkiller het volgende:
Als je Braddie van de trap gooit is er daarna plek voor een lift.
tr voor doodsbedreiging aan jezelf en al je wijkgenotenquote:
grote jongen die hem kan gooienquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:25 schreef Catkiller het volgende:
Als je Braddie van de trap gooit is er daarna plek voor een lift.
Heftig he, zelfspot.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Braddie die grapjes maakt over zijn eigen moddervette verschijning
quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:
quote:
Ondertussen rammen we heftig op de TR knopquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig kan ik geen grapjes over mijn moddervette verschijning maken omdat ik niet dik ben
rtquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig kan ik geen grapjes over mijn moddervette verschijning maken omdat ik niet dik ben
Heyquote:
Ja is goed.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Krampachtig proberen het gras voor andermans voeten weg te maaien is geen zelfspot
boeit me nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:51 schreef Kiid het volgende:
Hebben jullie mijn kerst outfit van vandaag eigenlijk wel gezien?!
nou als dat geen neuken wordt...quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Aber zei dat ze mij en de trui mooi vond
Nee, want m'n overgewicht is het enige waar ik mij voor zou moeten schamen, en ben voor de rest prima content met m'n innerlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet je ogen uit je kop schamen smerige volgevreten bunzing
Voor mij wel want met Kerst zit ik hier nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar het is nog helemaal geen kerst
mooi, zin om met kerst te FOK!kenquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor mij wel want met Kerst zit ik hier niet
je bent een lui zwijn, zou ik inderdaad content mee zijnquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nee, want m'n overgewicht is het enige waar ik mij voor zou moeten schamen, en ben voor de rest prima content met m'n innerlijk.
lage eisen stel je aan jezelf zegquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nee, want m'n overgewicht is het enige waar ik mij voor zou moeten schamen, en ben voor de rest prima content met m'n innerlijk.
gelukkig ben jij altijd anders geweestquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Catkiller het volgende:
Wat leuk hoe prof one of the girls is als het aankomt op Braddiehaat
Realistische eisen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
lage eisen stel je aan jezelf zeg
ik kan het mezelf niet aanbrengen om op braddie te haten, werkloos zijn en veel eten zijn mijn 2 grote passiesquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Catkiller het volgende:
Prima.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bent een lui zwijn, zou ik inderdaad content mee zijn
Bij een gezamelijke vijand verenigenquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Catkiller het volgende:
lolquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Gelijk heb je vriend. Geniet van de jaren die je nog hebt hier op aardequote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelijk heb je vriend. Geniet van de jaren die je nog hebt hier op aarde
Bij mij iig wel?quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha aber hard to get ahaaahahah
Zolang je van muziekshit houd is dat helemaal prima manquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Andersom hoop ik ook nog lang van jou en jouw avonturen te mogen genieten
Zou willen dat ik die luxe had. Eerste Kerstdag is het afzien bij schoonfamilie en de dag erna bij Kiid seniorquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, zin om met kerst te FOK!ken
ga je geen pasta meer maken?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Zolang je van muziekshit houd is dat helemaal prima manWant andere avonturen zijn nergens te vinden.
Niet echt om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Zolang je van muziekshit houd is dat helemaal prima manWant andere avonturen zijn nergens te vinden.
Bij ons op het werk oliebollen netquote:
ik ga gezellig met de familie gourmetten en linda de mol kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou willen dat ik die luxe had. Eerste Kerstdag is het afzien bij schoonfamilie en de dag erna bij Kiid senior![]()
Zou het liever met jullie willen doorbrengen want jullie zijn er iedere dag en altijd. Dat betekent meer dan die ene dag per jaar dat je familie ineens gezellig samen wilt zijn
Lekker man. Geniet ervanquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij ons op het werk oliebollen net![]()
Nu alweer vrij trouwens. Week vakantie.
Als ik op YT op Bradge zoek vind ik anders heel veelquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Klopt, maar ik lees ook een hoop via het datingtopic dus blijf ik toch nog een beetje op de hoogte van alles wat er in je leven speeltquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:03 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dan valt er dus niets meer te zien.
een week maar? wat een uitbuitersquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij ons op het werk oliebollen net![]()
Nu alweer vrij trouwens. Week vakantie.
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga gezellig met de familie gourmetten en linda de mol kijken
Ja, hier twee maar daar moet ik mijn zuur verdiende dagen voor inleverenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een week maar? wat een uitbuiters
Oude shit jaquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Als ik op YT op Bradge zoek vind ik anders heel veel
nee hoor, altijd leuk om ''per ongeluk'' een stuk vlees op het olie te laten vallen en dan kijken wie het eerste schreeuwtquote:
ik ga denk ik voor de 3quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, hier twee maar daar moet ik mijn zuur verdiende dagen voor inleveren
Maar jij beweerdequote:Op vrijdag 21 december 2018 15:05 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Oude shit jaNieuwe shit, in m'n nieuwe woning, komt er niet. Daar heb ik (weliswaar toen het al te laat was) van geleerd.
Dat is dus niet waarquote:Want andere avonturen zijn nergens te vinden.
Dat is wel altijd leuk ja. Ik zorg altijd dat het vlees drijft in een zwembadje van boter waardoor iedereen die hete spetters tegen zich aan krijgt. De reacties die je dan soms krijgtquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hoor, altijd leuk om ''per ongeluk'' een stuk vlees op het olie te laten vallen en dan kijken wie het eerste schreeuwt
Jij ook al vakantie?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man. Geniet ervan
Ik ben niet zo van de oliebollen. Ik heb liever een appelflap
31e en 1e ook nog eigenlijk. Op zich kan ik langer vrij nemen, maar ja, vrij groot bedrijf. Er is volgende week zelfs ook nog werk te doen op de niet-kerstdagen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een week maar? wat een uitbuiters
Dat is niet aardig. Ze wil jou alleen maar laten inzien waar je aan kan werken zodat er geen onduidelijkheden bestaan op dit forum. Zo zorgen we voor een helder 2k19quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:06 schreef MisterLastName het volgende:
Ga ergens anders de irritante autist uithangen Chia.
en als de persoon die naast je zit niet kijkt snel even een stukje vlees naar je toe schuivenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is wel altijd leuk ja. Ik zorg altijd dat het vlees drijft in een zwembadje van boter waardoor iedereen die hete spetters tegen zich aan krijgt. De reacties die je dan soms krijgt
Nee, vandaag gewoon werken tot 5 en daarna wel 2 weken bitches neuken en nooit meer werkenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij ook al vakantie?
[..]
31e en 1e ook nog eigenlijk. Op zich kan ik langer vrij nemen, maar ja, vrij groot bedrijf. Er is volgende week zelfs ook nog werk te doen op de niet-kerstdagen.
ik kan gelijk 2 maanden vakantie nemen maar dan moet ik straks werken als goeie games uitkomenquote:
Jammer dat ik nooit de kans zal krijgen om met jou te mogen gourmetten want ik zie veel raakvlakkenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en als de persoon die naast je zit niet kijkt snel even een stukje vlees naar je toe schuiven
Triggeredquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:06 schreef MisterLastName het volgende:
Ga ergens anders de irritante autist uithangen Chia.
daar had ik dit jaar zin in maar toen kreeg ik opeens een contractverlengingquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:09 schreef Kiid het volgende:
Misschien is 2k19 wel het jaar om eindelijk eens mijn WW op te gaan nemen
Dat doe je goed maat.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, vandaag gewoon werken tot 5 en daarna wel 2 weken bitches neuken en nooit meer werken
Jij hebt tenminste nog uitzicht op mogelijke weigering. Ik zit hier nou al tijden met een contract voor onbepaalde tijd en nóg minder doen dat ik al doe is bijna niet mogelijkquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar had ik dit jaar zin in maar toen kreeg ik opeens een contractverlenging
Hè wat naar zeg. Walgelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar had ik dit jaar zin in maar toen kreeg ik opeens een contractverlenging
Dan moet je deze maar nemenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan het kookproces niet zien, nu weet ik nog niet hoe het moet
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:38 schreef MisterLastName het volgende:
Ah gezellig, de oude filmpjes worden weer van stal gehaald
Ben niet pedagogisch verantwoord of geschikt als begeleider, zou mijn vingers daar nooit aan brandden.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij daar met hem aan het koken??
branddenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben niet pedagogisch verantwoord of geschikt als begeleider, zou mijn vingers daar nooit aan brandden.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zag deze onder de video van Evers staat op.
[ afbeelding ]
Brad, sinds wanneer ben jij zo vroeg op?
Ja echt grappig en origineel, flikker opquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:36 schreef BoneThugss het volgende:
Beter een gat in je trap dan een trap in je gat.
alles goed verder profquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt grappig en origineel, flikker op
myrrrrrrrquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:08 schreef Myrr het volgende:
Biem ik val met neus in het bakvet hier. Genietonn.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:10 schreef Myrr het volgende:
Mijn eerste en tevens laatste vakantie van dit schooljaar is aangebroken.
Gewoon stoppen over een maandquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:10 schreef Myrr het volgende:
Mijn eerste en tevens laatste vakantie van dit schooljaar is aangebroken.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:08 schreef Myrr het volgende:
Biem ik val met neus in het bakvet hier. Genietonn.
Ja. Wel maandag direct een project beoordeling en dinsdag de overige vakken allemaal op 1 dagquote:
komt goedquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Wel maandag direct een project beoordeling en dinsdag de overige vakken allemaal op 1 dagstelletje kutlijers.
Geen genade niets.
Nope nog niet gekekenquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja heb ook geen keus toch. Heb je mn verhaal gezien? Ben pas op de helft lololol.
kan je dit gewoon doen of loop je tegen beperkingen aanquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
prima, zin om het hele weekend series te kijken
soms moet ik stoppen om te poepen of etenquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je dit gewoon doen of loop je tegen beperkingen aan
ja kut is dat die momenten komen meestal ongelegenquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms moet ik stoppen om te poepen of eten
Pissen doe je gewoon in een fles?quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms moet ik stoppen om te poepen of eten
En wie ben jij dan wel?quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt grappig en origineel, flikker op
Hij lijkt wat mad.quote:
Gwn van de Gamma broer. Heb die van mij al 5 jaar voor 6 tientjes.quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:35 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit welke zaagtafel ik wil kopen
Nee joh.quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:41 schreef Myrr het volgende:
Of heb je dat voor 60 euro want dan wtf ik wil ook.
Edit wat een kleine kutdingen zijn dat, laat maar.
Mehquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gwn van de Gamma broer. Heb die van mij al 5 jaar voor 6 tientjes.
Topspulquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Meh
Daar geloof ik niet in![]()
Ik kijk naar Dewalt.
Klopt.quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:50 schreef BoneThugss het volgende:
Goed gereedschap is het halve werk.
Vraag maar aan je moeder.
Yeaahhhh letsssss goooquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn vader heeft mij gemaakt met een half stijfje en ik ben dan ook een halve gare.
Ja dus rot op jij hoort niet bij ons clubje.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja dus rot op jij hoort niet bij ons clubje.
GA UIT ONSE CHET !
je moet sunderland till i die eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
prima, zin om het hele weekend series te kijken
quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
je moet sunderland till i die eens gaan kijken
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij inmiddels al zelf eten aan het maken?
Jezus gast.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:04 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
We houden het op Januari 2019
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:04 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
We houden het op Januari 2019
Ik weet uit betrouwbare bron dat je je uitkering al binnen hebt dus je kan toch makkelijk even een gasslang halen?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat je je uitkering al binnen hebt dus je kan toch makkelijk even een gasslang halen?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat je je uitkering al binnen hebt dus je kan toch makkelijk even een gasslang halen?
quote:
Ik kook ook maar 1, hooguit 2 keer in de weekquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:06 schreef MisterLastName het volgende:
Ik heb altijd wel zelf gekookt, ook nog vrij recent in m'n eerste huisje(Naja, die politiecel) maar als ouders aanbieden van hey, je mag ook hier eten een paar dagen in de week dan word dat al gauw "oh, dan eet ik van't weekend wel soep/brood/magnetronmaaltijd" en zodoende kook ik niet meer nu
Tel daar bij op dat ik nog steeds een gasslang moet hebben en dat nog steeds dus niet heb gehaald en ik hier al 4 maanden woon, eh___! Schaam me er ook voor
Maar kom wel goed.
Ik snap niet zo goed waarom jij nu deze smiley gebruikt maar oké.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom jij nu deze smiley gebruikt maar oké.
Er word zo moeilijk om gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kook ook maar 1, hooguit 2 keer in de week
Gelijk heb je kerel.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:08 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Er word zo moeilijk om gedaanLekker belangrijk echt, al kook ik nooit, moet ik zelf weten
Het is gewoon debiel dat je nog steeds je gasfornuis niet hebt aangesloten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:08 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Er word zo moeilijk om gedaanLekker belangrijk echt, al kook ik nooit, moet ik zelf weten
Laat die jongen toch, als hij dat ding toch niet gaat gebruikenquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is gewoon debiel dat je nog steeds je gasfornuis niet hebt aangesloten.
Gewoon die gains blijven zetten iddquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:08 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Misschien is't debiel, maar ik red mij verder prima, dus heeft geen prioriteit.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is gewoon debiel dat je nog steeds je gasfornuis niet hebt aangesloten.
Hallo heyquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:11 schreef Chia het volgende:
Ga ergens anders de irritante autist uithangen Ama
Wowquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:11 schreef Chia het volgende:
Ga ergens anders de irritante autist uithangen Ama
Bij zijn ouders. Die vinden het schijnbaar prima dat hij daar altijd eet.quote:
Naja zegquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:12 schreef Zosk het volgende:
Ama is wel een beetje onaardig geworden sinds ze de zogenaamd aardigste user van dit forum is
Ik ben je maat niet, gapquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Even lezen maat, zo lastig is t nie he
Als ze aanbieden van hey, wil je hier een paar x per week mee-eten, dan zeg ik daar, ondanks dat ik al 2 jaar op mezelf woon zo onderhand, geen nee tegen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij zijn ouders. Die vinden het schijnbaar prima dat hij daar altijd eet.
Hoe dan als je geen gasfornuis hebt? Pizza opwarmen tel ik niet echt mee.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:14 schreef MisterLastName het volgende:
ik heb 4 dagen p/w dat ik zelf eten maak.
Laat je niet gek maken door onaardige Amaquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:14 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Als ze aanbieden van hey, wil je hier een paar x per week mee-eten, dan zeg ik daar, ondanks dat ik al 2 jaar op mezelf woon zo onderhand, geen nee tegen.
ik heb 4 dagen p/w dat ik zelf eten maak. Niks mis mee.
Nederlanderquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:14 schreef Zosk het volgende:
https://tweakers.net/geek(...)aalf-jaar-duurt.html
Dat filmpje ook, heerlijk accentje
Magnetron, soep, noodles, brood. Genoeg mogelijkheden, niet zo zuigen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe dan als je geen gasfornuis hebt? Pizza opwarmen tel ik niet echt mee.
Zoog ze maar hahaquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:15 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Magnetron, soep, noodles, brood. Genoeg mogelijkheden, niet zo zuigen.
Ok okquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:15 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
wtfquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:14 schreef Zosk het volgende:
https://tweakers.net/geek(...)aalf-jaar-duurt.html
Dat filmpje ook, heerlijk accentje
Klasse. Gewoon van je afbijten vriendquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:15 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Altijd happen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse. Gewoon van je afbijten vriend
Hahahaquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou als ze zo doet dan laat maar hoor hehe
Ja dag ik ga niet alle hondenharen weghalen enz hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die vloer wordt niet vanzelf schoon hoor
Dat hoeft ook niet hoor, no worriesquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dag ik ga niet alle hondenharen weghalen enz hoor.
Idd, waar geef jij niet meteen zelf antwoordquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom geef ik je niet meteen zelf ook antwoord?
Heb je ook een kleine penis?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef Kiid het volgende:
Ik vind dat altijd maar een lastige keuze want met mijn formaat kan ik eigenlijk alleen missionaris of doggy doen. Dus dan heb je ook niet veel keuze zeg maar
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Idd, waar geef jij niet meteen zelf antwoord
Missionarisquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel het is een zaterdag en je hebt de hele week geen router te hoeven resetten
Daar was ik al mee bezig zoals je kon zienquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom geef ik je niet meteen zelf ook antwoord?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel het is een zaterdag en je hebt de hele week geen router te hoeven resetten
Doggystyle is niet met een echte hond hequote:Op vrijdag 21 december 2018 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dag ik ga niet alle hondenharen weghalen enz hoor.
Damn sonquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Doggystyle is niet met een echte hond he
Met je handenquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nja, wat is klein. Ligt maar net waar je hem mee vergelijkt
Klopt ongeveer ook welquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meer dan dat zie ik zosk ook niet doen
Ik eet 6 keer per dagquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:26 schreef Kiid het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen anno 2k18 nog avondeten. Dat is zo achterhaald. 1x eten per dag is meer dan genoeg
Doggyquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
We wachten geduldig af op een concreet antwoord
Laatste keer dat ik daarvoor de moeite deed kan ik mij niet eens herinneren. Vind het maar erg veel gedoe voor weinig returnquote:
Vind je het niet lekker als ze je gezicht vol squirt?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daarvoor de moeite deed kan ik mij niet eens herinneren. Vind het maar erg veel gedoe voor weinig return
In het riool lolquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jezus. Waar laat je dat allemaal vent
Ben geen Kiid Paay als je dat denkt neequote:Op vrijdag 21 december 2018 20:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind je het niet lekker als ze je gezicht vol squirt?
Oh, ik vind dat over het algemeen vrij aangenaamquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben geen Kiid Paay als je dat denkt nee
Scheelt dat het bij jou ook niet in de ogen kan komen natuurlijk. Bij mij is het altijd oppassen daarmeequote:Op vrijdag 21 december 2018 20:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat over het algemeen vrij aangenaam
Je kan ook gewoon met je ogen dicht pussy etenquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Scheelt dat het bij jou ook niet in de ogen kan komen natuurlijk. Bij mij is het altijd oppassen daarmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |