Jaquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je gaat jezelf van de trap gooien?
Trapliftquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:25 schreef Catkiller het volgende:
Als je Braddie van de trap gooit is er daarna plek voor een lift.
tr voor doodsbedreiging aan jezelf en al je wijkgenotenquote:
grote jongen die hem kan gooienquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:25 schreef Catkiller het volgende:
Als je Braddie van de trap gooit is er daarna plek voor een lift.
Heftig he, zelfspot.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Braddie die grapjes maakt over zijn eigen moddervette verschijning
quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:
quote:
Ondertussen rammen we heftig op de TR knopquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig kan ik geen grapjes over mijn moddervette verschijning maken omdat ik niet dik ben
rtquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig kan ik geen grapjes over mijn moddervette verschijning maken omdat ik niet dik ben
Heyquote:
Ja is goed.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Krampachtig proberen het gras voor andermans voeten weg te maaien is geen zelfspot
boeit me nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:51 schreef Kiid het volgende:
Hebben jullie mijn kerst outfit van vandaag eigenlijk wel gezien?!
nou als dat geen neuken wordt...quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Aber zei dat ze mij en de trui mooi vond
Nee, want m'n overgewicht is het enige waar ik mij voor zou moeten schamen, en ben voor de rest prima content met m'n innerlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet je ogen uit je kop schamen smerige volgevreten bunzing
Voor mij wel want met Kerst zit ik hier nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar het is nog helemaal geen kerst
mooi, zin om met kerst te FOK!kenquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor mij wel want met Kerst zit ik hier niet
je bent een lui zwijn, zou ik inderdaad content mee zijnquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nee, want m'n overgewicht is het enige waar ik mij voor zou moeten schamen, en ben voor de rest prima content met m'n innerlijk.
lage eisen stel je aan jezelf zegquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nee, want m'n overgewicht is het enige waar ik mij voor zou moeten schamen, en ben voor de rest prima content met m'n innerlijk.
gelukkig ben jij altijd anders geweestquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Catkiller het volgende:
Wat leuk hoe prof one of the girls is als het aankomt op Braddiehaat
Realistische eisen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
lage eisen stel je aan jezelf zeg
ik kan het mezelf niet aanbrengen om op braddie te haten, werkloos zijn en veel eten zijn mijn 2 grote passiesquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Catkiller het volgende:
Prima.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bent een lui zwijn, zou ik inderdaad content mee zijn
Bij een gezamelijke vijand verenigenquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Catkiller het volgende:
lolquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Gelijk heb je vriend. Geniet van de jaren die je nog hebt hier op aardequote:Op vrijdag 21 december 2018 14:55 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelijk heb je vriend. Geniet van de jaren die je nog hebt hier op aarde
Bij mij iig wel?quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha aber hard to get ahaaahahah
Zolang je van muziekshit houd is dat helemaal prima manquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Andersom hoop ik ook nog lang van jou en jouw avonturen te mogen genieten
Zou willen dat ik die luxe had. Eerste Kerstdag is het afzien bij schoonfamilie en de dag erna bij Kiid seniorquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi, zin om met kerst te FOK!ken
ga je geen pasta meer maken?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:02 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Zolang je van muziekshit houd is dat helemaal prima manWant andere avonturen zijn nergens te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |