lage eisen stel je aan jezelf zegquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nee, want m'n overgewicht is het enige waar ik mij voor zou moeten schamen, en ben voor de rest prima content met m'n innerlijk.
gelukkig ben jij altijd anders geweestquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Catkiller het volgende:
Wat leuk hoe prof one of the girls is als het aankomt op Braddiehaat
Realistische eisen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
lage eisen stel je aan jezelf zeg
ik kan het mezelf niet aanbrengen om op braddie te haten, werkloos zijn en veel eten zijn mijn 2 grote passiesquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Catkiller het volgende:
Prima.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bent een lui zwijn, zou ik inderdaad content mee zijn
Bij een gezamelijke vijand verenigenquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Catkiller het volgende:
lolquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nee, want m'n overgewicht is het enige waar ik mij voor zou moeten schamen, en ben voor de rest prima content met m'n innerlijk.
Gelijk heb je vriend. Geniet van de jaren die je nog hebt hier op aardequote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelijk heb je vriend. Geniet van de jaren die je nog hebt hier op aarde
Bij mij iig wel?quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha aber hard to get ahaaahahah
Zolang je van muziekshit houd is dat helemaal prima manquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Andersom hoop ik ook nog lang van jou en jouw avonturen te mogen genieten
Zou willen dat ik die luxe had. Eerste Kerstdag is het afzien bij schoonfamilie en de dag erna bij Kiid seniorquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, zin om met kerst te FOK!ken
ga je geen pasta meer maken?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Zolang je van muziekshit houd is dat helemaal prima manWant andere avonturen zijn nergens te vinden.
Niet echt om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Zolang je van muziekshit houd is dat helemaal prima manWant andere avonturen zijn nergens te vinden.
Bij ons op het werk oliebollen netquote:
ik ga gezellig met de familie gourmetten en linda de mol kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou willen dat ik die luxe had. Eerste Kerstdag is het afzien bij schoonfamilie en de dag erna bij Kiid senior![]()
Zou het liever met jullie willen doorbrengen want jullie zijn er iedere dag en altijd. Dat betekent meer dan die ene dag per jaar dat je familie ineens gezellig samen wilt zijn
Lekker man. Geniet ervanquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij ons op het werk oliebollen net![]()
Nu alweer vrij trouwens. Week vakantie.
Als ik op YT op Bradge zoek vind ik anders heel veelquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Klopt, maar ik lees ook een hoop via het datingtopic dus blijf ik toch nog een beetje op de hoogte van alles wat er in je leven speeltquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:03 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dan valt er dus niets meer te zien.
een week maar? wat een uitbuitersquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij ons op het werk oliebollen net![]()
Nu alweer vrij trouwens. Week vakantie.
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga gezellig met de familie gourmetten en linda de mol kijken
Ja, hier twee maar daar moet ik mijn zuur verdiende dagen voor inleverenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een week maar? wat een uitbuiters
Oude shit jaquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Als ik op YT op Bradge zoek vind ik anders heel veel
nee hoor, altijd leuk om ''per ongeluk'' een stuk vlees op het olie te laten vallen en dan kijken wie het eerste schreeuwtquote:
ik ga denk ik voor de 3quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, hier twee maar daar moet ik mijn zuur verdiende dagen voor inleveren
Maar jij beweerdequote:Op vrijdag 21 december 2018 15:05 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Oude shit jaNieuwe shit, in m'n nieuwe woning, komt er niet. Daar heb ik (weliswaar toen het al te laat was) van geleerd.
Dat is dus niet waarquote:Want andere avonturen zijn nergens te vinden.
Dat is wel altijd leuk ja. Ik zorg altijd dat het vlees drijft in een zwembadje van boter waardoor iedereen die hete spetters tegen zich aan krijgt. De reacties die je dan soms krijgtquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hoor, altijd leuk om ''per ongeluk'' een stuk vlees op het olie te laten vallen en dan kijken wie het eerste schreeuwt
Jij ook al vakantie?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker man. Geniet ervan
Ik ben niet zo van de oliebollen. Ik heb liever een appelflap
31e en 1e ook nog eigenlijk. Op zich kan ik langer vrij nemen, maar ja, vrij groot bedrijf. Er is volgende week zelfs ook nog werk te doen op de niet-kerstdagen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een week maar? wat een uitbuiters
Dat is niet aardig. Ze wil jou alleen maar laten inzien waar je aan kan werken zodat er geen onduidelijkheden bestaan op dit forum. Zo zorgen we voor een helder 2k19quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:06 schreef MisterLastName het volgende:
Ga ergens anders de irritante autist uithangen Chia.
en als de persoon die naast je zit niet kijkt snel even een stukje vlees naar je toe schuivenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is wel altijd leuk ja. Ik zorg altijd dat het vlees drijft in een zwembadje van boter waardoor iedereen die hete spetters tegen zich aan krijgt. De reacties die je dan soms krijgt
Nee, vandaag gewoon werken tot 5 en daarna wel 2 weken bitches neuken en nooit meer werkenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij ook al vakantie?
[..]
31e en 1e ook nog eigenlijk. Op zich kan ik langer vrij nemen, maar ja, vrij groot bedrijf. Er is volgende week zelfs ook nog werk te doen op de niet-kerstdagen.
ik kan gelijk 2 maanden vakantie nemen maar dan moet ik straks werken als goeie games uitkomenquote:
Jammer dat ik nooit de kans zal krijgen om met jou te mogen gourmetten want ik zie veel raakvlakkenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en als de persoon die naast je zit niet kijkt snel even een stukje vlees naar je toe schuiven
Triggeredquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:06 schreef MisterLastName het volgende:
Ga ergens anders de irritante autist uithangen Chia.
daar had ik dit jaar zin in maar toen kreeg ik opeens een contractverlengingquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:09 schreef Kiid het volgende:
Misschien is 2k19 wel het jaar om eindelijk eens mijn WW op te gaan nemen
Dat doe je goed maat.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, vandaag gewoon werken tot 5 en daarna wel 2 weken bitches neuken en nooit meer werken
Jij hebt tenminste nog uitzicht op mogelijke weigering. Ik zit hier nou al tijden met een contract voor onbepaalde tijd en nóg minder doen dat ik al doe is bijna niet mogelijkquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar had ik dit jaar zin in maar toen kreeg ik opeens een contractverlenging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |