Wanneer betaal je mijn facturen eens!quote:
Nietquote:Op maandag 17 december 2018 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer betaal je mijn facturen eens!
Sorry, ik ga niet akkoord met de terms & conditions. Legal zal wel even contact opnemen,quote:Op maandag 17 december 2018 17:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
is maar 15eu, wel te doen vandaag
Dan stuur ik morgenmiddag de knokploeg wel even langs.....quote:
Kan ik hebben hoorquote:Op maandag 17 december 2018 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan stuur ik morgenmiddag de knokploeg wel even langs.....
Ik heb niet gezegd of ze langs kantoor of langs je huis komenquote:
maak het nog spannenderquote:Op maandag 17 december 2018 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd of ze langs kantoor of langs je huis komen
Ja eig moet ik dat wel zeggenquote:Op maandag 17 december 2018 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet akkoord met de terms & conditions. Legal zal wel even contact opnemen,
Ik kan ze ook half half langs sturenquote:Op maandag 17 december 2018 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maak het nog spannender
toe maarquote:Op maandag 17 december 2018 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan ze ook half half langs sturen
alsof possetje niets beters te doen heeft.quote:Op maandag 17 december 2018 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan stuur ik morgenmiddag de knokploeg wel even langs.....
Possetje zei dat hij morgen vanaf 11 uur vrij wasquote:Op maandag 17 december 2018 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
alsof possetje niets beters te doen heeft.
Kom dan koekwousquote:
Dan is hij nog meestal wel redelijk coherent, haags zal wat belevenquote:Op maandag 17 december 2018 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Possetje zei dat hij morgen vanaf 11 uur vrij was
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 17 december 2018 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan is hij nog meestal wel redelijk coherent, haags zal wat beleven
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: