Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de meetlijst? Geef het dan even door, dan zetten we je erin.![]()
Doe maar gewoon niet, ik heb er spijt van dat ik weet wat het is en hoe het eruit zietquote:Op maandag 17 december 2018 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben bang om mentruatiecup te googlen
beschrijf het eens met woordenquote:Op maandag 17 december 2018 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet, ik heb er spijt van dat ik weet wat het is en hoe het eruit ziet
rustig, je staat in de wacht.quote:Op maandag 17 december 2018 15:52 schreef miaeak het volgende:
Heb nog geen DM ontvangen. Met jullie bek.
ik heb een hele lieve DM gestuurd hoorquote:Op maandag 17 december 2018 15:52 schreef miaeak het volgende:
Heb nog geen DM ontvangen. Met jullie bek.
Klikken op eigen risico.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 17 december 2018 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb een hele lieve DM gestuurd hoor
quote:Op maandag 17 december 2018 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico.Niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
[..]
Klikken op eigen risico.Dat ziet eruit als een hele rare condoomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Klikken op eigen risico.Kun je daar ook ijs uit eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt volgens mij vrij aardig.quote:Op maandag 17 december 2018 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een hele rare condoom
Vast wel, lekkerst met warme kersensausquote:
Ja, als je weet hoe zo'n ding werkt en je geen Miaeak heetquote:Op maandag 17 december 2018 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkt volgens mij vrij aardig.
mietjequote:Op maandag 17 december 2018 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar even uurtje naar de sportschool. TMI hier
Je gaat op een loopband naar zwetende 40ers staren? Succes.quote:Op maandag 17 december 2018 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nog niet eens iets van substantie gezegd.quote:Op maandag 17 december 2018 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
Vrij aardig? Dus het lekt wel eens door bij je vrouw/vriendin?quote:Op maandag 17 december 2018 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkt volgens mij vrij aardig.
substantie is het wezenlijke in de antieke filosofie, accidens is datgene wat buitenwezenlijk isquote:Op maandag 17 december 2018 15:58 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens iets van substantie gezegd.
Maar zijn wij er substantieel iets mee opgeschoten of was het wezenlijk maar lucht.quote:Op maandag 17 december 2018 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
substantie is het wezenlijke in de antieke filosofie, accidens is datgene wat buitenwezenlijk is
nu heb ik wel iets van substantie gezegd
En bij gebrek aan lucht ontstaat er een vacuum.quote:Op maandag 17 december 2018 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar zijn wij er substantieel iets mee opgeschoten of was het wezenlijk maar lucht.
snel de plug er maar uit trekken zodat je niet implodeertquote:Op maandag 17 december 2018 16:02 schreef miaeak het volgende:
[..]
En bij gebrek aan lucht ontstaat er een vacuum.
zou de margriet of viva tips hebben hou je menstruatiebloedvlekken uit je vloerbedekking kan halen?quote:Op maandag 17 december 2018 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
Maar je volle menstruatiecup is dus op de grond gedonderd, of wat?
Als je nou had opgelet had je gezien wat er wel was gebeurt.quote:Op maandag 17 december 2018 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
Maar je volle menstruatiecup is dus op de grond gedonderd, of wat?
Stom lied.quote:Op maandag 17 december 2018 16:06 schreef Driepink het volgende:
Nu net klaar op 538:
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
hmm, teruggelezen en ik zie het alsnog niet, ik ben niet zo snel als het om vrouwenzaken gaatquote:Op maandag 17 december 2018 16:06 schreef miaeak het volgende:
[..]
Als je nou had opgelet had je gezien wat er wel was gebeurt.
quote:Op maandag 17 december 2018 15:15 schreef miaeak het volgende:
Ik wil iets grappigs zeggen dat net gebeurd is maar beetje tmi voor hier denk ik.
quote:Op maandag 17 december 2018 15:49 schreef miaeak het volgende:
T ging over een menstruatiecup. En een natuurkundig fenomeen.
Gebroken?quote:
Jammer... Ik vond mijn segway wel briljant.quote:Op maandag 17 december 2018 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, teruggelezen en ik zie het alsnog niet, ik ben niet zo snel als het om vrouwenzaken gaat
quote:Op maandag 17 december 2018 15:58 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens iets van substantie gezegd.
quote:Op maandag 17 december 2018 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
substantie is het wezenlijke in de antieke filosofie, accidens is datgene wat buitenwezenlijk is
nu heb ik wel iets van substantie gezegd
quote:Op maandag 17 december 2018 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar zijn wij er substantieel iets mee opgeschoten of was het wezenlijk maar lucht.
quote:Op maandag 17 december 2018 16:02 schreef miaeak het volgende:
[..]
En bij gebrek aan lucht ontstaat er een vacuum.
450kg squaten natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2018 15:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat op een loopband naar zwetende 40ers staren? Succes.
Echt hè...ik trek het niet.quote:Op maandag 17 december 2018 16:09 schreef devzero het volgende:
Wat een spanning allemaal. Zeg dan gewoon wat er gebeurd is.
Was ie op tijd?quote:Op maandag 17 december 2018 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, de monteur is ook weer geweest.
Helder lichtquote:Op maandag 17 december 2018 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
de menstruatiecup heeft zich in je kut vastgezogen
Jaquote:Op maandag 17 december 2018 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
de menstruatiecup heeft zich in je kut vastgezogen
Die cup moet er toch een keertje uit he. Moet Grrr dat weer voor je opknappen?quote:Op maandag 17 december 2018 16:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Echt hè...ik trek het niet.
Het lukte wel hoorquote:Op maandag 17 december 2018 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Die cup moet er toch een keertje uit he. Moet Grrr dat weer voor je opknappen?
Anders ik wel.quote:Op maandag 17 december 2018 16:22 schreef devzero het volgende:
#maandagmenstruatiestruggles.
ergens ben ik toch wel blij dat ik dat niet zelf heb
Saunaquote:Op maandag 17 december 2018 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat die cups beter waren dan gewone tampons?
homoquote:Op maandag 17 december 2018 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou 1 keer een halve liter doe ik al niet eens.
licht aandoen op je zolderkamertjequote:Op maandag 17 december 2018 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Alleen als het donker is en je geen hand voor ogen ziet.
Bijna alle dagen van het jaar hebben 24 uur hoor. Begint de zomertijd binnenkort weer en hebben we nog maar 23 uur?quote:
bijdehandquote:Op maandag 17 december 2018 16:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna alle dagen van het jaar hebben 24 uur hoor. Begint de zomertijd binnenkort weer en hebben we nog maar 23 uur?
Zonder licht kan je niet FOK!en.quote:Op maandag 17 december 2018 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
licht aandoen op je zolderkamertjewat denk je wel van ons.
Hoezo niet? Beeldscherm geeft toch licht.quote:Op maandag 17 december 2018 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder licht kan je niet FOK!en.
niet je telefoon alle berichten op fok laten voorlezenquote:Op maandag 17 december 2018 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder licht kan je niet FOK!en.
das lang geledenquote:Op maandag 17 december 2018 16:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik kom ook maar weer eens langs
En nu moet zijn vader hem weer zoeken. Kan die jongen nou nooit op de speelplaats blijven met zijn vriendjes.quote:
Lolquote:Op maandag 17 december 2018 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu moet zijn vader hem weer zoeken. Kan die jongen nou nooit op de speelplaats blijven met zijn vriendjes.
rete spannend om die 2e plekquote:Op maandag 17 december 2018 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
driepink is aloa ook weer voorbij
eerder uit nuquote:Op maandag 17 december 2018 16:58 schreef markdeajaxfan het volgende:
Aloa had grote voorspring dus driepink loopt in
pink was er gewoon niet in het weekend. Makkelijk uitlopen van aloa ja. Nu moet hij zich echt bewijzen.quote:Op maandag 17 december 2018 16:58 schreef markdeajaxfan het volgende:
Aloa had grote voorspring dus driepink loopt in
Wanneer betaal je mijn facturen eens!quote:
Nietquote:Op maandag 17 december 2018 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer betaal je mijn facturen eens!
Sorry, ik ga niet akkoord met de terms & conditions. Legal zal wel even contact opnemen,quote:Op maandag 17 december 2018 17:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
is maar 15eu, wel te doen vandaag
Dan stuur ik morgenmiddag de knokploeg wel even langs.....quote:
Kan ik hebben hoorquote:Op maandag 17 december 2018 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan stuur ik morgenmiddag de knokploeg wel even langs.....
Ik heb niet gezegd of ze langs kantoor of langs je huis komenquote:
maak het nog spannenderquote:Op maandag 17 december 2018 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd of ze langs kantoor of langs je huis komen
Ja eig moet ik dat wel zeggenquote:Op maandag 17 december 2018 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet akkoord met de terms & conditions. Legal zal wel even contact opnemen,
Ik kan ze ook half half langs sturenquote:Op maandag 17 december 2018 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maak het nog spannender
toe maarquote:Op maandag 17 december 2018 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan ze ook half half langs sturen
alsof possetje niets beters te doen heeft.quote:Op maandag 17 december 2018 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan stuur ik morgenmiddag de knokploeg wel even langs.....
Possetje zei dat hij morgen vanaf 11 uur vrij wasquote:Op maandag 17 december 2018 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
alsof possetje niets beters te doen heeft.
Kom dan koekwousquote:
Dan is hij nog meestal wel redelijk coherent, haags zal wat belevenquote:Op maandag 17 december 2018 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Possetje zei dat hij morgen vanaf 11 uur vrij was
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 17 december 2018 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan is hij nog meestal wel redelijk coherent, haags zal wat beleven
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
mooi markbotquote:
Mooi tochquote:Op maandag 17 december 2018 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
mooi markbot
Mooi tochquote:Op maandag 17 december 2018 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
mooi markbot
Goed om te zien dat ze zelfs tijdens de warming up zo fanatiek zijnquote:Op maandag 17 december 2018 17:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zijn alvast aan het oefenen voor de DTS meet met C_A
[ afbeelding ]
In de Arena of ga je mee naar Bernabeu?quote:Op maandag 17 december 2018 17:22 schreef markdeajaxfan het volgende:
In januari ergens kaartjes kopen staat op ajax.nl
Mag je wel op tijd zijnquote:Op maandag 17 december 2018 17:22 schreef markdeajaxfan het volgende:
In januari ergens kaartjes kopen staat op ajax.nl
Als dat geen babytjes gaat geven over 9 maanden dan weet ik het ook nietquote:Op maandag 17 december 2018 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed om te zien dat ze zelfs tijdens de warming up zo fanatiek zijn
Knokploeg moet natuurlijk wel aangevuld blijvenquote:Op maandag 17 december 2018 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Als dat geen babytjes gaat geven over 9 maanden dan weet ik het ook niet
quote:Op maandag 17 december 2018 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Knokploeg moet natuurlijk wel aangevuld blijven
3 vrouwen en 4 mannen. Dat wordt nog knokkenquote:Aanwezig:
- charmed_angel
- haags_kwartiertje
- Driepink
- Already_In_Use
- -Miauw-
- M1st1g
- Grrrrrrrr
Shotgun hoorquote:Op maandag 17 december 2018 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
haags vriendin staat met deegroller in hand toe te kijken, dus valt mee
die meet komt er nietquote:Op maandag 17 december 2018 17:41 schreef PartyHard het volgende:
Ik gooi mezelf bij "misschien" tot ik meer weet
ligt eraan wie er echt komen.quote:Op maandag 17 december 2018 17:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Betwijfel het ook, zou opzich wel leuk zijn
Ikquote:Op maandag 17 december 2018 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ligt eraan wie er echt komen.
Denk het ook wel, die vrouwen slaan elkaar de kop in om wie er het dichtst bij Grrrrrrrr mogen zitten. Hopelijk vallen er geen gewonden.quote:Op maandag 17 december 2018 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
3 vrouwen en 4 mannen. Dat wordt nog knokken
Alle vrouwen en haags natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2018 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk het ook wel, die vrouwen slaan elkaar de kop in om wie er het dichtst bij Grrrrrrrr mogen zitten. Hopelijk vallen er geen gewonden.
Ik nietquote:Op maandag 17 december 2018 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ligt eraan wie er echt komen.
Knuffel niet met mannen ik sterf lieverquote:Op maandag 17 december 2018 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh goed, dan heeft 3pink iemand om mee te knuffelen.
Dan zal ik wel even een ladder voor je halenquote:Op maandag 17 december 2018 17:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het plafond, daar kom ik meestal niet bij
plintenladder?quote:Op maandag 17 december 2018 17:54 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dan zal ik wel even een ladder voor je halen
echt heh, man man manquote:Op maandag 17 december 2018 17:56 schreef Wereldgozer het volgende:
AIU haal je even een rond vierkantje voor me
Dan kom ik ook, is het weer beetje gelijkquote:Op maandag 17 december 2018 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
3 vrouwen en 4 mannen. Dat wordt nog knokken
Iemand moet deze taak op zich nemenquote:Op maandag 17 december 2018 17:59 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Moet je weer zo zwartgallig doen
Moeten of willen, daar hangt het van afquote:Op maandag 17 december 2018 17:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Iemand moet deze taak op zich nemen
En zonder burger.quote:Op maandag 17 december 2018 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
En bereid even een cheeseburger zonder kaas voor me
Een zakje compressiepoeder.quote:Op maandag 17 december 2018 17:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Net als bougievonkjes en linkshandige schroevendraaiers
Wat dan?quote:Op maandag 17 december 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gedoe met mijn cv ketel
quote:Op maandag 17 december 2018 17:56 schreef Wereldgozer het volgende:
AIU haal je even een rond vierkantje voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Moet hem om de 4/5 dagen bijvullen. Maar nergens sporen van lekkage.quote:
quote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen probleem schat. Anders nog iets?
O wacht hier heb ik nog iets voor jou.
[ afbeelding ]Ja, en dan help ik je net en dan geloof je me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen probleem schat. Anders nog iets?
O wacht hier heb ik nog iets voor jou.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je er wel 450 milliliter in?quote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet hem om de 4/5 dagen bijvullen. Maar nergens sporen van lekkage.
Ook niet onder de vloer?quote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet jouw zusje wel vaker bijvullenquote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet goed nee.quote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik googlede en keek alleen naar de plaatjes. Ik las de teksten niet.quote:Op maandag 17 december 2018 18:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, en dan help ik je net en dan geloof je me niet
Hoe was het vandaag? Niet te hard gelachen?quote:Op maandag 17 december 2018 18:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik googlede en keek alleen naar de plaatjes. Ik las de teksten niet.
Toch bedankt dat je het voor me op nam.
En elke keer sex 25 erbij zeker?quote:Op maandag 17 december 2018 18:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee is beste heb nu weer gelezen dat je van elke sigaret zo 24 min minder leeft
Dan moet ik niet teveel doen dusquote:Op maandag 17 december 2018 18:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
En elke keer sex 25 erbij zeker?
Hahaha. Moest wel even op mijn lip bijten om niet schaapachtig te grinniken.quote:Op maandag 17 december 2018 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe was het vandaag? Niet te hard gelachen?
wat zul je het gemist hebbenquote:Op maandag 17 december 2018 18:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mag bijna weer op feestdoek gelukkig
Juist wel toch? Is elke keer 1 minuut extra.quote:Op maandag 17 december 2018 18:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan moet ik niet teveel doen dus
Ik zou de hele dag doorgaan danquote:Op maandag 17 december 2018 18:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Juist wel toch? Is elke keer 1 minuut extra.
"daar komt ie dan"? Dat zeg je als je 16 bent en voor het eerst een meisje gaat neukenquote:Op maandag 17 december 2018 18:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hahaha. Moest wel even op mijn lip bijten om niet schaapachtig te grinniken.
Maar toen keek ik naar die dokter die met zijn norse blik die eendenbek vast had en op een lollige manier probeerde te zeggen "daar komt ie dan"
Voor het huwelijk ja?quote:Op maandag 17 december 2018 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
"daar komt ie dan"? Dat zeg je als je 16 bent en voor het eerst een meisje gaat neuken
Daar stond net geen 16quote:Op maandag 17 december 2018 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
"daar komt ie dan"? Dat zeg je als je 16 bent en voor het eerst een meisje gaat neuken
nopequote:Op maandag 17 december 2018 18:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook niet onder de vloer?
Of bij de radiatoren zelf?
Het uitkleden duurde langer. Was zo gepiept iig.quote:Op maandag 17 december 2018 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
dat kan op zoveel manieren worden uitgelegdquote:Op maandag 17 december 2018 18:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het uitkleden duurde langer. Was zo gepiept iig.
Niet te vaakquote:Op maandag 17 december 2018 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
hopelijk heb je ook geen sex dan!
Het uitstrijkje was zo gemaakt.quote:Op maandag 17 december 2018 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
dat kan op zoveel manieren worden uitgelegd
in de arenaquote:Op maandag 17 december 2018 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de Arena of ga je mee naar Bernabeu?
ik vind uitstrijkje een heel vies woordquote:Op maandag 17 december 2018 18:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het uitstrijkje was zo gemaakt.
Beter?
nou zegquote:Op maandag 17 december 2018 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie.. met flatje of wg sla ik wel over
Ik ook. Maar dan is het meteen duidelijk. En kunnen er geen flauwe grappen gemaakt wordenquote:Op maandag 17 december 2018 18:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik vind uitstrijkje een heel vies woord
O ik niet.quote:Op maandag 17 december 2018 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie.. met flatje of wg sla ik wel over
Hoezo vies? Moet ook gebeuren en we willen niet dat AIU baarmoederhalskanker krijgt hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 18:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik vind uitstrijkje een heel vies woord
Precies.quote:Op maandag 17 december 2018 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo vies? Moet ook gebeuren en we willen niet dat AIU baarmoederhalskanker krijgt hoor.
niet?quote:Op maandag 17 december 2018 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo vies? Moet ook gebeuren en we willen niet dat AIU baarmoederhalskanker krijgt hoor.
Nee logischquote:Op maandag 17 december 2018 18:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik sla niet over met flatje of wg.
dan kan het woord zelf toch vies zijn joh tamzakquote:Op maandag 17 december 2018 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2018 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
goed verhaal weer ik ga maar eens aan het werk dan maar
Zodanquote:Op maandag 17 december 2018 18:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dan kan het woord zelf toch vies zijn joh tamzak
lekker poffie roken met karbonkelquote:Op maandag 17 december 2018 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar de reis moet verder want ik moet naar Karbonkel land.
prostaat onderzoek dan welquote:Op maandag 17 december 2018 18:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies.
Maar ik snap WG wel. Uitstrijkje klinkt niet bepaald sexy.
Je strijkt je jam toch ook uit op je boterhamquote:Op maandag 17 december 2018 18:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dan kan het woord zelf toch vies zijn joh tamzak
Nee potje jam stop ik mijn leuter inquote:Op maandag 17 december 2018 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je strijkt je jam toch ook uit op je boterham
Ik dacht die stop je in jezelf..quote:Op maandag 17 december 2018 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee potje jam stop ik mijn leuter in
lilliputterquote:Op maandag 17 december 2018 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond BARNEY toch?quote:Op maandag 17 december 2018 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2018 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
MELKEN JA!quote:Op maandag 17 december 2018 19:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ook niet. Sowieso prostaat.
Prostaat melken
Wtfquote:Op maandag 17 december 2018 19:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ook niet. Sowieso prostaat.
Prostaat melken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |