Hè wat naar zeg. Walgelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar had ik dit jaar zin in maar toen kreeg ik opeens een contractverlenging
Dan moet je deze maar nemenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan het kookproces niet zien, nu weet ik nog niet hoe het moet
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:38 schreef MisterLastName het volgende:
Ah gezellig, de oude filmpjes worden weer van stal gehaald
Ben niet pedagogisch verantwoord of geschikt als begeleider, zou mijn vingers daar nooit aan brandden.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij daar met hem aan het koken??
branddenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben niet pedagogisch verantwoord of geschikt als begeleider, zou mijn vingers daar nooit aan brandden.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zag deze onder de video van Evers staat op.
[ afbeelding ]
Brad, sinds wanneer ben jij zo vroeg op?
Ja echt grappig en origineel, flikker opquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:36 schreef BoneThugss het volgende:
Beter een gat in je trap dan een trap in je gat.
alles goed verder profquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt grappig en origineel, flikker op
myrrrrrrrquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:08 schreef Myrr het volgende:
Biem ik val met neus in het bakvet hier. Genietonn.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:10 schreef Myrr het volgende:
Mijn eerste en tevens laatste vakantie van dit schooljaar is aangebroken.
Gewoon stoppen over een maandquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:10 schreef Myrr het volgende:
Mijn eerste en tevens laatste vakantie van dit schooljaar is aangebroken.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:08 schreef Myrr het volgende:
Biem ik val met neus in het bakvet hier. Genietonn.
Ja. Wel maandag direct een project beoordeling en dinsdag de overige vakken allemaal op 1 dagquote:
komt goedquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Wel maandag direct een project beoordeling en dinsdag de overige vakken allemaal op 1 dagstelletje kutlijers.
Geen genade niets.
Nope nog niet gekekenquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja heb ook geen keus toch. Heb je mn verhaal gezien? Ben pas op de helft lololol.
kan je dit gewoon doen of loop je tegen beperkingen aanquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
prima, zin om het hele weekend series te kijken
soms moet ik stoppen om te poepen of etenquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je dit gewoon doen of loop je tegen beperkingen aan
ja kut is dat die momenten komen meestal ongelegenquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms moet ik stoppen om te poepen of eten
Pissen doe je gewoon in een fles?quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms moet ik stoppen om te poepen of eten
En wie ben jij dan wel?quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt grappig en origineel, flikker op
Hij lijkt wat mad.quote:
Gwn van de Gamma broer. Heb die van mij al 5 jaar voor 6 tientjes.quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:35 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit welke zaagtafel ik wil kopen
Nee joh.quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:41 schreef Myrr het volgende:
Of heb je dat voor 60 euro want dan wtf ik wil ook.
Edit wat een kleine kutdingen zijn dat, laat maar.
Mehquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gwn van de Gamma broer. Heb die van mij al 5 jaar voor 6 tientjes.
Topspulquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Meh
Daar geloof ik niet in![]()
Ik kijk naar Dewalt.
Klopt.quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:50 schreef BoneThugss het volgende:
Goed gereedschap is het halve werk.
Vraag maar aan je moeder.
Yeaahhhh letsssss goooquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn vader heeft mij gemaakt met een half stijfje en ik ben dan ook een halve gare.
Ja dus rot op jij hoort niet bij ons clubje.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja dus rot op jij hoort niet bij ons clubje.
GA UIT ONSE CHET !
je moet sunderland till i die eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
prima, zin om het hele weekend series te kijken
quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
je moet sunderland till i die eens gaan kijken
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij inmiddels al zelf eten aan het maken?
Jezus gast.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:04 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
We houden het op Januari 2019
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:04 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
We houden het op Januari 2019
Ik weet uit betrouwbare bron dat je je uitkering al binnen hebt dus je kan toch makkelijk even een gasslang halen?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat je je uitkering al binnen hebt dus je kan toch makkelijk even een gasslang halen?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat je je uitkering al binnen hebt dus je kan toch makkelijk even een gasslang halen?
quote:
Ik kook ook maar 1, hooguit 2 keer in de weekquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:06 schreef MisterLastName het volgende:
Ik heb altijd wel zelf gekookt, ook nog vrij recent in m'n eerste huisje(Naja, die politiecel) maar als ouders aanbieden van hey, je mag ook hier eten een paar dagen in de week dan word dat al gauw "oh, dan eet ik van't weekend wel soep/brood/magnetronmaaltijd" en zodoende kook ik niet meer nu
Tel daar bij op dat ik nog steeds een gasslang moet hebben en dat nog steeds dus niet heb gehaald en ik hier al 4 maanden woon, eh___! Schaam me er ook voor
Maar kom wel goed.
Ik snap niet zo goed waarom jij nu deze smiley gebruikt maar oké.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom jij nu deze smiley gebruikt maar oké.
Er word zo moeilijk om gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kook ook maar 1, hooguit 2 keer in de week
Gelijk heb je kerel.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:08 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Er word zo moeilijk om gedaanLekker belangrijk echt, al kook ik nooit, moet ik zelf weten
Het is gewoon debiel dat je nog steeds je gasfornuis niet hebt aangesloten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:08 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Er word zo moeilijk om gedaanLekker belangrijk echt, al kook ik nooit, moet ik zelf weten
Laat die jongen toch, als hij dat ding toch niet gaat gebruikenquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is gewoon debiel dat je nog steeds je gasfornuis niet hebt aangesloten.
Gewoon die gains blijven zetten iddquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:08 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Misschien is't debiel, maar ik red mij verder prima, dus heeft geen prioriteit.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is gewoon debiel dat je nog steeds je gasfornuis niet hebt aangesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |