Ja dag ik ga niet alle hondenharen weghalen enz hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die vloer wordt niet vanzelf schoon hoor
Dat hoeft ook niet hoor, no worriesquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dag ik ga niet alle hondenharen weghalen enz hoor.
Idd, waar geef jij niet meteen zelf antwoordquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom geef ik je niet meteen zelf ook antwoord?
Heb je ook een kleine penis?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef Kiid het volgende:
Ik vind dat altijd maar een lastige keuze want met mijn formaat kan ik eigenlijk alleen missionaris of doggy doen. Dus dan heb je ook niet veel keuze zeg maar
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Idd, waar geef jij niet meteen zelf antwoord
Missionarisquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel het is een zaterdag en je hebt de hele week geen router te hoeven resetten
Daar was ik al mee bezig zoals je kon zienquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom geef ik je niet meteen zelf ook antwoord?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel het is een zaterdag en je hebt de hele week geen router te hoeven resetten
Doggystyle is niet met een echte hond hequote:Op vrijdag 21 december 2018 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dag ik ga niet alle hondenharen weghalen enz hoor.
Damn sonquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Doggystyle is niet met een echte hond he
Met je handenquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nja, wat is klein. Ligt maar net waar je hem mee vergelijkt
Klopt ongeveer ook welquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meer dan dat zie ik zosk ook niet doen
Ik eet 6 keer per dagquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:26 schreef Kiid het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen anno 2k18 nog avondeten. Dat is zo achterhaald. 1x eten per dag is meer dan genoeg
Doggyquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
We wachten geduldig af op een concreet antwoord
Laatste keer dat ik daarvoor de moeite deed kan ik mij niet eens herinneren. Vind het maar erg veel gedoe voor weinig returnquote:
Vind je het niet lekker als ze je gezicht vol squirt?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daarvoor de moeite deed kan ik mij niet eens herinneren. Vind het maar erg veel gedoe voor weinig return
In het riool lolquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jezus. Waar laat je dat allemaal vent
Ben geen Kiid Paay als je dat denkt neequote:Op vrijdag 21 december 2018 20:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind je het niet lekker als ze je gezicht vol squirt?
Oh, ik vind dat over het algemeen vrij aangenaamquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben geen Kiid Paay als je dat denkt nee
Scheelt dat het bij jou ook niet in de ogen kan komen natuurlijk. Bij mij is het altijd oppassen daarmeequote:Op vrijdag 21 december 2018 20:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat over het algemeen vrij aangenaam
Je kan ook gewoon met je ogen dicht pussy etenquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Scheelt dat het bij jou ook niet in de ogen kan komen natuurlijk. Bij mij is het altijd oppassen daarmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |