Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de meetlijst? Geef het dan even door, dan zetten we je erin.![]()
quote:Op maandag 17 december 2018 12:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Hey begin jij nou niet ook he..
Moet ik je typo fixen?quote:Op maandag 17 december 2018 12:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]:"miaeak is liev!!TJILP TJILP!!"
Niet gastmodden jij. De vorige keer dat je dat deed ging de reeks stuk en moest murp het fixenquote:
WIE IS ER HIER NOU AAN HET GASTMODDEN, KUTMODquote:Op maandag 17 december 2018 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet gastmodden jij. De vorige keer dat je dat deed ging de reeks stuk en moest murp het fixen
Ditquote:Op maandag 17 december 2018 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet gastmodden jij. De vorige keer dat je dat deed ging de reeks stuk en moest murp het fixen
Crewbash, TR gezet. Tevens typo gefixed.quote:Op maandag 17 december 2018 12:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
WIE IS ER HIER NOU AAN HET GASTMODDEN, KUTMOD
quote:Op maandag 17 december 2018 12:12 schreef Already_in_use het volgende:
Whahaha onze Moen doet het gewoon![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2018 12:12 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Crewbash, TR gezet. Tevens typo gefixed.
Even opletten gast mods, dit is zoals een ONZ mod hoort te rollen!quote:Op maandag 17 december 2018 12:12 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan dat stukje. Moest en zou er een gif van vindenquote:Op maandag 17 december 2018 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]deze gif had ik niet verwacht.
Overigens:Ali G
Welke set?quote:Op maandag 17 december 2018 12:13 schreef PartyHard het volgende:
Even tijdens het stofzuigen losgaan op wat hardcore
Dat vind ik stom(r?).quote:Op maandag 17 december 2018 12:12 schreef PartyHard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2018 12:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan dat stukje. Moest en zou er een gif van vinden
quote:Op maandag 17 december 2018 12:12 schreef Already_in_use het volgende:
Whahaha onze Moen doet het gewoon![]()
[ afbeelding ]
Je bent op dreefquote:Op maandag 17 december 2018 12:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Een Dyson met koppelsetjes
Hihi. Zo zie ik je het liefst.quote:Op maandag 17 december 2018 12:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
zit hier in mn eentje hardop te lachen
AIUSuper woman
Hij heeft wat mindere films gehad, maar wel episch figuurquote:Op maandag 17 december 2018 12:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alright bro.
En sowieso Sacha Baron Cohen
Ja heb nou pauzequote:Op maandag 17 december 2018 12:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hihi. Zo zie ik je het liefst.
Ben je aan het werk?
Ja wel prima. Net bij de dokter een uitstrijkje laten maken.quote:Op maandag 17 december 2018 12:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja heb nou pauze![]()
Hoe is jouw dagje tot nu toe ?
Zo erg is de hoofdpijn ook weer nietquote:
Super hoe hij in die rollen kruipt.quote:Op maandag 17 december 2018 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wat mindere films gehad, maar wel episch figuur
Gelukkig wel, anders had ik hoofdpijn gehad op een vrije dagquote:Op maandag 17 december 2018 12:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoofdpijn zo erg
Moet je ook werken vandaag?
Als adminquote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En je wordt herboren als een vrouw?
Die film waarin hij die Duitse homo speelde vond ik wel minder grappig tough.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Super hoe hij in die rollen kruipt.
Als ik met koppijn wakker word dan krijg ik hem niet weg overdag.quote:Op maandag 17 december 2018 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders had ik hoofdpijn gehad op een vrije dag![]()
Hoofdpijn is niet erg, maar heb het al sinds vanmorgen en het wil maar niet weg gaan![]()
Dat is ruk!quote:Op maandag 17 december 2018 12:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als ik met koppijn wakker word dan krijg ik hem niet weg overdag.
Stofzuigse!quote:Op maandag 17 december 2018 12:24 schreef Already_in_use het volgende:
Ook ff stofzuigen nu met een mixje op
Werk ze Herr DerRabbitquote:Op maandag 17 december 2018 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
Pauze weer bijna afgelopen.
Veel plezier met de puntjes!
Team stofzuiger!quote:Op maandag 17 december 2018 12:24 schreef Already_in_use het volgende:
Ook ff stofzuigen nu met een mixje op
Speltip #33 : verspreid je kansenquote:Op maandag 17 december 2018 12:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet ook niet op meerdere vrouwen jagen
I shall defendquote:Op maandag 17 december 2018 12:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb altijd jou nog om mij te verdedigen![]()
ditquote:Op maandag 17 december 2018 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooiquote:Op maandag 17 december 2018 12:39 schreef miaeak het volgende:
Freddi fish2 gekocht. Binnen 45 minuten uitgespeeld.
Freddi fish 1 nog sneller, maar daar had ik de verhaallijn niet compleet en als echte completionist kan ik dat natuurlijk niet hebben.
Dat zijn toch kinderspellen?quote:Op maandag 17 december 2018 12:39 schreef miaeak het volgende:
Freddi fish 1 nog sneller, maar daar had ik de verhaallijn niet compleet toen hij me naar het einde van het spel forceerde. En als echte completionist kan ik dat natuurlijk niet hebben.
Eens.quote:Op maandag 17 december 2018 12:40 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ja beetje nostalgie soms kan geen kwaad.
Precies, idem voor jouquote:Op maandag 17 december 2018 12:43 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Vandaag is afgelast, ga maar weer terug liggen
Ik wil morgen aflassen. Kan dat?quote:Op maandag 17 december 2018 12:43 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Vandaag is afgelast, ga maar weer terug liggen
Ik vraag me nog steeds af waar jij nou opeens vandaan kom..quote:
Puinruimen.quote:Op maandag 17 december 2018 12:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar jij nou opeens vandaan kom..
Je werd mod, daarna heel lang niets zien posten, en nu ben je opeens heel erg aanwezig
Had het even een tijdje heel druk, allemaal persoonlijke omstandigheden die gelukkig nu weer de positievere kant uitgaanquote:Op maandag 17 december 2018 12:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar jij nou opeens vandaan kom..
Je werd mod, daarna heel lang niets zien posten, en nu ben je opeens heel erg aanwezig
Spoken op schoolquote:Op maandag 17 december 2018 12:39 schreef miaeak het volgende:
Freddi fish 1 nog sneller, maar daar had ik de verhaallijn niet compleet toen hij me naar het einde van het spel forceerde. En als echte completionist kan ik dat natuurlijk niet hebben.
RedCat goden met Carlo Boszhardquote:Op maandag 17 december 2018 12:51 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ja, als kind was ik uren aan het tekenen op dat schoolbord.
quote:Op maandag 17 december 2018 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
RedCat goden met Carlo Boszhard
Pajama Sam gaat duisternis bedwingen.quote:
Inkakken is bijpakkenquote:Op maandag 17 december 2018 13:01 schreef Driepink het volgende:
Ik snap mensen niet die helemaal actief zijn nu
Ekte ekte strijders herinneren zich Ik Mik Lorelandquote:Op maandag 17 december 2018 13:05 schreef PartyHard het volgende:
Echte strijders herinneren zich Leer het lekker zelf
Karbonkelquote:Op maandag 17 december 2018 13:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ekte ekte strijders herinneren zich Ik Mik Loreland
Nee het zakt alleen een beetje weg. Hopen dat als ik weer ga slapen ik dan wel zonder wakker wordquote:Op maandag 17 december 2018 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ruk!
Ook niet met aspirientjes ofzo?
Is je bek verlamd?quote:Op maandag 17 december 2018 13:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Eng hij man.
Tevens zit heel mn bek onder de kwark volgens mij
Fucking karbonkel, nog steeds nachtmerriesquote:Op maandag 17 december 2018 13:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ekte ekte strijders herinneren zich Ik Mik Loreland
markeyquote:
Volle gas pep in de naas?quote:Op maandag 17 december 2018 13:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Aahhh, nee.Ik was gewoon te waus van het weekend
De snoepjesfabriekquote:Op maandag 17 december 2018 13:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
en nog wat te snoepen er achteraan
We zaten ook meer te zuipen en gezellig te zijnquote:Op maandag 17 december 2018 13:16 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dat betekent dat je niet hard genoeg gefeest hebt
Jaja, 'kwark'quote:Op maandag 17 december 2018 13:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Eng hij man.
Tevens zit heel mn bek onder de kwark volgens mij
Dat wordt vanavond weer op tijd slapen in huize Driepinkquote:
Gelijk als ik thuis kom 😂quote:Op maandag 17 december 2018 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond weer op tijd slapen in huize Driepink
IK KOEKELOER HET HELE JAARquote:Op maandag 17 december 2018 13:12 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik koekeloer hier, ik koekeloer daar
Zou proberen toch nog een paar uur wakker te blijven. Al weet ik niet of dat een optie is als ik het zo leesquote:
Goed nieuws voor Nattekat, die heeft nog shitloads aan Ethereum in zijn bag.quote:
Had ik er maar shitloadsquote:Op maandag 17 december 2018 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Nattekat, die heeft nog shitloads aan Ethereum in zijn bag.
Jij had laatst nog ingekocht tochquote:
#uitstelquote:Op maandag 17 december 2018 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij had laatst nog ingekocht toch
Ik ookquote:Op maandag 17 december 2018 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik er maar shitloads
Kan mijn aantal inmiddels heel makkelijk verviervoudigen
even een koe opzoekenquote:
Lekker bij de horens vatten.quote:
Lolquote:Op maandag 17 december 2018 14:52 schreef miaeak het volgende:
Mijn god. Er zit hier een street performer vent met een klarinet halleluja te spelen. Op zich prima, maar hij heeft er een backtrack bij op cd-speler en hij zit in een totaal ander ritme dan de muziek.
Alleen maar mad love voor Bolke hier sister, dat weet jequote:
Tof, neem het op!quote:Op maandag 17 december 2018 14:52 schreef miaeak het volgende:
Mijn god. Er zit hier een street performer vent met een klarinet halleluja te spelen. Op zich prima, maar hij heeft er een backtrack bij op cd-speler en hij zit in een totaal ander ritme dan de muziek.
Te laat, nu moet je t ook zeggenquote:Op maandag 17 december 2018 15:15 schreef miaeak het volgende:
Ik wil iets grappigs zeggen dat net gebeurd is maar beetje tmi voor hier denk ik.
zeg danquote:Op maandag 17 december 2018 15:15 schreef miaeak het volgende:
Ik wil iets grappigs zeggen dat net gebeurd is maar beetje tmi voor hier denk ik.
vertelquote:Op maandag 17 december 2018 15:15 schreef miaeak het volgende:
Dan had je maar niet moeten zeggen dat je iets wilde zeggenquote:Op maandag 17 december 2018 15:20 schreef miaeak het volgende:
[..]
Pfsh.. Gaan jullie mannen allemaal weer spastisch over doen. Ieuw bah!
datquote:Op maandag 17 december 2018 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had je maar niet moeten zeggen dat je iets wilde zeggen
Dan gaat het over aan de rooie klats zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 15:20 schreef miaeak het volgende:
[..]
Pfsh.. Gaan jullie mannen allemaal weer spastisch over doen. Ieuw bah!
Of ik maat M of L wil hebben. (Dit gaat overigens niet over condooms)quote:
Was het van je lief?quote:Op maandag 17 december 2018 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, kreeg een lief berichtje
Large at the front, small at the back was zeker het antwoordquote:Op maandag 17 december 2018 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of ik maat M of L wil hebben. (Dit gaat overigens niet over condooms)
nehquote:Op maandag 17 december 2018 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Large at the front, small at the back was zeker het antwoord
Snap ik. Op fok heeft iedereen minstens xxxl toch.quote:Op maandag 17 december 2018 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of ik maat M of L wil hebben. (Dit gaat overigens niet over condooms)
Ja in de breedtequote:Op maandag 17 december 2018 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik. Op fok heeft iedereen minstens xxxl toch.
Goed gereedschap hangt altijd onder een afdakjequote:
Eensquote:Op maandag 17 december 2018 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt altijd onder een afdakje
Hier geen afdakje, in de schaduw groeit het minderquote:
Op Fok heeft iedereen tenslotte een six-pack ook al zuipen we iedere dag 20 halve liter blikken pitt bierquote:Op maandag 17 december 2018 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier geen afdakje, in de schaduw groeit het minder
die "mayo" begint een beetje op zijn buik op te hopen omdat hij zich nooit wast na een "smeerbeurt"quote:
20 maar? n00bquote:Op maandag 17 december 2018 15:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Op Fok heeft iedereen tenslotte een six-pack ook al zuipen we iedere dag 20 halve liter blikken pitt bier
Heeft ermee te maken, maar dat was niet het grappige gedeeltequote:Op maandag 17 december 2018 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan gaat het over aan de rooie klats zijn.
Mag ook in DM natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2018 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we wachten nog steeds op wat je wilde zeggen...
Niet gewoon het topic op slot gooien om punten te pakkenquote:
ik ben bang om mentruatiecup te googlenquote:Op maandag 17 december 2018 15:49 schreef miaeak het volgende:
T ging over een menstruatiecup. En een natuurkundig fenomeen.
?????quote:Op maandag 17 december 2018 15:49 schreef miaeak het volgende:
T ging over een menstruatiecup. En een natuurkundig fenomeen.
Shoot me maar een DMmetje dan.quote:Op maandag 17 december 2018 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ook in DM natuurlijk
Ja, ik vind Pitt gewoon niet zo lekker en drink ik alleen op werk. Die 10 flessen drink ik wel bij het avondeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |