Hallo heyquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:11 schreef Chia het volgende:
Ga ergens anders de irritante autist uithangen Ama
Wowquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:11 schreef Chia het volgende:
Ga ergens anders de irritante autist uithangen Ama
Bij zijn ouders. Die vinden het schijnbaar prima dat hij daar altijd eet.quote:
Naja zegquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:12 schreef Zosk het volgende:
Ama is wel een beetje onaardig geworden sinds ze de zogenaamd aardigste user van dit forum is
Ik ben je maat niet, gapquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Even lezen maat, zo lastig is t nie he
Als ze aanbieden van hey, wil je hier een paar x per week mee-eten, dan zeg ik daar, ondanks dat ik al 2 jaar op mezelf woon zo onderhand, geen nee tegen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij zijn ouders. Die vinden het schijnbaar prima dat hij daar altijd eet.
Hoe dan als je geen gasfornuis hebt? Pizza opwarmen tel ik niet echt mee.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:14 schreef MisterLastName het volgende:
ik heb 4 dagen p/w dat ik zelf eten maak.
Laat je niet gek maken door onaardige Amaquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:14 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Als ze aanbieden van hey, wil je hier een paar x per week mee-eten, dan zeg ik daar, ondanks dat ik al 2 jaar op mezelf woon zo onderhand, geen nee tegen.
ik heb 4 dagen p/w dat ik zelf eten maak. Niks mis mee.
Nederlanderquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:14 schreef Zosk het volgende:
https://tweakers.net/geek(...)aalf-jaar-duurt.html
Dat filmpje ook, heerlijk accentje
Magnetron, soep, noodles, brood. Genoeg mogelijkheden, niet zo zuigen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe dan als je geen gasfornuis hebt? Pizza opwarmen tel ik niet echt mee.
Zoog ze maar hahaquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:15 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Magnetron, soep, noodles, brood. Genoeg mogelijkheden, niet zo zuigen.
Ok okquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:15 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
wtfquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:14 schreef Zosk het volgende:
https://tweakers.net/geek(...)aalf-jaar-duurt.html
Dat filmpje ook, heerlijk accentje
Klasse. Gewoon van je afbijten vriendquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:15 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Altijd happen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse. Gewoon van je afbijten vriend
Hahahaquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou als ze zo doet dan laat maar hoor hehe
Ja dag ik ga niet alle hondenharen weghalen enz hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die vloer wordt niet vanzelf schoon hoor
Dat hoeft ook niet hoor, no worriesquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dag ik ga niet alle hondenharen weghalen enz hoor.
Idd, waar geef jij niet meteen zelf antwoordquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom geef ik je niet meteen zelf ook antwoord?
Heb je ook een kleine penis?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef Kiid het volgende:
Ik vind dat altijd maar een lastige keuze want met mijn formaat kan ik eigenlijk alleen missionaris of doggy doen. Dus dan heb je ook niet veel keuze zeg maar
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Idd, waar geef jij niet meteen zelf antwoord
Missionarisquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel het is een zaterdag en je hebt de hele week geen router te hoeven resetten
Daar was ik al mee bezig zoals je kon zienquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom geef ik je niet meteen zelf ook antwoord?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel het is een zaterdag en je hebt de hele week geen router te hoeven resetten
Doggystyle is niet met een echte hond hequote:Op vrijdag 21 december 2018 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dag ik ga niet alle hondenharen weghalen enz hoor.
Damn sonquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Doggystyle is niet met een echte hond he
Met je handenquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nja, wat is klein. Ligt maar net waar je hem mee vergelijkt
Klopt ongeveer ook welquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Meer dan dat zie ik zosk ook niet doen
Ik eet 6 keer per dagquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:26 schreef Kiid het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen anno 2k18 nog avondeten. Dat is zo achterhaald. 1x eten per dag is meer dan genoeg
Doggyquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
We wachten geduldig af op een concreet antwoord
Laatste keer dat ik daarvoor de moeite deed kan ik mij niet eens herinneren. Vind het maar erg veel gedoe voor weinig returnquote:
Vind je het niet lekker als ze je gezicht vol squirt?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daarvoor de moeite deed kan ik mij niet eens herinneren. Vind het maar erg veel gedoe voor weinig return
In het riool lolquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jezus. Waar laat je dat allemaal vent
Ben geen Kiid Paay als je dat denkt neequote:Op vrijdag 21 december 2018 20:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind je het niet lekker als ze je gezicht vol squirt?
Oh, ik vind dat over het algemeen vrij aangenaamquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben geen Kiid Paay als je dat denkt nee
Scheelt dat het bij jou ook niet in de ogen kan komen natuurlijk. Bij mij is het altijd oppassen daarmeequote:Op vrijdag 21 december 2018 20:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat over het algemeen vrij aangenaam
Je kan ook gewoon met je ogen dicht pussy etenquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Scheelt dat het bij jou ook niet in de ogen kan komen natuurlijk. Bij mij is het altijd oppassen daarmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |