Jezus gast.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:04 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
We houden het op Januari 2019
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:04 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
We houden het op Januari 2019
Ik weet uit betrouwbare bron dat je je uitkering al binnen hebt dus je kan toch makkelijk even een gasslang halen?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat je je uitkering al binnen hebt dus je kan toch makkelijk even een gasslang halen?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat je je uitkering al binnen hebt dus je kan toch makkelijk even een gasslang halen?
quote:
Ik kook ook maar 1, hooguit 2 keer in de weekquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:06 schreef MisterLastName het volgende:
Ik heb altijd wel zelf gekookt, ook nog vrij recent in m'n eerste huisje(Naja, die politiecel) maar als ouders aanbieden van hey, je mag ook hier eten een paar dagen in de week dan word dat al gauw "oh, dan eet ik van't weekend wel soep/brood/magnetronmaaltijd" en zodoende kook ik niet meer nu
Tel daar bij op dat ik nog steeds een gasslang moet hebben en dat nog steeds dus niet heb gehaald en ik hier al 4 maanden woon, eh___! Schaam me er ook voor
Maar kom wel goed.
Ik snap niet zo goed waarom jij nu deze smiley gebruikt maar oké.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom jij nu deze smiley gebruikt maar oké.
Er word zo moeilijk om gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kook ook maar 1, hooguit 2 keer in de week
Gelijk heb je kerel.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:08 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Er word zo moeilijk om gedaanLekker belangrijk echt, al kook ik nooit, moet ik zelf weten
Het is gewoon debiel dat je nog steeds je gasfornuis niet hebt aangesloten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:08 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Er word zo moeilijk om gedaanLekker belangrijk echt, al kook ik nooit, moet ik zelf weten
Laat die jongen toch, als hij dat ding toch niet gaat gebruikenquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is gewoon debiel dat je nog steeds je gasfornuis niet hebt aangesloten.
Gewoon die gains blijven zetten iddquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:08 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Misschien is't debiel, maar ik red mij verder prima, dus heeft geen prioriteit.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is gewoon debiel dat je nog steeds je gasfornuis niet hebt aangesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |