myrrrrrrrquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:08 schreef Myrr het volgende:
Biem ik val met neus in het bakvet hier. Genietonn.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:10 schreef Myrr het volgende:
Mijn eerste en tevens laatste vakantie van dit schooljaar is aangebroken.
Gewoon stoppen over een maandquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:10 schreef Myrr het volgende:
Mijn eerste en tevens laatste vakantie van dit schooljaar is aangebroken.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:08 schreef Myrr het volgende:
Biem ik val met neus in het bakvet hier. Genietonn.
Ja. Wel maandag direct een project beoordeling en dinsdag de overige vakken allemaal op 1 dagquote:
komt goedquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Wel maandag direct een project beoordeling en dinsdag de overige vakken allemaal op 1 dagstelletje kutlijers.
Geen genade niets.
Nope nog niet gekekenquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja heb ook geen keus toch. Heb je mn verhaal gezien? Ben pas op de helft lololol.
kan je dit gewoon doen of loop je tegen beperkingen aanquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
prima, zin om het hele weekend series te kijken
soms moet ik stoppen om te poepen of etenquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je dit gewoon doen of loop je tegen beperkingen aan
ja kut is dat die momenten komen meestal ongelegenquote:Op vrijdag 21 december 2018 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms moet ik stoppen om te poepen of eten
Pissen doe je gewoon in een fles?quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms moet ik stoppen om te poepen of eten
En wie ben jij dan wel?quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja echt grappig en origineel, flikker op
Hij lijkt wat mad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |